In NL krijg je geen echt lekker bier. Brand is nog welquote:
* DarkShine zetquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:54 schreef TerroRobbie het volgende:
* TerroRobbie zet het grote sparta uitzwaaitopic vast klaar![]()
Nou het maakt mij niet zoveel uit eigenlijk. Helmond zou ook wel mooi zijnquote:
Mij wel, Vloet gaat naar Sparta.quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:10 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nou het maakt mij niet zoveel uit eigenlijk. Helmond zou ook wel mooi zijn
hehe.. jullie zijn helemaal anti vloet hequote:Op donderdag 9 juni 2005 15:16 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Mij wel, Vloet gaat naar Sparta.
Forza Hellmond!!
heeeeeuyquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:24 schreef Dos37 het volgende:
Nog 7 minuten dan zit het erop hier
Wat moet jij trouwens op de groningen meetquote:
zeker ik vind het wel jammer heb het hier wel naar mijn zin gehadquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Je zit zeker al met tranen in je ogen Dos.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:27 schreef Dos37 het volgende:
[..]
zeker ik vind het wel jammer heb het hier wel naar mijn zin gehad
huh wanneerquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:26 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Wat moet jij trouwens op de groningen meet
kijk maar in GCquote:
ik zie niksquote:
Absoluut waar, maar ik gun het Sparta om een of andere reden niet.quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:23 schreef PyTh het volgende:
Vind Sparta persoonlijk meer eredivisie-waardig dan helliemond sport![]()
Vanwege ene W. Vloet?quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Absoluut waar, maar ik gun het Sparta om een of andere reden niet.
Zeker, laat Sparta maar promoverenquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:45 schreef Noca het volgende:
Sparta vind ik toch meer een eredivisie ploeg dan Helmond..
quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:45 schreef Noca het volgende:
quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:23 schreef PyTh het volgende:
Vind Sparta persoonlijk meer eredivisie-waardig dan helliemond sport![]()
Ik geef Sparta ook meer kans om volgend jaar "erin" te blijven dan de Helmonders,quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:45 schreef Noca het volgende:
ZekerSCH !quote:
nog 16 te gaan voor mijquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:28 schreef Dos37 het volgende:
17000 post en mijn stage zit erop kan het nog mooier
oow ik heb je ingehaaldquote:
Met Vloet als coach?quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik geef Sparta ook meer kans om volgend jaar "erin" te blijven dan de Helmonders,
maar ik blijf je achtervolgen !quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:00 schreef Dos37 het volgende:
[..]
oow ik heb je ingehaald
maarja tijdperk in mijn leven afgesloten
Ach Sucre, een beetje Brabants Chauvisme mag wel heurquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:55 schreef Suijk het volgende:
Nou, laat Sparta maar komen. Al die brabantse clubs, zijn er wel genoeg zo.
Dat zegt genoeg, hoe ik over Helmond Sport denkquote:
Ja ik zag het ook. Misschien is ze het welquote:
Ach zo lopen er hier wel meer "bekende" users rondquote:
Werk zequote:Op donderdag 9 juni 2005 16:08 schreef Vom het volgende:
Hools, ik ben werken
Niet te veel posten he anders kan ik het niet bijhouden
Leuk.quote:
god ja ik wou daar met tuut heen volgens mijquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:01 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Groningen-meeting 11 juni: deel III
je staat er toch echt tussen
ik wou ook wel mee maarja het is op 11 juniquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:13 schreef 9christensen het volgende:
[..]
god ja ik wou daar met tuut heen volgens mij
quote:
hehe owja. ach ik reageer er nooit jaquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:14 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik wou ook wel mee maarja het is op 11 juni
ik morgen alleen nog bespreking. Over onze 0.8quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:29 schreef 9christensen het volgende:
De TT klopt niet.
Ik heb al weekend
ja hequote:
quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:31 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik morgen alleen nog bespreking. Over onze 0.8
Nee hoor, want het is nog 1 dagquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:33 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en daar slaat de TT niet op dus het klopt wel
aha tis dat je het zelf zegtquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:33 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en daar slaat de TT niet op dus het klopt wel
kijk je dan uit het raam ?quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:37 schreef Lionheaad het volgende:
ff kijken of er nog files staan...
Nee, op het beeldschermquote:
ze zitten allemaal op de tractorquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:40 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Nee, op het beeldscherm
het is trouwwens druk rond eindhoven.....wat doen die PSV'ers daar toch??
Oe lekker, veel plezier!quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:39 schreef Lionheaad het volgende:
denk dat ik maar eens weekend ga houden...
lekker naar center parcs...in België...
dus dan ben ik er maandag middag pas weer....
Nee, popje, ik wacht totdat je ongeveer thuis bent straks.quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:42 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb trek.
Naked chefje ben je al begonnen![]()
quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:41 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ze zitten allemaal op de tractor
BOERUH BOERUH
quote:
Hellmond speelt.quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:40 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
het is trouwwens druk rond eindhoven.....
afscheidsborrel van v Bommelquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:40 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Nee, op het beeldscherm
het is trouwwens druk rond eindhoven.....wat doen die PSV'ers daar toch??
Dat is goed op tijdquote:
Kan niet.. Hij is al geopendquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:50 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat is goed op tijd
ik ga proberen je voor te zijn
Hij zegt net, het is druk. Lijkt me niet dat Bommeltje dan een borrel heeft.quote:
Ik wil ook eens een keer een Hools openen (kan alleen geen goede TT verzinnen)quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:50 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat is goed op tijd
ik ga proberen je voor te zijn
Dan zit er al een slot op denk ikquote:
Ja dat vind hij heel erg!quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:52 schreef Suijk het volgende:
Niet meer reageren, dan moet RubberenRob nog heel de avond wachten met zijn topic.
Goed planquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:52 schreef Suijk het volgende:
Niet meer reageren, dan moet RubberenRob nog heel de avond wachten met zijn topic.
Ok hij is er bijnaquote:
owkquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:52 schreef Suijk het volgende:
whehequote:Op donderdag 9 juni 2005 16:52 schreef Suijk het volgende:
dat kan maar aangezien ik geen mod benquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:55 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Mods moeten inhoudelijk reageren![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |