dat is gelukkig geen vereiste.quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:46 schreef MaxPower het volgende:
nu nog kwaliteit ipv kwantiteit.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:47 schreef pascalheister het volgende:
damm 2003 pas, dat gaat echt hard
Dan wordt het zo leegquote:Op donderdag 9 juni 2005 00:46 schreef MaxPower het volgende:
nu nog kwaliteit ipv kwantiteit.
Ben ik er al?quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:27 schreef zoalshetis het volgende:
stel je voor dat je met een prijs van 100.000 euro voor de miljoenste fokker, een topic opent![]()
http://forum.fok.nl/index/forumindexquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:36 schreef DeTolk het volgende:
Waar kun je trouwens zien hoeveel posts er momenteel zijn gepost
Het leven kan soms zo eenvoudig zijnquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:01 schreef pascalheister het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/index/forumindex
Nooit op geletquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:02 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Het leven kan soms zo eenvoudig zijn
Denk het niet nee, hoop voor- en na beschouwingen, wedstrijdverslagen, wordt leuk!quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:04 schreef Positive_Thinking het volgende:
Gelukkig hebben we nog wk in Nederland vanaf vrijdag... dus echt rustig zal het niet worden
Volgens mij Dig, Muziek en Onz alleen nog boven ons. DIG is wel te doen als volgend doel.quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:43 schreef ASSpirine het volgende:
En hoeveelste staan we?
en KLB toch ook nogquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:47 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Volgens mij Dig, Muziek en Onz alleen nog boven ons. DIG is wel te doen als volgend doel.
En natuurlijk die private mod fora nog
Yep overheen gekeken, die zijn we binnen een half jaar wel voorbijquote:
Denk dat ONZ te hoog gegrepen is voro onsquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:54 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Yep overheen gekeken, die zijn we binnen een half jaar wel voorbij
quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:03 schreef Vom het volgende:
Wij gaan gewoon het 2e subforum van Fok! worden
En daarna splitsen we ons af![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |