MIjn grootste bezwaar naast het 2 apparaten bij me hebben was ook het toch wat omslachtige gedoe met connecten naar het Internet. Dat is nu alleen maar klik en klaar. Geen BT verbinding meer nodig enzo.quote:Op maandag 27 juni 2005 11:13 schreef T1andonly het volgende:Mooi ding HW.
Ik begin mijn Dell Axim juist wat meer te gebruiken nu, maar volgend studiejaar begint het pas echt
Dat is wel een mooi dingetje. Niet duur en toch GPS, wat makkelijk is voor bv. TomTom.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:44 schreef TechNico het volgende:
Acer N35 met ingebouwde GPS ontvanger![]()
TomTom5 Volledig
SD 512MB Ultra II
[afbeelding]
Ik kan het je helaas bewijzen als je interesse hebt... Stukje handelen kan geen kwaadquote:Op maandag 27 juni 2005 11:15 schreef tonks het volgende:
Underdoggy, denk je echt nog dat mensen het serieus nemen dat je elke week een nieuwe pda hebt
Hoe heb je dat gedaan? En kan dat voor elke PDA?quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:27 schreef HeatWave het volgende:
Mijn PDA draait sinds gisteren Windows Mobile 2005.
Ik heb SPV 500. Echt heel blij mee. Zelfs films die ik op DVD zet kun je op breedbeeld tv goed bekijken.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:00 schreef TmD15 het volgende:
ik wil als ik dadelijk 18 ben in oktober wil ik abbonoment pakke ik wil zelf een pda waar ik ook mee fotos kan maken mischien mogelijk tv op kijken als dat al kan ik weet niet welke raden jullie mij aan ?
Sorry, maar ik vind het echt een lomp ding. Ik heb aantal jaar geleden de 9000 gehad. Niet echt fijn om in je zak te stoppen. Verder wel vet hoor, absoluut. Maar ik heb liever iets wat in je broekzak kan en niet vervelend zit of zo. En de M500 is echt perfect. Stukkie kleiner dan standaard PDA maar groot genoeg voor een goed scherm etc.quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:08 schreef Clicks_nl het volgende:
Vanochtend opgehaald![]()
[afbeelding]
De rechter dus..... Niet m'n eigen foto, maar wel toepasselijk want ernaast het toestel dat nu met pensioen mag
Nog weinig tijd gehad om dingen te proberen, vanavond maar eens uitgebreid spelen. Als t goed is ligt er straks ook BT dongle klaar, die mis ik hier nu net als wifi. Toch eens met systeembeheer babbelen dat ik dat echt nodig heb
Wat ik tot nu toe heb geprobeerd is in ieder geval een verbetering...
De procedure mag niet op fok! worden uitgelegd. Maar het kan iig voor de HTC/Qtec/SPV modellen van Orange zeg maar.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:24 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hoe heb je dat gedaan? En kan dat voor elke PDA?
Die is ook zwaar bruut gek.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:44 schreef TechNico het volgende:
Acer N35 met ingebouwde GPS ontvanger![]()
TomTom5 Volledig
SD 512MB Ultra II
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |