Hoe heb je dat gedaan? En kan dat voor elke PDA?quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:27 schreef HeatWave het volgende:
Mijn PDA draait sinds gisteren Windows Mobile 2005.
Ik heb SPV 500. Echt heel blij mee. Zelfs films die ik op DVD zet kun je op breedbeeld tv goed bekijken.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:00 schreef TmD15 het volgende:
ik wil als ik dadelijk 18 ben in oktober wil ik abbonoment pakke ik wil zelf een pda waar ik ook mee fotos kan maken mischien mogelijk tv op kijken als dat al kan ik weet niet welke raden jullie mij aan ?
Sorry, maar ik vind het echt een lomp ding. Ik heb aantal jaar geleden de 9000 gehad. Niet echt fijn om in je zak te stoppen. Verder wel vet hoor, absoluut. Maar ik heb liever iets wat in je broekzak kan en niet vervelend zit of zo. En de M500 is echt perfect. Stukkie kleiner dan standaard PDA maar groot genoeg voor een goed scherm etc.quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:08 schreef Clicks_nl het volgende:
Vanochtend opgehaald![]()
[afbeelding]
De rechter dus..... Niet m'n eigen foto, maar wel toepasselijk want ernaast het toestel dat nu met pensioen mag
Nog weinig tijd gehad om dingen te proberen, vanavond maar eens uitgebreid spelen. Als t goed is ligt er straks ook BT dongle klaar, die mis ik hier nu net als wifi. Toch eens met systeembeheer babbelen dat ik dat echt nodig heb
Wat ik tot nu toe heb geprobeerd is in ieder geval een verbetering...
De procedure mag niet op fok! worden uitgelegd. Maar het kan iig voor de HTC/Qtec/SPV modellen van Orange zeg maar.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:24 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hoe heb je dat gedaan? En kan dat voor elke PDA?
Die is ook zwaar bruut gek.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:44 schreef TechNico het volgende:
Acer N35 met ingebouwde GPS ontvanger![]()
TomTom5 Volledig
SD 512MB Ultra II
[afbeelding]
Ja, die tweede had ik ook al gezien op bol.com, voor 129 euro. Maar heeft die internet dan?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:10 schreef Klonk het volgende:
www.pdashop.nl of anders tweedehandse ?
pda shop heeft deze voor 139 euro/
Als hij WiFi heeft kun je er toch skype op zetten en met oordopjes+mic praten? Of mis ik nu ietsquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:46 schreef Geqxon het volgende:
Ik denk dat je een pda met Wifi voor 170 euro kunt shaken
Als je een PDA zoekt waarmee je ook kunt bellen: Palm Tungsten W. Deze zag ik laatst nog voor 199 euro
Nee, ik bedoel als die pda met WiFi niet kan bellen (die van ¤170), dan zou ik er toch Skype op moeten zetten?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:49 schreef Geqxon het volgende:
Skype werkt d8 ik alleen met Windows Mobile telefoons
En waarom wil je skypen op een PDA die ook een telefoonfunctie heeft?
Goedkoper denk ikquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:49 schreef Geqxon het volgende:
Skype werkt d8 ik alleen met Windows Mobile telefoons
En waarom wil je skypen op een PDA die ook een telefoonfunctie heeft?
Dus wacht, je koopt een apparaat van + ¤250 om goedkoper te kunnen bellen (a 2 cent per minuut)quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goedkoper denk ik.
Maar Skype werkt pas met 400Mhz+ en WiFi natuurlijk.
Neequote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:55 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dus wacht, je koopt een apparaat van + ¤250 om goedkoper te kunnen bellen (a 2 cent per minuut)
Voipbuster, gratis naar vast bellenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:55 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dus wacht, je koopt een apparaat van + ¤250 om goedkoper te kunnen bellen (a 2 cent per minuut)
Wat is dan het minimum?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:59 schreef Geqxon het volgende:
NopeDan zul je toch echt je budget moeten vergroten
Daarnaast heeft * Geqxon een hekel aan skype
En als ik nou een PDA wil zonder WiFi, maar met SD-cards(zodat ik toch programma's erop kan zetten) oid, is dat dan wel goedkoper?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:03 schreef Geqxon het volgende:
http://www.kieskeurig.nl/nl/product.nsf/queryproducts?readform&qcode=pda&q2=%5Bfld_wireless%5D%3D%22wi-fi%22%26%5BPRICECOMP%5D%3D1&pcode=pda&sort=2
Dit is een redelijk compleet lijstje met PDA's met wifi
Nou ja, voor mij niet meer eigenlijkquote:
Zit daar een ingebouwde gps ontvanger in? En wat is het merk, ik kan niet echt ergens info vinden over deze pdaquote:Op maandag 4 juli 2005 10:07 schreef Excile het volgende:
tijdje terug de MDA Compact gehaald:
http://www.handit.de/_gif/bilder/T-Mobile_compact_b240c.gif
geflashed met een Imate bios,
mobile 2003 SE erop.
2 megapixel camera
1GB flash
PXA 272 Intel proc. 520Mhz
telefoon, MP3, PDA, mediaplayer, navigatie![]()
Zit geen ingebouwde GPS ontavanger op helaas,quote:Op maandag 4 juli 2005 10:38 schreef mikezwet het volgende:
[..]
Zit daar een ingebouwde gps ontvanger in? En wat is het merk, ik kan niet echt ergens info vinden over deze pda
250 voor een leuke pda: de acer n30 en kheb er een sd wifikaart bijgekocht, voor 110 euroquote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:08 schreef Niwa het volgende:
[..]
En als ik nou een PDA wil zonder WiFi, maar met SD-cards(zodat ik toch programma's erop kan zetten) oid, is dat dan wel goedkoper?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |