Nou dat hoeft toch nie.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:19 schreef DeTolk het volgende:
We hebben al 14 posts geen shirt meer gezien
een redelijkequote:Op zaterdag 25 juni 2005 09:06 schreef Dos37 het volgende:
Geen voetbal shirt maar toch wel mooi
[afbeelding]
Wou hem laatst kopen maar toch niet gedaan doet me toch teveel denken aan Arsenal
Dat is toch juist mooi!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 09:06 schreef Dos37 het volgende:
Geen voetbal shirt maar toch wel mooi
[afbeelding]
Wou hem laatst kopen maar toch niet gedaan doet me toch teveel denken aan Arsenal
die van ierland is zo veel mooierquote:
ik heb het Ierland voetbalshirtquote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
die van ierland is zo veel mooier
www.irelandjersies.com/ireland-gaa/photos/ireland-rugby-jersey.jpg
Dit shirt heb ik vorig jaar gekocht in Bataviastad bij de Puma outlet store: 15 euroquote:
ik heb deze van ierlandquote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ik heb het Ierland voetbalshirt
Best mooi shirtquote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:23 schreef pascalheister het volgende:
Het 100 jarig bestaan van Boca Juniors shirt
[afbeelding]
Ik heb er 65 euro voor betaaldquote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:13 schreef Roynaldinho het volgende:
[..]
Dit shirt heb ik vorig jaar gekocht in Bataviastad bij de Puma outlet store: 15 euro
Waarschijnlijk zo goedkoop omdat het nog een proef uitgave was, maarja hij ziet er precies hetzelfde uit.![]()
Dat waren wel best mooie shirts toen ja.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:22 schreef pascalheister het volgende:
deze kwam ik nog tegen op ebay, ergens in de jaren 80 gedragen
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |