ik dach dat ze gesponsord werden door China Airlines/ Peking Olympics?quote:
Dat uitshirt lijkt voor 99% op een basic umbro shirt wat ik heb liggen. Het enige verschil is het logo.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 08:29 schreef DarkShine het volgende:
Uittenue is eens wat anders, heeft iig niemand in NL.
Uitshirt is mooiquote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:04 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
ik dach dat ze gesponsord werden door China Airlines/ Peking Olympics?
Nieuwe GAE-shirts. Jammer van dat Voith![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er best goed uit.quote:Op maandag 27 juni 2005 16:40 schreef DarkShine het volgende:
Nieuwe Roda shirts...
Woensdag zou naar verluid de nieuwe shirtsponsor bekend gemaakt worden.
[[url=http://img140.echo.cx/img140/7159/roda1kj.th.jpg]afbeelding][/URL]
Vond ik ook al.quote:
Heb je ff een mirror? Via die link moet je eerst lid wordenquote:
Jup.60 pleuries @ Subquote:
Ik was eind maart in Barcelona en toen stond er in een sportkrant al een paginagroot artikel over de rode broek en het gele (toen stonden er nog wel plaatjes van een wat donkerder geel bij) uitshirt in. Ze waren toen al behoorlijk verontwaardigd, maar ik denk dus niet dat het gaat veranderen als het al zo lang bekend is.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:49 schreef VoreG het volgende:
Misschien wordt die broek nog veranderd door druk van supporters, hoop het wel tenminste.
hier staat ie voor 9,99 pondquote:
auw...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:48 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hier staat ie voor 9,99 pond
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=53627&item=5213531248&rd=1&ssPageName=WDVW
uitshirt bedoel je?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Een nog viezer shirt dan eerst
Zie ik dat nu goed? Zijn de emblees in de stof van het shirt verwerkt? Dat is het lelijkste en goedkoopste wat je kunt doen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:04 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
ik dach dat ze gesponsord werden door China Airlines/ Peking Olympics?
Nieuwe GAE-shirts. Jammer van dat Voith![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |