Is dat nieuw dit jaar?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:17 schreef DeTolk het volgende:
Waarom showt PSV de Gouden Kampioens-patch niet?
yupquote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:19 schreef keeper het volgende:
Als ik het goed begrijp, eerste drie voor de competitie (waarbij de tweede als keepersshirt gebruikt zou kunnen worden volgens de schrijver van dat stukje) en die onderste twee zijn voor de CL, waarbij de variant met de wolf gebruikt gaat worden als de UEFA het niet toestaat dat ze met (een deel van) het CL logo op hun shirt spelen.
Zou inderdaad mooi zijn op het shirt van Ajax.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:21 schreef keeper het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn, net zoals de scudetto op je shirt in Italië en die sterren voor hoevaak je kampioen bent geweest.
Kennelijk gaan de clubs er zelf over anders kan ik niet verklaren waarom Sparta wel (als enige club) met een kampioenschapster op het shirt loopt. Betekent ook dat Nederland ook kennelijk 1 ster per 5 kampioenschappen rekent.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:30 schreef Nashje het volgende:
[..]
Zou inderdaad mooi zijn op het shirt van Ajax.
Knap shirt, alleen had die reclame op de mouwen wel achterwege mogen blijven.quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:41 schreef TerroRobbie het volgende:
Was al gepost in GGD topic, maar ook nog ff hier:
MVV:
[afbeelding]
Dat shirt is nog niet eens zo lelijk voor een GGD shirtquote:Op woensdag 6 juli 2005 00:41 schreef TerroRobbie het volgende:
Was al gepost in GGD topic, maar ook nog ff hier:
MVV:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:39 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Gaan ze nu al de spelersnamen op de voorkant zetten![]()
Hehe, onze nieuwe (2de)-doelman..quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:54 schreef TerroRobbie het volgende:
En die linkse, is dat een speler? Hij zit er meer uit als een medewerker van de fanshop![]()
Dat shirt staat Mark nietquote:
Ik vind ze lelijk.quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:20 schreef DIGGER het volgende:
[afbeelding]
alle 3 in 1 foto: Udinese thuis 2005-2006, Uit shirt is geheel zwart, 3e shirt lichtblauw.
Ja op de zwarte markt, maar daar ben ik niet in thuis dus dat schiet niet op.quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:24 schreef the_legend_killer het volgende:
Op de zwarte markt voor 25 euro
Alleen daar is die ook uitverkocht de laaste tijd.
Wordt dan even wachten.
Beverwijkse Bazaar hebben ze zatquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:25 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Ja op de zwarte markt, maar daar ben ik niet in thuis dus dat schiet niet op.
Geen Inter?quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:22 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ga dinsdag naar Rotterdam en donderdag naar Amsterdam.
Ik hoop daar het shirt van Fiorentina tegen te komen om het te kopen
Denk er wel aan dat ze volgend seizoen een nieuw shirt krijgen(geen Adidas meer, Puma of Lotto)quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:22 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ga dinsdag naar Rotterdam en donderdag naar Amsterdam.
Ik hoop daar het shirt van Fiorentina tegen te komen om het te kopen
Jij heet Peter Timofeeff?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:21 schreef DeTolk het volgende:
Die van Porto ff bestellen, wel leuk een shirt met m'n initialen erop
niet veel aan dusquote:Op vrijdag 8 juli 2005 05:05 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Nieuw thuisshirt van Atletico Madrid:
[afbeelding]
Nieuw thuisshirt van de Porto van Adriaanse:
[afbeelding]
Brede banen lijkt dus de nieuwe lijn van Nike te worden.
Die heb ik alquote:
Ik vind het shirt van A Madrid afgelopen voetbaljaar had mooier.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 05:05 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Nieuw thuisshirt van Atletico Madrid:
[afbeelding]
Nieuw thuisshirt van de Porto van Adriaanse:
[afbeelding]
Brede banen lijkt dus de nieuwe lijn van Nike te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |