ik schijn nogal de producten te bestellen.. die ze net niet op voorraad hebbenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik wel, het is een goede online shop. Ze leveren ook snel.
Hij is fabeltastisch. !quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:00 schreef PirE het volgende:
Arsenal 05/06 Commemorative Home Shirt
[afbeelding]
Ziet er mooi uit vind ik![]()
Inderdaad mooiquote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:00 schreef PirE het volgende:
[afbeelding]
Ik vind de kraag tegenvallen maar ziet er wel redelijk uitquote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:00 schreef PirE het volgende:
[afbeelding]
Nee volgens mij niet, en het "oude" uit-shirt vond ik wel erg mooi. Dit is idd feyenoord achtig en dat moeten we niet hebben.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind het uitshirt wel oke. Is wel een beetje Feyenoord-achtig, dat wel. Zijn de broeken nu wel wat korter?
Ja 30 euro was hetquote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Is een leuk shirt van Praag dat je daar voor weinig kunt kopen.
Dat lijkt teveel op Feyenoordquote:
Welke kledingsponsor is dat?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:14 schreef Mindlight het volgende:
[afbeelding]
Het nieuwe thuis- en uitshirt van excelsiorAls één van de weinigen vind ik het uitshirt niet mooi, maar kan aan mij liggen.
Igor Gluscevic naast de keeperquote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:25 schreef Dos37 het volgende:
[afbeelding]
Daar zit ik nou in. In een leuke bui een keer gekocht toen ik in praag zat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |