Jou ken ik nog amper dus ik mag het nog roepen, vind ikquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:51 schreef MutZ het volgende:
[..]
Leer mij eerst eens een beetje kennen voordat je zulk soort dingen gaat roepen...
Whehehehehehehehehehehheheequote:Op donderdag 9 juni 2005 11:50 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Heuj, ik ben al bijna noob af, heb al bijna 1000 posts![]()
juist niet.quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:53 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Jou ken ik nog amper dus ik mag het nog roepen, vind ik
Werkse d_hquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:52 schreef dolle_hond het volgende:
@buzzer: ik zal je mijn mening wel eens mailen, straks, vanavond of morgen. wel de uitgebreide, genuanceerde versie.
nu druk. ik kom rond 12.45 weer online, denk ik
@mutz: sterkte
Dan zijn de meeste users nog noob, dus ik vind niet dat dat telt...quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Whehehehehehehehehehehhehee
dat dacht je
Boven de 10000
dan hoor je juist je mond te houdenquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:53 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Jou ken ik nog amper dus ik mag het nog roepen, vind ik
ik wel.quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:54 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dan zijn de meeste users nog noob, dus ik vind niet dat dat telt...
sommige mensen kunnen tienduizenden posts hebben, maar qua gedrag gedragen ze zich nog steeds als newbie... Postaantallen zeggen niets over of je nog newbie bent of niet...quote:
dankjequote:Op donderdag 9 juni 2005 11:56 schreef MutZ het volgende:
[..]
sommige mensen kunnen tienduizenden posts hebben, maar qua gedrag gedragen ze zich nog steeds als newbie... Postaantallen zeggen niets over of je nog newbie bent of niet...
ik heb echt geen hongerquote:
Mijn post wil ook zeggen dat sommige mensen na 1 post al geen newbie meer zijn...quote:
Eten!quote:
Werkenquote:
die mensen verdienen een waarschuwing en anders een banquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:19 schreef Duderinnetje het volgende:
Even zeuren: Komt er ook een oplossing als blijkt dat GCSC het topic wordt waar 'men' dan gaat pimpen met de cijfers? Ik kan me voorstellen dat dat gebeurt, want die behoefte is er kennelijk toch, dit is uiteraard een 'algemeen' slowchatreeksje voor iedereen én d_h en buzzer zijn uiteraard hier te vinden (ik bedoel niet dat jullie maar wegmoeten heren).
Trekt dat dan niet al die geretardeerde sukkels (pardon my french) aan?
Love youquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:59 schreef MutZ het volgende:
[..]
Mijn post wil ook zeggen dat sommige mensen na 1 post al geen newbie meer zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |