Kan me niet voorstellen..quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Is er wel eens iemand die je niet uitlacht?
noem het voortschrijdend inzichtquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je lachte me laatst anders uit toen ik dat in het FOK!!totals-topic zei
ik ga eens een balletje opgooien achter...quote:
nee r komen dan geen topics over, die kieper ik gewoon op slotquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:00 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat zou wel mooi zijn ja, maar dan krijg je toch alsnog wel topics over de stand enzo.. Maar het zou het wel een stuk overzichtelijker makenGewoon een soort van kalender enzo met totaalstanden van jezelf en als je op de dag klikt een totale lijst
Goed idee
Ow leuk, mag ik meedoen? Wat voor sport?quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:09 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik ga eens een balletje opgooien achter...
je bespreekt het toch wel, ik gooide er in het begin ook gewoon ff in hoeveel ik er gister had.. sssttttquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:10 schreef buzzer het volgende:
[..]
nee r komen dan geen topics over, die kieper ik gewoon op slot
En dan d_h achterna als je denkt dat hij iets fout heeftquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:11 schreef Sjowhan het volgende:
Dat maakt het ook wel beter overzichtelijker lijkt me; gewoon 1 topic waar alleen D_H in post en waar je alleen de stand kan aflezen, meer niet.
Daarom was er gisteren een vriend bij me... Gewoon ook ff je gedachten ergens anders op... Hij had zoiets van: je gaat onder geen voorwaarde alleen met je zusje naar het ziekenhuis... Je loopt zelf ook aan je eind, dus ik ga mee... Daar was ik wel heel erg blij mee eigenlijk...quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Iemand die je even vertroetelt is ook wel lekker.
Kan je nergens zelf even bijkomen ? Bedoel kan je naar niemand toe die je
met vanalles helpt zodat je wat rust kan nemen![]()
Dat is een echte vriendquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:17 schreef MutZ het volgende:
[..]
Daarom was er gisteren een vriend bij me... Gewoon ook ff je gedachten ergens anders op... Hij had zoiets van: je gaat onder geen voorwaarde alleen met je zusje naar het ziekenhuis... Je loopt zelf ook aan je eind, dus ik ga mee... Daar was ik wel heel erg blij mee eigenlijk...
quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:17 schreef MutZ het volgende:
[..]
Daarom was er gisteren een vriend bij me... Gewoon ook ff je gedachten ergens anders op... Hij had zoiets van: je gaat onder geen voorwaarde alleen met je zusje naar het ziekenhuis... Je loopt zelf ook aan je eind, dus ik ga mee... Daar was ik wel heel erg blij mee eigenlijk...
Dat gaat waarschijnlijk gebeuren ja, aangezien d_h hier toch regelmatig te vinden is.. Maar daar kan toch wel iets op worden gevonden lijkt me?quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:19 schreef Duderinnetje het volgende:
Even zeuren: Komt er ook een oplossing als blijkt dat GCSC het topic wordt waar 'men' dan gaat pimpen met de cijfers? Ik kan me voorstellen dat dat gebeurt, want die behoefte is er kennelijk toch, dit is uiteraard een 'algemeen' slowchatreeksje voor iedereen én d_h en buzzer zijn uiteraard hier te vinden (ik bedoel niet dat jullie maar wegmoeten heren).
Trekt dat dan niet al die geretardeerde sukkels (pardon my french) aan?
they can try it once, but I will druk it de kop in immediatelyquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:19 schreef Duderinnetje het volgende:
Even zeuren: Komt er ook een oplossing als blijkt dat GCSC het topic wordt waar 'men' dan gaat pimpen met de cijfers? Ik kan me voorstellen dat dat gebeurt, want die behoefte is er kennelijk toch, dit is uiteraard een 'algemeen' slowchatreeksje voor iedereen én d_h en buzzer zijn uiteraard hier te vinden (ik bedoel niet dat jullie maar wegmoeten heren).
Trekt dat dan niet al die geretardeerde sukkels (pardon my french) aan?
maar dan komt er dus een apart stats-SC topic?quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:23 schreef buzzer het volgende:
[..]
they can try it once, but I will druk it de kop in immediately
Zie, daar heb je het gelazer alquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:24 schreef buzzer het volgende:
edit:
- Stats worden hier niet besproken -
neen, slechts een raadpleeg topicquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
maar dan komt er dus een apart stats-SC topic?
quote:
Je geeft het goede voorbeeldquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:24 schreef buzzer het volgende:
edit:
- Stats worden hier niet besproken -
quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:26 schreef Gizmore het volgende:
Swweeeeettt ik had gisteren 284 posts
ontopic:
Ik denk dat er toch echt niet de hele tijd in ieder topic een mod is die alles weghaalt/leest enzo..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |