ik had vooraf voorspeld dat hij mis gingquote:
Mag ik je aanraken?quote:Op donderdag 9 juni 2005 02:43 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik had vooraf voorspeld dat hij mis ging
ik zou blijven bij interquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:17 schreef DeTolk het volgende:
Maar wat wordt het nu met Zlatan:
a) blijven bij Inter
b) transfer naar Chelsea
c) transfer naar Real Madrid
d) hij gaat vrijdag naar Heemskerk
Jij hebt er echt kijk op hequote:Op donderdag 9 juni 2005 09:17 schreef DeTolk het volgende:
a) blijven bij Inter
b) transfer naar Chelsea
wat betaal jequote:
eh?quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:17 schreef DeTolk het volgende:
a) blijven bij Inter
b) transfer naar Chelsea
Miljoentje of 16 toch?quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:03 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
hoeveel kregen jullie weer voor Zlatan? (je weet wel, over die hele lange periode van betaling)
Waar denk je dat majstro dat van heeftquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:31 schreef pascalheister het volgende:
waar mag hij nu weer ellebogen uitdelen?
Duidelijk.quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:17 schreef DeTolk het volgende:
a) blijven bij Juve
quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:17 schreef DeTolk het volgende:
Mijn god, wat een mooie club. Het Festina van de voetbalwereld.quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:33 schreef methodmich het volgende:
[..]
Precies. Weinige mooiere clubs te vinden ook.
Ja.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:24 schreef TimoBasso het volgende:
Blablabla.. Nee.. Ajax is zo geweldig..
quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:24 schreef TimoBasso het volgende:
Blablabla.. Nee.. Ajax is zo geweldig..
Ik heb hem niet gezien, maar volgens mij keek hij altijd al zo uit zijn ogen met die blik. Ik kan het wel waarderen aan hem.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:04 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik keek laatst op Eurosport naar wat beelden van Ibrahimovic bij Juve en het nationale Zweedse elftal en het viel mij op dat hij arroganter dan ooit is geworden. Hij lijkt zo vol van zichzelf.
Hij is een goede voetballer oke en dat je dan wat zelfvertrouwen hebt, lijkt mij ook niet zo'n probleem.
Maar bij hem begint het meer in negatieve zin op te vallen zoals dat mij ook altijd opvalt bij jongens als Figo en Totti.
In Turijn???????quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:01 schreef methodmich het volgende:
het weer is goed
Doorgaans niet echt hoor, voor het weer zou ik niet naar Turijn gaan.quote:
methodmich is even vergeten dat er de olympische winterspelen worden gehouden in 2006quote:
Het stadion wordt verbouwdt iivm de olympische winterspelen.........de capaciteit gaat een flink stuk omlaag. Van wat ik me kan herinnerenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:33 schreef methodmich het volgende:
Nou ja, er zijn ook 17 uitduels natuurlijk. Hoewel Juventus eigenlijk altijd thuis speelt.
Ik vond m wel netjes........leek wel op die goal die hij eerst tegen AZ uit ooit maakte.quote:Op zondag 4 september 2005 12:51 schreef jimjim1983 het volgende:
een mooie?
bron: http://voetbalzone.nl/doc.asp?id=20466quote:Bosnië-Herzegovina liet Ibrahimovic lopen
De voetbalbond van Bosnië-Herzegovina heeft eind jaren negentig een blunder van jewelste begaan. Zlatan Ibrahimovic wilde graag voor zijn moederland gaan spelen, maar de voetbalbond van het Balkanland achtte de speler niet goed genoeg.
Hoewel Ibrahimovic in Zweden geboren is, is hij van Bosnische afkomst. Zijn vader wilde graag dat zijn talentvolle zoon voor de jeugdteams Bosnie-Herzegovina ging spelen, nam contact op met de nationale voetbalbond, maar kreeg nul op het rekkest.
De Bosnische bond erkent diverse malen gesproken te hebben met Ibrahimovic en zijn vader. Terugkijkend op de ontmoetingen laten officials tegenover Sky Sports weten, te weinig gedaan te hebben om de aanvaller te verleiden tot een interlandcarriere.
"Ja, het is waar dat Zlatan hier met zijn vader was. Wij hebben toen veel te weinig gedaan om hem tot een keuze voor ons te verleiden. Achteraf gezien een gigantische blunder," aldus bondsofficial Ahmet Pasalic.
Ibrahimovic was erg teleurgesteld over de afwijzing, en hoopte nog lange tijd op een uitnodiging van de Bosnische bond. Deze kwam echter nooit.
De rest van het verhaal is bekend. Ibrahimovic ging van Malmo FF naar Ajax, speelde een fantastisch EK 2004, en verdiende een miljoenentransfer naar Juventus. Tegenwoordig is de technicus een sterspeler in de Serie A en een gevierd Zweeds international.
hoe dan?quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:24 schreef F1Bas het volgende:
Hij had weer een schitterende assist dit weekend.
je vergeet FC Internazionalequote:Op dinsdag 13 september 2005 18:58 schreef retteketet het volgende:
Hij moet echt bij Juve blijven, Juve heeft het beste team van Europa vind ik... Oké, Arsenal is ook goed, maar Juventus heeft nu ook Vieira.. . wat een wereldteam, echt waar!
Vooral die goal tegen NAC... maar ook die goal tegen Italië op het EK in 2004, en al die andere dingen die hij wekelijks bij Juve laat zien. MeesterlijkJammer dat-ie voor Zweden speelt...
Fabio pakt hem wel goed aan.quote:Boze Capello: 'Zlatan was te egoïstisch'
Het is geen geheim dat Fabio Capello een groot fan is van Zlatan Ibrahimovic. Maar dinsdag was de Italiaanse coach niet te spreken over de Zweedse aanvaller van Juventus.
Juve klopte Rapid Wien met 3-0 in het Delle Alpi via treffers van David Trezeguet, Adrian Mutu en Ibrahimovic. De voormalig Ajacied stond tevens aan de basis van de goal van Trezeguet. De laatste twee goals vielen in de laatste tien minuten.
'We hadden de wedstrijd veel eerder moeten beslissen', mopperde Capello. 'Bij een stand van 1-0 is het resultaat nog altijd onzeker. Dat veranderde pas na de 2-0 van Mutu. We mogen Christian Abbiati dankbaar zijn dat hij ons met goede reddingen overeind heeft gehouden.'
'Zlatan Ibrahimovic was veel te egoïstisch. Op een gegeven moment in de tweede helft stond Alessandro Del Piero helemaal vrij, maar toch besloot hij om zelf op het doel te schieten.'
'En we hebben counters gehad met drie tegen twee, waarbij Zlatan kon passen naar Mutu en Del Piero, maar in plaats daarvan... Als de wedstrijd beslist is, mag je voor jezelf gaan. Anders niet. Hij heeft verschillende fouten gemaakt en daarover gaan wij morgen (woensdag, red.) praten', kondigde Don Fabio aan.
Vi.nl
quote:Zweedse loterijwinnaar wil Ibrahimovic kopen
10/10/2005 11:49
Momenteel is hij nog anoniem, de fan van Visby IF Gute. Deze supporter kan momenteel zijn geluk niet op, want hij won onlangs de hoofdprijs van een Zweedse loterij en incasseerde een recordbedrag van 122,8 miljoen kronen, bijna veertien miljoen euro.
De nieuwbakken miljonair, vooralsnog werkloos en vrijgezel, is aanhanger van Visby, de nummer vier van de Zweedse tweede divisie. Hij liet al doorschemeren wat hij het liefst met zijn hoofdprijs zou doen: Zlatan Ibrahimovic kopen.
'We hebben het over de mogelijkheden gehad om Zlatan te kopen voor Visby Gute', verklaarde een woordvoerder van de loterij, die sprak namens de 36-jarige winnaar. Dat de veertien miljoen genoeg is om de international los te weken bij Juventus, lijkt onwaarschijnlijk aangezien Juve zijn sterspeler vorig jaar voor circa zestien miljoen euro kocht van Ajax.
Nou, die Simson was een bijbels figuur die zijn kracht ontleende aan z'n haardos.quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Nee, vertel...
Hij was nog 1 van de minst slechte spelers bij Juve, echt Zebina, Camoranesi, Trezeguet, dramatisch slecht gisteren.quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:44 schreef Trancelocator het volgende:
Hij speelde vandaag dus een matige pot, met veel balverlies. Shit happens.
(Henry, de gekste!)
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:56 schreef WeebI het volgende:
dat ie maar mooi bij juventus blijft, naar de serie B, mooi op niveau voor die arrogante kwal
Afgang vind ik overdreven.quote:
quote:Juve want ¤40m for Zlatan
Eurosport - ac - 31/07/2006 12:30
Juventus have slapped a prohibitive price tag on want-away striker Zlatan Ibrahimovic, saying prospective buyers will have to stump up 40 million euros (£26m) for the Swedish international.
The Turin giants are set to offer Zlatan an improved financial package worth five million euros per season in order to persuade him to stay with the club in Serie B. Juve will start the season with a 17-point penalty, and face a tough challenge returning to the top flight at the first attempt.
World Cup-winners Fabio Cannavaro and Gianluca Zambrotta have left the club along with Emerson and Lilian Thuram, but the bianconeri have held onto star players Gianluigi Buffon and Pavel Nedved.
Ibrahimovic also looks set to stay given Juve's sky-high valuation, despite interest from both Milan clubs. AC Milan need a striker and have money to spend following the sale of Andriy Shevchenko to Chelsea for 44 million euros, but they are unlikely to offer more than half the asking price.
Inter start the season as Serie A favourites and would be an attractive destination for the 24-year-old, but have a number of attacking options and would be loath to break the bank for a player who shone only intermittently last term. However, doubts remain over Adriano's ability to cut it at the highest level, while Inter have been in talks with Tottenham Hotspur over the future of Nigerian international Obafemi Martins.
Ga jij maar fijn naar het rendement van de DSB kijken joh, dat 'ie een minder seizoen heeft gedraaid dit jaar wil niet eggen dat 'ie geen rendement heeft. Vorig jaar legde 'ie er gewoon 16 in, in z'n debuutjaar.quote:Op maandag 31 juli 2006 14:02 schreef Asskicker14 het volgende:
40 miljoen voor een balartiest zonder enige rendement
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |