hij pakt alleen teams van de nederlandse VI en hoger (troost je ik zit er dus ook niet bij). snel promoveren dus maarquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:49 schreef komrad het volgende:
he refused, waarom zit mijn team niet in de stats? Kan je me toevoegen
ik meen gehoord te hebben dat die er mee op ging houden omdat Alltid toch zoveel meer features ging hebben...quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:27 schreef Lortnoc het volgende:
Fed stats 'the original' is ook weer geupdate. Jammer dat ik de eerste week vergeten ben
Als je het mij vraagt heeft "The original" veel meer features hoor..quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:07 schreef REFUSED het volgende:
[..]
hij pakt alleen teams van de nederlandse VI en hoger (troost je ik zit er dus ook niet bij). snel promoveren dus maar
[..]
ik meen gehoord te hebben dat die er mee op ging houden omdat Alltid toch zoveel meer features ging hebben...
gelukkig vraagt niemand je hetquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:53 schreef Uddel het volgende:
Als je het mij vraagt heeft "The original" veel meer features hoor..
tnx. Ik ben trouwens lid van Fokfedquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:08 schreef The_Hives het volgende:
[..]
je staat er bij.
suriman ook toegevoegd.
1 maar, ik heb er al 3quote:Op vrijdag 10 juni 2005 06:59 schreef DaMadKow het volgende:
Trainingsupdate:
Vorm: +4 / -4
TSI: +1.450 / -1.900
Scoren: +1
Ik heb mijn eerste wonderbaarlijke speler, Bitterling is nu wonderbaarlijk scoren met redelijk passen
Sta jij er nog niet tussen ???????????quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:24 schreef Uddel het volgende:
Robar.. hoe zit het eindelijk met die openingsbanner van FC Uddel..?
Maak je niet druk Robar, FC Odol is nl. een prutsclub, vergelijk het met bv FC bal in't daip... Dus doe maar rustig aanquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:34 schreef Robar het volgende:
[..]
Sta jij er nog niet tussen ???????????
OEPS
quote:10-06-2005 Je hebt een speler verkocht en 357 320 ¤ ontvangen
Ey, die speler die je "weggaf" aan mij, die is inmiddels al naar goed scoren gestegenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:11 schreef maniack28 het volgende:
Vorm: +5/-9
Alweer daling...geblesseerde spelers zijn gestegen
Denk niet dat ik zondag kan winnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |