je staat er bij.quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:54 schreef Oldbie het volgende:
Heeeeee, ik heb in het vorige topic aangemeld om in het lijstje opgenomen te worden maar ik sta er nog niet tussen
Nog maar een keer dan:
Oldbie met Flevo Rangers (146070) ---- positiespel
Welke award zei je?quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:08 schreef The_Hives het volgende:
[..]
je staat er bij.
suriman ook toegevoegd.
----
verder nieuwe awards in OP, topics aangepast in tekst, topics vorig en dit seizoen toegevoegd en Korreweg is verwijderd.
Iemand nog wensen? Vanavond of morgen heb ik nog even tijd
-edit-
nieuwe OP kan je trouwens hier zien:
ff checke
ik drukte op invoeren ipv preview
Nu wel...quote:
WTF Vrouwelijke spelers? wat is haar nummer is wil ook een vrouw in mijn kleedkamer!quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:04 schreef komrad het volgende:
goedzo webert, hoe is het met je vrouwelijke projectje?
Uhm... Gefloptquote:Op donderdag 9 juni 2005 17:04 schreef komrad het volgende:
goedzo webert, hoe is het met je vrouwelijke projectje?
Je leert het gauw genoeg.. ik weet nog wel dat ik in het begin echt niet wist waar ik moest zoeken, zoveel links en opties, nu kan ik me dat niet voorstellen, na een poosje weet je niet anders meer..quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:39 schreef Tomhoog het volgende:
Tnks.
Het is echt wel ingewikkeld als je net begint..
Ik denk dat ik veel zal verliezen..
. Jullie horen nog wel van me
.
Jep idd jammer, ik vond het jammer, maar goed ik kan er nu wel weer tegenquote:Op donderdag 9 juni 2005 17:45 schreef komrad het volgende:
[..]
jammer zeg, maarja het is niet anders
idd volle vaart vooruitquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:37 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Jep idd jammer, ik vond het jammer, maar goed ik kan er nu wel weer tegen
he refused, waarom zit mijn team niet in de stats? Kan je me toevoegenquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:39 schreef REFUSED het volgende:
Fok! Federatie
nog een statistiekensite voor de fed... alltid hattrick leuk
yepquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:47 schreef Tomhoog het volgende:
Tomhoog met FC Hoogies (811019) ---- vleugelspel
Klopt het zo?.
Ziet er goed uit Hivesquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:08 schreef The_Hives het volgende:
[..]
je staat er bij.
suriman ook toegevoegd.
----
verder nieuwe awards in OP, topics aangepast in tekst, topics vorig en dit seizoen toegevoegd en Korreweg is verwijderd.
Iemand nog wensen? Vanavond of morgen heb ik nog even tijd
-edit-
nieuwe OP kan je trouwens hier zien:
ff checke
ik drukte op invoeren ipv preview
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |