Wij hebben dit huis in januari gekocht.quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:52 schreef Scootmobiel het volgende:
Wow, prachtig zeg, die passiebloem en die gladiolen, wat een kleuren!
* Is ook gek op gladiolen!
Enne, Bluezz... is dat niet een Oostindische kers?![]()
Het lijkt mij meer een herfsttijloos ofzo, aan de bloem te zien? Mooie roze krokus-achtige bloemen hebben die altijd.quote:Op zondag 11 september 2005 12:31 schreef Bluezz het volgende:
Haha madelief is dat een ui, die geeft vaak de mooiste bloemen
De rest is ook prachtig
quote:Op zondag 11 september 2005 12:31 schreef Bluezz het volgende:
Haha madelief is dat een ui, die geeft vaak de mooiste bloemen
De rest is ook prachtig
Ik ben benieuwd inderdaad, geen water of grond, en na de bloei in de grond planten.quote:Op zondag 11 september 2005 13:44 schreef Scootmobiel het volgende:
[..]
Het lijkt mij meer een herfsttijloos ofzo, aan de bloem te zien? Mooie roze krokus-achtige bloemen hebben die altijd.![]()
![]()
![]()
Idd prachtige foto's, Madelief!![]()
Als je zaadjes mot, geef je maar een gil, stuur ik ze wel op.quote:Op maandag 12 september 2005 14:38 schreef Bluezz het volgende:
Oh, wat een mooie blauwe kleur heeft die zeg
en dat glijbaantje
* Bluezz wil wel graag wat shmoopy-zaadquote:Op maandag 12 september 2005 17:35 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Als je zaadjes mot, geef je maar een gil, stuur ik ze wel op.
(nog even wachten tot ze helemaal 'uitgezaad' zijn, dan kan ik plukken)
Btw, ik heb vanmiddag ook nog een foto gemaakt van mijn zonnebloem met 7 (!) knoppen, ze zijn al wat pierig, maar die foto plaats ik nog wel, want ik vond het zo bijzonder dat alle knoppen uitgekomen zijn.
Yup.quote:Op maandag 12 september 2005 18:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
* Bluezz wil wel graag wat shmoopy-zaad
Mijn zonnebloemen zijn bijna op, alle kopjes hangen, de laatste is onderweg om uit te komen.
Ik droog de bloemen, en dan kan ik dat zaad toch weer gebruiken ?
Inderdaad, schitterende kleur!quote:Op maandag 12 september 2005 13:47 schreef shmoopy het volgende:
Mijn schuurmuur, met winde, waar alle knopjes (niet veel) nog achter de blaadjes zitten:
[afbeelding]
En een foto van de blauwe winde, die in een hangmandje tegen de regenpijp is opgeklommen:
[afbeelding]
Grappig zeg. Nooit gedacht dat zulke ontschuldig lijkende bloemetjes (zaadjes) zo'n effect zou hebben. Iquote:Op dinsdag 13 september 2005 00:37 schreef Bluezz het volgende:
Haha, ik vond dit net :
http://www.ephedra.demon.nl/uitjebol/blauwewinde.htm
Deze bolletjes heten Colchium autumnale – Herfststijloos (vandaag geleerd op schoolquote:Op zondag 11 september 2005 12:02 schreef madelief68 het volgende:
THA THA,
de bol zonder water of grond is aan het uitkomen
dus.....![]()
[afbeelding]
en weer later:
[afbeelding]
Inmiddels is-ie weer verder gegroeid. Geweldig toch?![]()
haha ik vond het ook al zo'n rare naam, maar goed op google (mijn vriend) stond ook herfststijloos ook met foto's.quote:Op woensdag 14 september 2005 09:22 schreef Sorbootje het volgende:
Volgens mij is het niet herfststijloos, maar herfsttijloos.![]()
Als het goed is krijgen wij vandaag de offerte voor het grondwerk en de bestrating van onze nieuwe tuin binnen. Ik ben zo benieuwd!
Weet je waar ik moeite mee heb? Met het kiezen van bomen voor de nieuwe tuin. Ik wil veel te veel. Als ik alles er in zet wat ik hebben wil, wordt het een bos.
Ik zag vandaag dat mijn vijgje (is nog maar ongeveer 1 meter) een baby heeft gekregen. (ongeveer 10 cm) leuk he? Wie weet trouwens of je een kleine vijg ook al buiten kunt laten overwinteren in de volle grond, of kan ik beter tot het voorjaar wachten met planten in de volle grond?
Geweldig Veersesmurf, ik had al een vermoeden, maar wist het niet zeker. Ik las ook dat ze giftig zijn, maar goed.quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:58 schreef Veersesmurf het volgende:
[..]
Deze bolletjes heten Colchium autumnale – Herfststijloos (vandaag geleerd op school)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |