Heidiquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:51 schreef Grobbel het volgende:
Ik lees geen roddelbladen, maar wie is dan die mooie Duitse vrouw waar Seal mee samenhokt?
een fotomodel die momenteel zwanger is en waar ik even niet op de naam kan komen....quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:51 schreef Grobbel het volgende:
Ik lees geen roddelbladen, maar wie is dan die mooie Duitse vrouw waar Seal mee samenhokt?
Dat zeg je alleen omdat je vriendin meeleestquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
een fotomodel die momenteel zwanger is en waar ik even niet op de naam kan komen....
Heidi idd. al vind ik haar niet mooi![]()
Ja, dat zag ik nog net voordat mijn accu pc "poef" deed want accu leegquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:57 schreef Grobbel het volgende:
Crystal Waters?
Foto is wel eens vaker gevraagd volgens mij.
Dan heb je geluk, want dat was mij niet bekendquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:57 schreef Grobbel het volgende:
Crystal Waters?
Foto is wel eens vaker gevraagd volgens mij.
smaken verschillen hoorquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:57 schreef bigshadow het volgende:
Dat zeg je alleen omdat je vriendin meeleest![]()
Graag gedaan! Dat stemt mij goed en ga ik extra goed gehumeurd naar Romequote:Op donderdag 9 juni 2005 00:03 schreef Gambolputty het volgende:
Ladadi ladada
Bedankt Peaceman, nu zit dat deuntje in mi'n hoofd
Succes! en goed om te horen dat je minder pijn hebt....ik ben ook weg.quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:07 schreef Grobbel het volgende:
Ik ga naar bed, en jullie zullen me waarschijnlijk wat minder vaak online zien de komende dagen (weken? i.v.m. tentamenperiode), na een week redelijk veel online te zijn geweest omwille van de rust die ik moest nemen door een kapotte knie (hardloopblessure). Vandaag al even naar de stad geweest, en gelukkig geen pijn of overdreven stress op mijn knieschijf meer gevoeld, dus dat is een goed teken.![]()
Leuke week gehad in ieder geval hier in trivia.![]()
Vergeet niet die vraag te stellenquote:Op donderdag 9 juni 2005 00:24 schreef GLO het volgende:
Ha, net op tijd terug om peaceman nogmaals uit te zwaaien en Grobbel succes te wensen
Tikkie terugquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |