Laat ik het zo zeggen: ik heb het sociale belang van The Slits altijd groter gevonden dan hun muzkale betekenis, maar ik weet nog wel dat ik Cut in 1979 heel opwindend vond. Als ik 'm nu terug hoor overheerst de nostalgie, maar de tweede lp Return Of The Giant Slits vind ik wel nog steeds goed te pruimen. Die plaat had ook echt niets meer met punk te maken. Was meer een soort world beat avant la lettre.quote:Op donderdag 9 juni 2005 01:29 schreef ranja het volgende:
Ja, die ken ik alleen met een stuk minder kleding uit de 2e hands winkels en platenbeurzen. Heb me altijd afgevraagd of ik dat leuk zou vinden. De muziek dan, die platenhoezen zijn zeker leuk.
Die heb ik nooit gehoord, maar ja, misschien wel. Hoewel Cut natuurlijk wel een must- have is, vanuit geschiedkundig oogpunt. Zie je 'm nooit goedkoop staan dan? Een eurootje of vijf is-ie toch beslist waard.quote:Op donderdag 9 juni 2005 01:33 schreef ranja het volgende:
Ok dus ik moet gewoon die Peel sessions hebben
Dat krijg je met nachtbrakers als wijquote:Op donderdag 9 juni 2005 01:36 schreef ranja het volgende:
Nou ja. Het is al met al toch nog veel te laat geworden.
Je bent te goedquote:Op donderdag 9 juni 2005 02:01 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Nee, ik ga ook maar slapen, ik heb je al genoeg cadeautjes toegestopt vandaag
Ik weet eigenlijk niet wat voor prijs er op staat, dat-ie in de 2e hands bak staat is geen garantie voor een lage prijsquote:Op donderdag 9 juni 2005 01:37 schreef GLO het volgende:
[..]
Die heb ik nooit gehoord, maar ja, misschien wel. Hoewel Cut natuurlijk wel een must- have is, vanuit geschiedkundig oogpunt. Zie je 'm nooit goedkoop staan dan? Een eurootje of vijf is-ie toch beslist waard.
Original SoundTrack...quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:18 schreef Z het volgende:
ost?
De film is geinspireerd op een nummer van de eerste cd. En dat nummer is dan Everythings is not lost?quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:20 schreef Z het volgende:
Ah, nee, het heeft met een nummer op de eerste CD te maken.
Dat is wel iets te veel krediet aan het adres van Coldplay...quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:26 schreef bigshadow het volgende:
[..]
De film is geinspireerd op een nummer van de eerste cd. En dat nummer is dan Everythings is not lost?
van Pitchfork:quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:26 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Dan beginnen we bij het begin: Don't Panic?
TSE +1quote:"Don't Panic", the opening track of Coldplay's first album, drew its title from the famous motto of Douglas Adams' Hitchhiker's Guide to the Galaxy novels. Two albums later, it seems they chose the wrong Adams catchphrase; most of their recorded output is better exemplified by the Guide's description of Earth: "Mostly harmless."
Te weinig bedoel je, er staat geen coldplay in de ondertitel. Ik bedoelde meer zo, die film is een beetje op papier gekomen met een inspirerend muziekje van coldplay erbijquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:39 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Dat is wel iets te veel krediet aan het adres van Coldplay...
Hmm... ik denk dat ik helemaal dicht zou slaan, instant writer's block zeg maar.quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:46 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Te weinig bedoel je, er staat geen coldplay in de ondertitel. Ik bedoelde meer zo, die film is een beetje op papier gekomen met een inspirerend muziekje van coldplay erbij![]()
Nope. Deze band heeft van ieder concert van de hele tour opnamen laten maken, om bootlegs van slechte kwaliteit te voorkomen. Alle concerten waren uitverkocht, evenals de cd's die nu al voor hoge bedragen op E-bay staan.quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:52 schreef bigshadow het volgende:
Soulfly?
Die deden het gewoon via Sony...quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:00 schreef belsen het volgende:
Pearl Jam heeft dat ook een tijd gedaan, overigens.
Enya is geen band, maar qua stijl komt het al wat meer in de buurt.quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:09 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Enya?
Klopt, maar die zijn niet groot genoeg om een hele tour op cd te zetten en uit te verkopen...quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:20 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Met Deine Lakaien leur je nogal he?
quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:58 schreef Neleos het volgende:
Dead Can Dance heb je het ook wel eens over
Je kon ze via www.dcddiscs.com bestellen en/of een voucher met code bij het concert kopen. Dat laatste heb ik gedaan, om zeker van mijn dubbel-cd zijn.quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:09 schreef ranja het volgende:
Waar koop/bestel je die cd's eigenlijk?
Wel Cole Porter.quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:15 schreef Berkery het volgende:
Cole Porter
Ok, via de bandsite dus.quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:11 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Je kon ze via www.dcddiscs.com bestellen en/of een voucher met code bij het concert kopen. Dat laatste heb ik gedaan, om zeker van mijn dubbel-cd zijn.
Waarschijnlijk alleen The Pixies en Dead Can Dance tot nu toe:quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:20 schreef ranja het volgende:
[..]
Ok, via de bandsite dus.
Ik kan dus niet zien of meer en vooral welke artiesten zulke cd's hebben...
Welk nummer en van wie?quote:I'm not sho' man all dese sucka's dig it
It's not likes years ago,
De fear uh gettin' caught,
Of recklessness and booze
Dey kinnot see me naked
Dese doodads, dey go away,
Replaced by everyday
Captain_Redbeard + 1quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:34 schreef Captain_Redbeard het volgende:
REM - Nightswimming
quote:Some people been driving too fast,
Some people still having a gas
But if there's one thing you gotta conceed
You gotta know who's driving your car
You get to fifth gear with you foot on the floor
Or else you're starring in A Cruise to far
Oja....quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:02 schreef Curchulain het volgende:
Turn on tune in cop out
titel is correct. Ik wacht nog 5 minuten op eventuele inkoppers, anders krijg jij het puntquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:02 schreef Curchulain het volgende:
Turn on tune in cop out
Edit: ben de artiest kwijt... Pizzaman misschien?
Ja die was het... it's up to the captain nowquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:04 schreef Neleos het volgende:
Die is toch van Freakpower of zoiets
quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:04 schreef Neleos het volgende:
Die is toch van Freakpower of zoiets
quote:"I metthrough Dennis Wilson. He wanted to make records. He wanted me to introduce him to Mo Ostin at Reprise. He had this kind of music that nobody else was doing. He would sit down with a guitar and start playing and making up stuff, different every time, it just kept comin' out, comin' out, comin' out. Then he would stop and you would never hear that one again. Musically, I thought he was very unique. I thought he really had something crazy, something great. He was like a living poet."
quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:21 schreef Neleos het volgende:
Iemand uit A Christmas Caroll?
Ik heb geen tijd voor een nieuwe vraag, dusseh...quote:He has a woman's name and wears makeup. How original.
- Alice Cooper, on Marilyn Manson
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |