Ah, morgen pas. Kan ik vannacht nog ff bijslapen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:42 schreef Zwansen het volgende:
Game 1: Thurs, June 9 | Detroit at San Antonio | 9 p.m. ET
Hun sterkte is ook meteen hun zwakte... ze zijn erg afhankelijk van Duncan... als hij neer gaat voorzie ik problemen voor de Spurs, omdat het dan eenvoudiger wordt om Ginobili af te stoppen...quote:
Ik vraag het me af... Hoewel ik me altijd heb geergerd aan David Robinson met z'n totale gebrek aan passie voor het spelletje, waren de twin towers samen wel goed. Het huidige team is dan weer wel dieper...quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:59 schreef popolon het volgende:
Maar ze zijn compleet, betere bank ook.
Dit team is denk ik beter dan de teams die de 2 titels pakten.
Sinds wanneer scoort Duncan 30 en 15? Overdrijven is ook een kunstquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:41 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Hun sterkte is ook meteen hun zwakte... ze zijn erg afhankelijk van Duncan... als hij neer gaat voorzie ik problemen voor de Spurs, omdat het dan eenvoudiger wordt om Ginobili af te stoppen...
edit: plus ze missen zijn 30 + 15 productie
Ik heb het gebaseerd op de stijgende lijn in de playoffs ;-)quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:35 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Sinds wanneer scoort Duncan 30 en 15? Overdrijven is ook een kunst![]()
Wie is iedereen?quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:18 schreef Zwansen het volgende:
Ik snap echt niet wat iedereen tegen de Spurs heeft, Gino en Parker zijn leuk om te zien en Duncan is wat mij betreft echt een grootheid in hedendaagse basketbal.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:45 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Met jou praat ik niet meer, met je gezeik steeds over die TT.
Ze spelen zoals Ton Boot praat.quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:18 schreef Zwansen het volgende:
Ik snap echt niet wat iedereen tegen de Spurs heeft, Gino en Parker zijn leuk om te zien en Duncan is wat mij betreft echt een grootheid in hedendaagse basketbal.
Maar Jordan's defense was wel machtigquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:05 schreef Zwansen het volgende:
Zo, Paxson en Pippen waren echt goed in die beslissende wedstrijd. Belangrijker dan Jordan nog.
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 00:44 schreef pum het volgende:
[..]
Maar Jordan's defense was wel machtig![]()
Magic viel tegen zeg![]()
Hij was zwak in de dribbel en de meeste assists kwamen uit makkelijke set-play passjes die ie kon maken door z'n lengte. Wat heb je aan een point guard die de bal niet op kan brengenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 00:59 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja hij had maar 16 punten 20 assists en 13 rebounds ofzo!
Js ok, het was al laat he... Of vroeg.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:00 schreef Barca het volgende:
Ruime zege 84 - 69. Dus niet onder maar op 69 punten.
Hij is bij mij ook al op 47%...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:24 schreef J-Will het volgende:
Sheed 6 blocksWordt weer genieten als ik die weer op mijn HD heb staan
Huh, die van mij is allang binnen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:55 schreef J-Will het volgende:
ziet er goed uit! (nog 1 uur en 41 minuten)
4e kwart is wel leuk, Gino is toch ook jouw favorietje?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:16 schreef Robertje het volgende:
Ben blij dat ik deze wedstrijd getaped heb....kan ik hem versneld spoelen en dat valt het nog reuze mee![]()
Jij bent ook altijd lekker positiefquote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:23 schreef Robertje het volgende:
Ik heb hem snel ff gezien.
Mja, denk dat de 2 (3) ringen van Duncan de doorslag geven...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:06 schreef ScienceFriction het volgende:
http://sports.espn.go.com/nba/news/story?id=2074360
Tim Duncan beter dan Karl Malone??? Ik heb altijd een hekel gehad aan Malone, maar hij is wel de beste power forward ooit. Duncan is eigenlijk een center die power forward speelt. Malone was (en is) oersterk, degelijk en betrouwbaar, goede verdediger (niet bijzonder) en goed rebounder.
Ric Bucher geeft Malone slechts 6 punten (5e plaats)... die is echt niet goed wijs.
Dat Rodman niet op dat top 10 lijstje staat is ook belachelijk. Zelden een PF gezien die met weinig scoren meer invloed had op wedstrijden en spelers dan Rodman. Zeer, zeer goede verdediger, erg lenig en acrobatisch, goed passer, en had de wil om te winnen. Het enige minpuntje aan Rodman was af en toe zijn opvliegerigheid.
Tsja.... Robert Horry heeft 5 (6) ringen..., maar die is niet beter dan Duncan of Malonequote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:12 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Mja, denk dat de 2 (3) ringen van Duncan de doorslag geven...
Horry is ook niet de superster van een team geweest, iets wat Duncan en Malone wel waren.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:19 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Tsja.... Robert Horry heeft 5 (6) ringen..., maar die is niet beter dan Duncan of Malone
Horry niet een superster? Big Shot Rob? Mr Clutch?... Nah, je hebt gelijk. Maar hij was een ontzettend belangrijke speler voor veel championship teams.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:26 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Horry is ook niet de superster van een team geweest, iets wat Duncan en Malone wel waren.
Maar idd, Horry kan dit jaar gewoon zijn 6e ring pakken...
Duncan eigenlijk een center? no way! Met zijn inside/outside game is hij juist het prototype van een power forward. En waarom zou Malone volgens jou beter zijn, want de kwaliteiten die jij opnoemt bezit Duncan ook allemaal. Duncan heeft daarnaast ook nog eens 2 kampioenschapsringen, plus dat hij 2x Finals MVP is, dat zegt toch wel iets denk ik. Malone is zo ver nooit gekomen, ondanks het feit dat hij tijdens z'n hele carriere een Hall of Fame PG had in Stockton.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:06 schreef ScienceFriction het volgende:
Tim Duncan beter dan Karl Malone??? Ik heb altijd een hekel gehad aan Malone, maar hij is wel de beste power forward ooit. Duncan is eigenlijk een center die power forward speelt. Malone was (en is) oersterk, degelijk en betrouwbaar, goede verdediger (niet bijzonder) en goed rebounder.
2 keer toch? ('97 en '98)quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:53 schreef Zwansen het volgende:
Het is natuurlijk wel zo dat Malone wel pech heeft gehad dat ie Jordan steeds in de Finals trof...
Ja, dat is knap lullig.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:56 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja. Zijn enige 2 finales, en wie kom je tegen... Michael Jordan.![]()
Hehe ja, al denk ik eerder dat het team zelf dwars zat. Met Bryant, Shaq, Payton en Malone heb je op papier misschien wel het beste team aller tijden... Maar ja het boterde niet zo.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:06 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ja, dat is knap lullig.
Ging ie naar de Lakers om daar alsnog een ring te winnen, zaten die vermaledijde Pistons hem dwars.![]()
Op papier was het inderdaad een goed team, maar uiteindelijk hebben ze niet erg veel met elkaar gespeeld door blessures van Shaq, Kobe en Malone. De blessure van Malone was misschien wel het meest onhandig. Malone was niet erg beweeglijk meer, schoot niet erg goed meer (net als Payton). Rebounden ging hem nog wel goed af trouwens.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:09 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hehe ja, al denk ik eerder dat het team zelf dwars zat. Met Bryant, Shaq, Payton en Malone heb je op papier misschien wel het beste team aller tijden... Maar ja het boterde niet zo.
De kampioensschapsringen hebben op zich niet zoveel te maken met de discussie of Duncan beter is dan Malone, aan gezien het winnen van een titel een teamprestatie is.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:42 schreef Magicfrankie het volgende:
[..]
Duncan eigenlijk een center? no way! Met zijn inside/outside game is hij juist het prototype van een power forward. En waarom zou Malone volgens jou beter zijn, want de kwaliteiten die jij opnoemt bezit Duncan ook allemaal. Duncan heeft daarnaast ook nog eens 2 kampioenschapsringen, plus dat hij 2x Finals MVP is, dat zegt toch wel iets denk ik. Malone is zo ver nooit gekomen, ondanks het feit dat hij tijdens z'n hele carriere een Hall of Fame PG had in Stockton.
Het winnen van een titel is inderdaad teamprestatie maar aangezien Duncan en Malone leiders van hun team waren mag je de ringen wel meetellen vind ik.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:10 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
De kampioensschapsringen hebben op zich niet zoveel te maken met de discussie of Duncan beter is dan Malone, aan gezien het winnen van een titel een teamprestatie is.
Bovendien zou je kunnen zeggen:
1999 was een lock out season, dus een asterisk championship (magische woorden van Phil Jackson)
2003 was tegen de Nets, dus een guaranteed championship
De Spurs hadden tegen de Bulls van Jordan geen schijn van kans gehad.
In dat geval is het wel een argument. Stel dat Duncan tegen de Bulls van Jordan had gespeeld, dan had hij nu geen 2 titels gehad en hadden Malone en Duncan dus evenveel titels gehad. Malone had gewoon erg pech (net als veel mensen destijds: Payton, Drexler, Barkley, Ewing) om tegen Jordan te moeten spelen.quote:Op zondag 12 juni 2005 18:11 schreef Zwansen het volgende:
En wie had er wel een kans tegen de Bulls van Jordan gehad dan? Weinig. Dus dat vind ik ook geen argument.
Was ook niet serieus hoor.quote:Op maandag 13 juni 2005 12:35 schreef J-Will het volgende:
waarom zou hij dat doen? Met Gino Tim en Tony kan hij het in 4 wedstrijden afmaken, dat doet hij liever waarschijnlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |