abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27811821
Laten we het maar op vd Schaaf houden.
pi_27813652
quote:
OEFENWEDSTRIJD VITESSE TEGEN FC PORTO

Vitesse speelt op woensdag 20 juli een oefenwedstrijd tegen FC Porto, de nieuwe club van Co Adriaanse. De portugese topclub bereidt zich in Nederland voor op het nieuwe seizoen. Porto eindigde afgelopen seizoen als tweede in de Portugese competitie. Vorig jaar won de club de finale van de Champions League.

De wedstrijd wordt gespeeld op het terrein van vv Angeren in Angeren. Aanvangstijdstip van de wedstrijd is onder voorbehoud 20.00 uur. Informatie over de kaartverkoop volgt binnenkort.

Bron: www.vitesse.nll
Leuke wedstrijd lijkt me dit!
pi_27813877
Absoluut! Knal Co maar direct af, dan is ie voor de competitie al weg.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 10 juni 2005 @ 19:57:20 #29
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_27815547
Abe naar benfica met koeman mee :S jammer, kvond Abe Knoop nou echt z'on clubman,

En Schaars, een speler van 21 met zoveel kapsones, maakt me eigenlijk niet zo heel veel uit. Natuurlijk was het een goede speler met kans op een basisplaats maar op dit moment is ie gewoon niet goed genoeg ervoor...
Maximaal 4 regels
pi_27816801
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 18:59 schreef Positive_Thinking het volgende:

[..]

Leuke wedstrijd lijkt me dit!
Bij Angeren Zit Porto daar in trainingskamp ofzo...? Dat was nou een mooie wedstrijd geweest voor op de Open Dag

Lijkt me wel de moeite waard om naar toe te gaan
pi_27820563
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 19:57 schreef Tha_Mars het volgende:
Abe naar benfica met koeman mee :S jammer, kvond Abe Knoop nou echt z'on clubman,

En Schaars, een speler van 21 met zoveel kapsones, maakt me eigenlijk niet zo heel veel uit. Natuurlijk was het een goede speler met kans op een basisplaats maar op dit moment is ie gewoon niet goed genoeg ervoor...
Kapsones? Hij wou graag spelen, dat zou iki ook willen als je nog weinig heb gepresteerd. Ik heb hem weinig rare capriolen zien uithalen.
pi_27820649
Inderdaad, Schaars is toch altijd netjes geweest? Hij heeft zijn contract verlengd, in tegenstelling tot Hofs en Dingsdag. Hij wilde graag verhuurd worden, dat is logisch als je niet veel speelt. Als AZ dan aanklopt met een vierjarig contract lijkt het me niet makkelijk om nee te zeggen. Leuk voor Schaars, heel jammer voor Vitesse...
  zaterdag 11 juni 2005 @ 02:33:08 #33
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_27826349
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 22:45 schreef brighton het volgende:
Inderdaad, Schaars is toch altijd netjes geweest? Hij heeft zijn contract verlengd, in tegenstelling tot Hofs en Dingsdag. Hij wilde graag verhuurd worden, dat is logisch als je niet veel speelt. Als AZ dan aanklopt met een vierjarig contract lijkt het me niet makkelijk om nee te zeggen. Leuk voor Schaars, heel jammer voor Vitesse...
Als je Janssen en Yakubu voor je hebt moet je dat gewoon accepteren, ben je er niet tevreden mee moet je idd naar andere dingen kijken, maar hoe die in de pers naar buiten kwam, ik moet spelen dit, ik ben goed dat, ja dan is voor mij de pet af. Kan die nu bij AZ op de bank gaan zitten.
Maximaal 4 regels
pi_27828756
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 02:33 schreef Tha_Mars het volgende:

[..]

Als je Janssen en Yakubu voor je hebt moet je dat gewoon accepteren, ben je er niet tevreden mee moet je idd naar andere dingen kijken, maar hoe die in de pers naar buiten kwam, ik moet spelen dit, ik ben goed dat, ja dan is voor mij de pet af. Kan die nu bij AZ op de bank gaan zitten.
Hji heeft nooit gezegd dat hij het onterecht vindt dat Janssen en Yakubu de voorkeur boven hem hebben gekregen. Hij heeft alleen gezegd dat hij de pech heeft dat hij zulke jongens voor zich heeft op zijn positie. Maar hij vond wel dat hij veel moet spelen op zijn leeftijd dus leek hem het beter om verhuurd te worden. Klinkt bij mij alleen maar als een verstandige jongen in de oren .
pi_27830842
Hoeveel zou AZ voor Schaars betaald hebben?
That's all folks!
pi_27831566
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 12:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoeveel zou AZ voor Schaars betaald hebben?
1,5m wordt op het forum van vitesse.org gezegd , 'waar men zo z'n mannetjes heeft' . Staat mij de laatste maanden te veel onzin op om het nog te geloven.
quote:
Stijn Schaars: 'AZ lot uit de loterij'
Door MARCO HOUTERMAN

Van de reservebank bij Vitesse naar de halve finalist in het UEFA Cup - toernooi. Stijn Schaars (21) tekende gisteren een vierjarig contract bij AZ, de sleeping giant uit Alkmaar. "Dit is top, beter kan niet."

De telefoon stond roodgloeiend, gisteren in huize-Schaars. Vrienden, familie, bekenden en ook een aantal spelers van Vitesse, bijna iedereen nam de moeite Stijn Schaars te feliciteren met zijn overgang naar AZ. "Het was een heel bijzondere dag", lacht de speler in kwestie.

Schaars tekende gisteren een vierjarig contract bij de club uit Alkmaar, waar hij de naar Ajax vertrekkende Olaf Lindenbergh moet doen vergeten. De eerste contacten dateren van drie weken geleden, toen de interesse van Ajax voor Lindenbergh begon te spelen. "AZ gaf toen te kennen dat ze mij graag wilden halen als opvolger van Lindenbergh, maar daarvoor moest hij wel eerst rond zien te komen met Ajax. Ik heb zijn transfer dan ook met meer dan gemiddelde interesse gevolgd", erkent Schaars. "Er ging geen dag voorbij of ik spitte de kranten door op zoek naar dat ene bericht. Toen het deze week dan eindelijk definitief werd, stond niets mijn overgang nog in de weg."

Het was geen geheim dat Schaars wilde vertrekken bij Vitesse. De 21-jarige middenvelder was in een ongelijke strijd verwikkeld met de in Arnhem onomstreden Theo Janssen en mocht zich daardoor vrijwel nooit tot de basisspelers rekenen. Hoewel zijn contract nog twee jaar doorliep, zinspeelde Schaars de laatste maanden duidelijk op een voortijdig afscheid, desnoods op huurbasis.

"Bij Vitesse wisten ze ook dat ik niet gelukkig was met de situatie waarin ik zat. Omdat het middenveld voor het komend seizoen intact blijft en Theo de voorkeur heeft, had ik er weinig vertrouwen in dat de situatie voor mij in positieve zin zou veranderen", verklaart Schaars, die na zijn toetreding tot de A-selectie in 2002 'slechts' 45 competitiewedstrijden speelde voor de hoofdmacht van Vitesse, waarvan het gros als invaller.

Met AZ krijgt hij veel meer dan waar hij op had gehoopt. Het speeltje van Dirk Scheringa verlost hem niet alleen van de Arnhemse reservebank, Schaars gaat er zowel sportief als financieel fors op vooruit. Hij beschouwt AZ als een 'lot uit de loterij'. "AZ is top, kan gewoon niet beter. De club heeft afgelopen seizoen wel laten zien waartoe het in staat is. En ze spelen het voetbal zoals ik het graag speel, technisch en aanvallend. Ze doen mee aan de UEFA cup en streven een permanente positie in de top drie van Nederland na, druk die de club zichzelf heeft opgelegd. En ik mag ze daarbij helpen. Daar spreekt vertrouwen uit."

Het streelt Schaars dat hij mede op voorspraak van de nieuwe trainer Louis van Gaal naar AZ is gehaald. "Niets ten nadele van Edward Sturing (trainer van Vitesse, red.) maar Van Gaal is natuurlijk de absolute top onder de trainers. Hij heeft niet voor niets zulke grote successen behaald bij Ajax en Barcelona en ook nog het Nederlands elftal onder zijn hoede gehad. Welke speler zou niet onder zo'n man willen werken", jubelt Schaars, die er zeker van is dat hij Van Gaal kan overtuigen van zijn kwaliteiten.

'De twaalfde man van Vitesse' gaat bij AZ voor een rugnummer niet hoger dan elf. Ook al moet hij daarvoor eerst nog zien af te rekenen met 'Mister AZ' Michael Buskermolen, zijn beoogde concurrent voor de positie links op het middenveld. "Een speler met een enorme staat van dienst", weet Schaars. "Maar Michael is natuurlijk niet de jongste meer. Bij hem zit de sleet er al een beetje op. Ik durf de concurrentie met hem wel aan. Ik verwacht in ieder geval dat ik met hem bij AZ meer kans zal hebben dan met Theo bij Vitesse."

Het vertrek uit Arnhem laat hem niet koud. Schaars, als jonkie ooit weggeplukt bij de amateurs van De Bataven, speelde vanaf zijn twaalfde voor Vitesse. "Een heel lange tijd, dan krijg je toch een band met de club. Die zal wat mij betreft ook blijven bestaan. Ik zal Vitesse altijd een warm hart toedragen en de verrichtingen blijven volgen. Neemt niet weg dat dit voor alle partijen de beste oplossing is. Vitesse, AZ en Schaars, iedereen blij."

Schaars zal zijn ouderlijk huis in Gendt op korte termijn inruilen voor een eigen optrekje in Alkmaar. "Dat lijkt me wel zo verstandig. Het kostte me vandaag al een paar uur om op het stadion te komen, kwam van de ene in de andere file terecht. Ik heb geen zin dat dagelijks mee te maken", aldus Schaars, die maandag 4 juli wordt terugverwacht in de Alkmaarderhout voor de eerste training van het nieuwe seizoen.

De knieblessure die hem sinds het eind van het afgelopen seizoen parten speelt is dan volledig genezen, verwacht Schaars. "Ik ben een paar weken geleden geopereerd aan de buitenmeniscus van mijn linkerknie. Het voelt beter nu en ik ga er vanuit dat ik op tijd hersteld zal zijn. In het slechtste geval mis ik alleen de eerste paar dagen, maar daarna gaan we knallen."

(Bron: gelderlander)
pi_27832010
quote:
"Een speler met een enorme staat van dienst", weet Schaars. "Maar Michael is natuurlijk niet de jongste meer. Bij hem zit de sleet er al een beetje op. Ik durf de concurrentie met hem wel aan.
Hij weet Buskermolen wel te prikkelen lijkt me.
That's all folks!
pi_27833624
Buskermolen valt na een kwartier al om van vermoeidheid, dus Schaars kan best eens in de basis komen.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 12 juni 2005 @ 12:02:32 #39
73649 NRH
Giggadee Giggadee! All right!
pi_27852622
Jammer dat Schaars weg is. Ik heb niet het gevoel dat er in de A1 en het beloftenteam nu talenten rondlopen die tegen het eerste aanhangen. Dit was dus een beetje mijn hoop. Hoop overigens dat Vitesse als vervanger een jonge Nederlander haalt. Van der Schaaf is ben ik bang geen meerwaarde, slechts een mindere versie van Yakubu. Ik hoop ook niet dat Swerts nu een te belangrijke rol krijgt, heb niet zo'n hoge dunk van deze Belg. Laat hem maar lekker de bank warmhouden.
pi_27857457
Swerts is nuttig voor in de breedte. Kan op veel posities redelijk uit de voeten.
www.thuisuiteten.nl
pi_27912830
Ik lees net dat Streuer Chelsea heeft gepolst voor het aantrekken van Forssel, ook Allback waren ze in geïntersseerd. Beiden waren te duur qua salaris.
Denken we nu niet een beetje te groot .

Voor de rest vertelde hij dat hij nog 2 spelers wil aantrekken. Een vevanger voor Schaars en, jawel, een rechterspits .

Ow en Rankovic vertrekt sowieso, Swerts is zijn vervanger.
pi_27913559
Rankovic vertrekt niet sowieso. Er zal toch een club moeten komen die een transfersom aan Vitesse wil betalen. Anders blijft 'ie hier, dan gaat 'ie wel minder verdienen dacht ik...
pi_27913671
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 11:44 schreef brighton het volgende:
Rankovic vertrekt niet sowieso. Er zal toch een club moeten komen die een transfersom aan Vitesse wil betalen. Anders blijft 'ie hier, dan gaat 'ie wel minder verdienen dacht ik...
Als een speler weg wil en club ook wil dat hij vertrekt dan zal hij denk niet lang meer blijven .

Hij gaat idd midner verdienen en voordat geld wil hij niet bij een club als Vitesse spelen .
pi_27938231
Gelezen op het Vitesseforum dat Ruud Knol volgens Streuer mee gaat doen met de voorbereiding en rustig aan weer wedstrijden gaat spelen dan. Ook zei Streuer dat Knol zelf positiever is gestemd over zijn rentree.
pi_27945839
Remco van der Schaaf zal deze of volgende week tekenen bij VItesse
Verder duikt de naam Lazovic op, die zou voor een jaar gehuurd worden van Feyenoord.
pi_27946614
quote:
Op zondag 12 juni 2005 15:06 schreef methodmich het volgende:
Swerts is nuttig voor in de breedte. Kan op veel posities redelijk uit de voeten.
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 11:44 schreef brighton het volgende:
Verder duikt de naam Lazovic op, die zou voor een jaar gehuurd worden van Feyenoord.
Dat heb ik ook gelezen op Feyenoord-sites. Maar nog niks bevestigd...
pi_27952777
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 12:10 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

...
Ik heb nooit begrepen dat Feyenoord hem wilde gebruiken, maar die club schat ik qua niveau hoger in dan Vitesse. Als gatendichter kan je hem onder de top wel gebruiken natuurlijk.
www.thuisuiteten.nl
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 20 juni 2005 @ 13:23:54 #48
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28087179
v/d Schaaf komt definitief niet!
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_28091891
Ach definitief is weer zo'n groot woord

Theo Bos naar FC den Bosch als trainer. En Theo groeneveld is al naar eindhoven vertrokken.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 20 juni 2005 @ 16:02:01 #50
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28092206
quote:
Op maandag 20 juni 2005 15:51 schreef Positive_Thinking het volgende:
Ach definitief is weer zo'n groot woord

Theo Bos naar FC den Bosch als trainer. En Theo groeneveld is al naar eindhoven vertrokken.
idd maarja vooralsnog is er geen geld
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')