Dat is inderdaad goed te doen, veel voor weinigquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:41 schreef JaWi het volgende:
Leffe is ook goed ja.
En je moet eens langs de Aldi gaan. Duits bier, Schültenbrau.
0,37 cent voor een halve liter. Uit Duitsland is ook Paulaner erg lekker!
Precies dat Schültenbrau is goed te tankenquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:41 schreef JaWi het volgende:
Leffe is ook goed ja.
En je moet eens langs de Aldi gaan. Duits bier, Schültenbrau.
0,37 cent voor een halve liter. Uit Duitsland is ook Paulaner erg lekker!
Bestaat dat nogquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:41 schreef VoreG het volgende:
Waar komen trouwens die Oranjeboom kroegen vandaan of ligt dat gewoon weer aan Hellevoet?
Grolsch drink ik ook nietquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:38 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik lust het meeste bier wel, maar dat is meer omdat ik vaak verschillende soorten drink. Thuis hadden we altijd HJ, totdat ik af en toe een kratje Heineken mee nam. Nu koopt mijn vader meestal Heineken of HJ. Amstel drink ik eigenlijk altijd in de kantine en in een kroeg in Amsterdam waar iedere week kom. Grolsch luste ik vroeger niet, maar ben ik meer gaan drinken. Onder andere bij een foute zuipschuur met 2 liter voor ¤ 5 en bij Ajax.
Dommelsch vind ik ook wel lekker, Jupiler ook.
Zomers zijn het wat meer de speicalere biertjes als Palm (altijd goed), witbier, Duvel, en Corona
. Bavaria vind ik eigenlijk iets te zoet, maar het begint te wennen
.
Amen.
Oranjeboom... nee dat drink ik ook nietquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bestaat dat nog
Die brouwerij stond/staat in Breda
Wel goede herinnering aan Oranjeboom. Studentenfeesten enzo
Dat is volgens mij hetzelfde als Bavaria of een product van Bavariaquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:43 schreef VoreG het volgende:
[..]
. Bij de Lidl hebben ze ook zoiets Hollandia bier
Ernie gaat hartstikke doodquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:47 schreef appelsientje het volgende:
JaWi die foto![]()
op msn... geweldig....
(ik zie hem nu pas... )
Grote vertraging of valt dat wel mee ?quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:43 schreef appelsientje het volgende:
Goede avond iedereen!!
Zo weer fijn een vertraging opgelopen met de trein...
Hij blijft goed jaquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:47 schreef appelsientje het volgende:
JaWi die foto![]()
op msn... geweldig....
(ik zie hem nu pas... )
Ach een normale vertraging van 10 min.....quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Grote vertraging of valt dat wel mee ?
quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:47 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ohja. Maar dat was best te tanken![]()
Nu begin ik wel nieuwsgierig te worden jaquote:
Dat valt dus in principe wel meequote:Op woensdag 8 juni 2005 18:49 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ach een normale vertraging van 10 min.....
Dat zeg ikquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:47 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ohja. Maar dat was best te tanken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |