Ik zit laatst in de trein he, ik ga naar school toe. Ik zit dus een visje te eten. Dat vind ik dus lekker.
Zit er een meisje tegen over mij een beetje vies te kijken. Op een gegeven moment vraagt dat meisje aan mij: "Zou je die vis weg kunnen doenm ik vind het stinken" Dus ik zeg tegen dan meisje: "Nee, ik heb voor deze reis betaald, ik mag dus doen wat ik wil. Als ik vis wil eten doe ik dat."
Meisje zet geirriteerd haar muziek nog harder. Ik negeer het een poosje. Maar op een gegeven moment kan ik die muziek niet meer uitstaan. Ik vraag dus aan de meisje: "Zou je die muziek wat zachter kunnen zetten? "Waarom dat meisje antwoord: "Waarom zou ik, ik heb betaald voor de reis, ik ga naar school, ik mag muziek luisteren als ik dat wil, ik heb jou net ook die smerige vis laten opeten".
Ik raak dus geirriteerd, ik doe het raampje open. Pak de mp3 speler van dat meisje af, en flikker dat ding uit het raam.
Meisje staat op, Gaat met haar hand naar de noodrem. Ik wij op het bordje onder de noodrem, ik zeg: "als je dat doet krijg je een bekeuring van 200 euro.".
Zegt dat meisje weer: "Ruik je vingers is, daar staat minstens 10 jaar op."
Lieutenant General Omar Bradley
"I have returned many times to honour the valiant men who died…every man who set foot on Omaha Beach was a hero."