hmm best toevallig dat de elbe net onder de snezka ontspringt, die 1602 meter hoog is!quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:31 schreef Kopstoot het volgende:
Emmerich, Duitsland is correct!
Ik had verwacht dat de stad sneller geraden zou worden.
idd, dat is de charme van deze foto. Bovendien heeft het echt wel wat kenmerken, namelijk een rivier, huisjes met witte daken, geen hoogbouw, noem maar opquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:34 schreef macondo het volgende:
Het kenmerkende is het gebrek aan kenmerken. Dat is best bijzonder.
Ah, ik had niet eens op de link geklikt. Mijn vertrouwen in de mensheid is weer eens te grootquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:08 schreef Kopstoot het volgende:
Nee, want dit is overduidelijk niet het goede antwoord zoals het er nu naar uitziet, het vertoont slechts een kleine gelijkenis, maar de details kloppen totaal niet. Tijd voor een hint, dat wel.
mijn fout, ik was de vraagteken vergeten. nu lijkt het alsof ik cker weet dat dit de stad is.quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:13 schreef MrWizzel het volgende:
[..]
Ah, ik had niet eens op de link geklikt. Mijn vertrouwen in de mensheid is weer eens te groot![]()
in de trein zal ie niet zitten, want die staken vandaagquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:16 schreef 513.guzzstyle het volgende:
waar is treinreiziger eigenlijk? hij heeft al een tijd nix van zich laten horen
Is Lockwood niet de naam van de fotograaf? Mijnheer C. C. Lockwood...quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:49 schreef 513.guzzstyle het volgende:
lockwood, usa
http://www.cclockwood.com/stockimages/12837.jpg
Yangtze. Maar ik denk niet dat je die moet hebben, die stroomt door een stuk bergachtiger landschap en tegen de tijd dat hij 'in vlak terrein' is is ie een stuk breder. Met die dam zijn ze al beste en eind, overigensquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:50 schreef 513.guzzstyle het volgende:
hoe heet die ene chinese rivier ook alweer, waar ze zon enorme dam in willen gooien?
en van wie heb je die informatie?quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:00 schreef macondo het volgende:
Het dorpje schijnt niet in china te liggen...
Dat dacht ik dus ook al...quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:51 schreef Skande het volgende:
Hmm, Vietnam was al eerder genoemd, het ene buurland van Bangladesh was al genoemd (Myanmar) en van het andere buurland (India) was al eerder een buurland genoemd (China, Myanmar).
Niet echt duidelijke hint dus...
Dom van me. Had even verder moeten kijken.quote:Op zondag 12 juni 2005 10:41 schreef Spuit het volgende:
[..]
Volgens ligt Algerije in Afrika, en was dat continent al wel genoemd. Dus helaas...
quote:Op zondag 12 juni 2005 20:52 schreef Falco het volgende:
Volgens mij bedoelt ie iets met Spaanssprekenden. Ik ga voor het continent Zuid-Amerika, maar ik krijg niet echt een ingeving...
De autootjes ogen nogal Europees...quote:Op zondag 12 juni 2005 20:52 schreef Falco het volgende:
Volgens mij bedoelt ie iets met Spaanssprekenden. Ik ga voor het continent Zuid-Amerika, maar ik krijg niet echt een ingeving...
quote:Op zondag 12 juni 2005 20:55 schreef foton het volgende:
[..]
De autootjes ogen nogal Europees...
Ik gok dan maar Alcudia, Mallorca.
quote:Op zondag 12 juni 2005 20:53 schreef Spuit het volgende:
[..]
Ik denk ik maak het iets moeilijker voor jullie door er een spaans woord doorheen te gooien. hint #3 Zuid-Amerika is het juiste continent
santiago, chili is niet correctquote:Op maandag 13 juni 2005 08:47 schreef macondo het volgende:
Het ziet er netjes uit, beetje Europees. Dus zal het vast ergens in Argentinie of in Uruguay liggen. Chili kan misschien ook wel... Santiago, Chili?
ook niet correctquote:Op maandag 13 juni 2005 12:20 schreef octopussy het volgende:
Santo Domingo, Dominicaanse Republiek?
ennnnn die is ook niet juistquote:Op maandag 13 juni 2005 14:49 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Suriname, Nickerie
En die is ook niet juistquote:Op maandag 13 juni 2005 14:54 schreef DaveMasteR het volgende:
Havanna_Cuba?
In Brazilië spreken ze geen Spaans...quote:Op maandag 13 juni 2005 15:09 schreef 513.guzzstyle het volgende:
volgens mij is het ergens in brazil, equador of venuzuela, vanwege de witte nummerborden, dont shoot me if im wrong
dat is niet correctquote:Op maandag 13 juni 2005 18:50 schreef Porto het volgende:
Maracaibo, Venezuela ?
het zou natuurlijk ook een breed stuk rivier kunnen zijn...quote:Op maandag 13 juni 2005 20:10 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
het is dus een meer
en dat is ook niet correctquote:Op maandag 13 juni 2005 20:52 schreef Porto het volgende:
Managua, Nicaragua?
nopequote:Op maandag 13 juni 2005 22:11 schreef foton het volgende:
Is het ergens aan Lake Titicaca, opde grens van Peru en Bolivia?
Dat is niet juist...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:36 schreef 513.guzzstyle het volgende:
http://www.turistel.cl/paseos/sur/img/llanquihue1.jpg
Lago Llanquihue, chilli??
Montevideo Uruguay is het juiste antwoordquote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:08 schreef macondo het volgende:
Montevideo, Uruguay?
http://en.wikipedia.org/wiki/Montevideoquote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:13 schreef Skande het volgende:
Ik noem dat water gewoon zee hoor....
Arhus, Denemarken, niet honderd procent zeker echter.quote:
dat is helaas ook niet goed...alweer 5 gokjes volgehoudenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:31 schreef Klemvast het volgende:
Dubrovnik, Kroatië?
salamanca is helaas niet correctquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:48 schreef Falco het volgende:
Dan is het Spanje. Ik ga voor Salamanca!
cordoba is niet goedquote:Op woensdag 15 juni 2005 13:36 schreef Zephyrus het volgende:
Cordoba, Spanje??
Kleine stad he, dat Parijsquote:Op woensdag 15 juni 2005 18:04 schreef Spuit het volgende:
parijs, frankrijk
Provence is geen stad.quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:08 schreef 513.guzzstyle het volgende:
provence, france
quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:20 schreef Zephyrus het volgende:
Sisteron
http://www.mtb-suedbaden.de/Galerie/Sisteron%20Oktober0.jpg
harstikke melillaquote:Op donderdag 16 juni 2005 07:18 schreef Spuit het volgende:
hmm dat lijkt er wel heel erg op ja.. zie maar ook die halve bogen achterin..
http://www.saveur-despagne.com/espagne/andal/melilla/melilla.jpg
tja echt een verneuking van die stad... maarja niets aan te doen... komt er nog een nieuwequote:Op donderdag 16 juni 2005 10:05 schreef BillGates het volgende:
[..]
harstikke melilla
http://lexicorient.com/e.o/ill/melilla.jpg
zie die mooie flat op de achtergrond ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |