idd, dat is de charme van deze foto. Bovendien heeft het echt wel wat kenmerken, namelijk een rivier, huisjes met witte daken, geen hoogbouw, noem maar opquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:34 schreef macondo het volgende:
Het kenmerkende is het gebrek aan kenmerken. Dat is best bijzonder.
Ah, ik had niet eens op de link geklikt. Mijn vertrouwen in de mensheid is weer eens te grootquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:08 schreef Kopstoot het volgende:
Nee, want dit is overduidelijk niet het goede antwoord zoals het er nu naar uitziet, het vertoont slechts een kleine gelijkenis, maar de details kloppen totaal niet. Tijd voor een hint, dat wel.
mijn fout, ik was de vraagteken vergeten. nu lijkt het alsof ik cker weet dat dit de stad is.quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:13 schreef MrWizzel het volgende:
[..]
Ah, ik had niet eens op de link geklikt. Mijn vertrouwen in de mensheid is weer eens te groot![]()
in de trein zal ie niet zitten, want die staken vandaagquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:16 schreef 513.guzzstyle het volgende:
waar is treinreiziger eigenlijk? hij heeft al een tijd nix van zich laten horen
Is Lockwood niet de naam van de fotograaf? Mijnheer C. C. Lockwood...quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:49 schreef 513.guzzstyle het volgende:
lockwood, usa
http://www.cclockwood.com/stockimages/12837.jpg
Yangtze. Maar ik denk niet dat je die moet hebben, die stroomt door een stuk bergachtiger landschap en tegen de tijd dat hij 'in vlak terrein' is is ie een stuk breder. Met die dam zijn ze al beste en eind, overigensquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:50 schreef 513.guzzstyle het volgende:
hoe heet die ene chinese rivier ook alweer, waar ze zon enorme dam in willen gooien?
en van wie heb je die informatie?quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:00 schreef macondo het volgende:
Het dorpje schijnt niet in china te liggen...
Dat dacht ik dus ook al...quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:51 schreef Skande het volgende:
Hmm, Vietnam was al eerder genoemd, het ene buurland van Bangladesh was al genoemd (Myanmar) en van het andere buurland (India) was al eerder een buurland genoemd (China, Myanmar).
Niet echt duidelijke hint dus...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |