Ja, ik ben er uitermate geschikt voor. Ik jank al als ik een traan zie ergens, dat gaat hem echt worden.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat lijkt me leuk! En jij lijkt me er uitermate geschikt voor.
Nee, dit is een vacaturesite die wekelijks de passende banen uit het aanbod naar me mailt.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:27 schreef qu63 het volgende:
Weer een test gedaan?
LOL Mij lijkt het ook leuk werk.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:32 schreef Alicey het volgende:
Ja, ik ben er uitermate geschikt voor. Ik jank al als ik een traan zie ergens, dat gaat hem echt worden.
Het lijkt me overigens wel leuk werk, dat dan weer wel.
De meeste mannen zouden dat niet definiėren als 'foute kleding'.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:35 schreef Alicey het volgende:
Valt me nu eigenlijk pas op dat ik een foute kledingcombinatie aan heb. Je ziet de vorm van mijn tepels er gewoon doorheen.
Zou jij het kunnen?quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
LOL Mij lijkt het ook leuk werk.
Nee, voor de meeste mannen is kleding sowieso fout.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
De meeste mannen zouden dat niet definiėren als 'foute kleding'.
Met een beetje oefenen wel denk ik. Ik ben wel in staat om mezelf ergens van te distantiėren. Al doe ik dat doorgaans door er harde grappen over te maken, wat weer niet zo geschikt is op een begrafenis.quote:
Als het goed is wel.. ?quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hey Alicey, ben je op MSN, of niet? Ik krijg geen antwoord.
Ja, Haus wilde een naaktfoto in mijn fotoboek zien.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:41 schreef Alicey het volgende:
Nee, voor de meeste mannen is kleding sowieso fout.
Bij mij gaat het gek genoeg niet om de feiten. De feiten kan ik me wel van distantieren, ik kan alleen niet tegen huilende mensen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Met een beetje oefenen wel denk ik. Ik ben wel in staat om mezelf ergens van te distantiėren. Al doe ik dat doorgaans door er harde grappen over te maken, wat weer niet zo geschikt is op een begrafenis.
Dus je zit nu naakt foto's van jezelf te schieten?quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, Haus wilde een naaktfoto in mijn fotoboek zien.
Dat heb ik ook wel idd. Vooral als het er veel zijn. Maar is het erg dan, als je als begrafenisondernemer een traantje wegpinkt?quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:42 schreef Alicey het volgende:
Bij mij gaat het gek genoeg niet om de feiten. De feiten kan ik me wel van distantieren, ik kan alleen niet tegen huilende mensen.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:52 schreef het_fokschaap het volgende:
even pauze bij voetbal, "we" staan 0-1 voor mochten jullie dat nog niet weten
dat zeg ikquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:51 schreef het_fokschaap het volgende:
''God bestaat niet' moet van de buis'
Ik had het gelezen ja. Hier word ik dus echt verschrikkelijk kwaad om hč!quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:51 schreef het_fokschaap het volgende:
''God bestaat niet' moet van de buis'
"we" verliezen toch met 3-2quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:52 schreef het_fokschaap het volgende:
even pauze bij voetbal, "we" staan 0-1 voor mochten jullie dat nog niet weten
heb je het nog online gekeken ?quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik had het gelezen ja. Hier word ik dus echt verschrikkelijk kwaad om hč!![]()
![]()
Haal verdomme al die programma's van de buis waarin mij de eeuwige hel wordt beloofd.
![]()
![]()
Nee, ik denk dat dat zelfs een goed gevoel bij nabestaanden geeft. Bij mij valt echter ook mijn stem weg.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel idd. Vooral als het er veel zijn. Maar is het erg dan, als je als begrafenisondernemer een traantje wegpinkt?
Staat het wel online? Linkje?quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:56 schreef het_fokschaap het volgende:
heb je het nog online gekeken ?
Zoiets ja.. reli's weer in de bocht.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik had het gelezen ja. Hier word ik dus echt verschrikkelijk kwaad om hč!![]()
![]()
Haal verdomme al die programma's van de buis waarin mij de eeuwige hel wordt beloofd.
![]()
![]()
laten we het maar hopen van niet hequote:
Maar weet je dat ik het écht beangstigend vind? Het gebeurt nu om de haverklap en ik ben écht bang dat we een soort tweede Middeleeuwen gaan krijgen ofzo.quote:
Ik niet. De rechterlijke macht bewaakt dat ook wel.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Maar weet je dat ik het écht beangstigend vind? Het gebeurt nu om de haverklap en ik ben écht bang dat we een soort tweede Middeleeuwen gaan krijgen ofzo.
Nou, sommige uitspraken vind ik toch echt om van achterover te slaan... Zo'n imam die bepaalde uitspraken over homoseksuelen doet bijvoorbeeld...quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:04 schreef Alicey het volgende:
Ik niet. De rechterlijke macht bewaakt dat ook wel.
Ja, het is jammer dat je op basis van religie veel mag zeggen. Vanaf de andere kant gezien oordeelt de rechter ook dat er geen reden is om anti-christelijke uitspraken te censureren.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou, sommige uitspraken vind ik toch echt om van achterover te slaan... Zo'n imam die bepaalde uitspraken over homoseksuelen doet bijvoorbeeld...
Dat hopen we dan maar, want ik meen vaak een soort dubbele moraal te ontdekken op dat gebied. Als gelovige schijn je meer te mogen dan als atheļst.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:07 schreef Alicey het volgende:
Ja, het is jammer dat je op basis van religie veel mag zeggen. Vanaf de andere kant gezien oordeelt de rechter ook dat er geen reden is om anti-christelijke uitspraken te censureren.
In de zin van wat je mag zeggen denk ik wel. In de zin van censuur denk ik niet..quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat hopen we dan maar, want ik meen vaak een soort dubbele moraal te ontdekken op dat gebied. Als gelovige schijn je meer te mogen dan als atheļst.
Ik hoop dat je gelijk hebt...quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:15 schreef Alicey het volgende:
In de zin van wat je mag zeggen denk ik wel. In de zin van censuur denk ik niet..
Het verzinnen van iets als een eeuwige hel is niet aanmatigend t.o.v. ongelovigen (ik weet dat jij daar niet in gelooft, maar ik ga even uit van het gros van de gelovigen)? De manier waarop gelovigen over homoseksuelen spreken is niet beledigend? De hele bijbel staat vol met beledigingen aan het adres van ongelovigen...quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:27 schreef STORMSEEKER het volgende:
Niet bedoeld om te provoceren? Naar mijn mening zijn die foto's die ik op de frontpage heb gezien voor verscheidene gelovigen behoorlijk aanmatigend en heeft dat geen enkele potentie om een gezonde discussie te openen, in tegendeel zelfs. Als het nou alleen een satirisch programma was, dan was het iets meer te begrijpen, maar het wil (schijnbaar) relatied serieus een discussie voeren over geloof en dat lijkt me in dit licht dus nogal twijfelachtig.
Nou ja, ze zijn dom als ze het wel doen. Ik ga ook niet voor mijn lol Leviticus lezen.quote:Waarom zouden er trouwens geen gelovigen naar kijken?
Zijn we het ook eens eens!quote:Ik vind het ook onzin dat die 'Christen'partijen en verscheidene kerken zich constant met iedereen en alles bemoeien. Geef het goede voorbeeld en laat iedereen inderdaad zelf bepalen. Mee eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |