klopt maar voegde zich later bij PSV dat bedoelde ik. In principe moet je gewoon normaal kunnen herstellen van dit soort blessures en terug kunnen komen op je oude niveau, bekijk t van de andere kant, hij kan goed uitgerust aan t seizoen beginnen, 5 juli begint de training pas weer dus de eerst 4 van de 6 weken heeft hij gewoon vakantie. Hij mist dus maar 2 weken.quote:Op donderdag 9 juni 2005 01:05 schreef cultheld het volgende:
[..]
Maar Farfán en Beasley kwamen niet uit een blessure naar PSV.
quote:8/6/2005 - Van Bommel in ESM elftal van het jaar
(Gepost door NvdL)
Terwijl de Nederlandse bondscoach Marco van Basten het kennelijk niet in ex-aanvoerder van PSV Mark van Bommel ziet zitten, werd hij onlangs wel verkozen in het ESM elftal van het jaar. Het ESM (European Sports Magazines) is een overkoepelende organisatie van tien Europese sportbladen waaronder Voetbal International. Barcelone en Chelsea zijn hofleveranciers van het elftal. Zij 'leveren' beiden 4 spelers. Opvallend genoeg zit er geen één speler bij van Champions League winnaar Liverpool.
PSV Netwerk
Van Bommel werd tweemaal gekozen in het elftal van de maand en verdiende o.a. daarmee een uitverkiezing voor het beste elftal van 2004-2005. Het volledige elftal:
Cech (Chelsea), Puyol (Barcelona), Terry (Chelsea), Cannavaro (Juventus), Deco (Barcelona), Lampard (Chelsea), Robben (Chelsea), Eto'o (Barcelona), Ronaldinho (Barcelona) en Sjevtsjenko (AC Milan).
Ajacieden als Maduro hoeven nog niet eens 1 wedstrijd e spelen, kun je nagaan...quote:Op donderdag 9 juni 2005 02:47 schreef The_Hives het volgende:
Lucius, ik kan er niet om treuren. Speelde 1 goede wedstrijd en meteen in oranje. Een beetje voorbarig.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 07:52 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ajacieden als Maduro hoeven nog niet eens 1 wedstrijd e spelen, kun je nagaan...
quote:9/6/2005 - Salazar: PSV volgt Matías Fernandez
(Gepost door RvN)
PSV voorlichter Pedro Salazar meldde tegenover de Chileense krant Tercera dat PSV de verrichtingen van Matías Fernandez nauwlettend volgt. De middenvelder is het grote talent van Chili onder 20 dat komende weken uitkomt op het WK onder 20 in Nederland. Hij komt uit voor Colo Colo. De komt van de zaakwaarnemer van de middenvelder in Nederland voedt geruchten dat er onderhandeld zou gaan worden. Salazar: "Matías is een speler die we goed kennen in Nederland. We volgen hem en weten dat het een interessante speler is. Maar uiteindelijk is dat aan Guus Hiddink."
Ik begrijp wel wat je bedoelt, maar mijn favoriete all-time PSV-ers zijn een Belg en een Braziliaan. Van mij mag het dus best af en toe.quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:35 schreef ASSpirine het volgende:
Weet je, allemaal leuk en wel die namen van de buitenlanders...
Maar ik wil ook graag wat meer Nederlandse spelers zien
Het is ook wat leuker zo, of heb alleen ik zo'n gevoel?
voor we het weten zijn we de Nederlandse versie van Beveren...quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:10 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ik begrijp wel wat je bedoelt, maar mijn favoriete all-time PSV-ers zijn een Belg en een Braziliaan. Van mij mag het dus best af en toe.
Als er maar niet een elftal buitenlanders komt te staan.
quote:Lucius wil over 5 weken weer trainen
Theo Lucius verwacht over vijf weken weer op het trainingsveld te staan. De international brak woensdag tijdens de interland tegen Finland (4-0) zijn rechterkuitbeen, maar de PSV'er spreekt zelf van een 'mooie breuk', net onder de knie.
Het hoeft niet in het gips. ,,Aanvankelijk vreesde iedereen dat mijn kruisband was afgescheurd'', zei Lucius. ,,Maar dat is gelukkig niet zo. Anders was ik er misschien wel een jaar uit geweest. Een blessure is natuurlijk nooit leuk, maar een week of vijf, zes is wel op te brengen.''
In de eerste helft van de ontmoeting met Finland blesseerde de middenvelder van PSV zichzelf, toen zijn been in het gras bleef steken, terwijl de rest van het lichaam doorging.
Lucius werd kermend van de pijn buiten de lijnen gebracht, maar toen de ergste pijn wegebde, wilde hij terug het veld in. ,,Dat mocht echter niet van de dokter'', zegt de voetballer.
Dat is Roda toch alquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:18 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
voor we het weten zijn we de Nederlandse versie van Beveren...
Daar kan ik wel inkomen. Als Park zou blijven lijkt me dat niet een reden om voor je te houden... ik begin nu ook te vrezenquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Park wil niks meer zeggen over een eventuele transfer...Alleen is geen nieuws geen goed nieuws deze keer ben ik bang...
Ik hoop het toch niet, we blijven een Nederlandse ploeg. Genoeg goede voetballers in Nederland te vindenquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:11 schreef cultheld het volgende:
Leuk dat PSV ook achter de topper Matías Fernandez aan zit. Zijn naam heb ik ook al vele malen gedropt; Gaan ze nu ook Rodallega en Armando Gun volgen?Volgend jaar wordt PSV een echt samba-team. Park wordt ingeruild voor een Zuid-Amerikaan en voor Van Bommel komt ook een goede Zuid-Amerikaan.
Park voor een Zuid-Amerikaan inruilen is wat mij betreft geen probleem.quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik hoop het toch niet, we blijven een Nederlandse ploeg. Genoeg goede voetballers in Nederland te vinden
Dat gaat dan nog wel inderdaad, maar ik zie liever wat Nederlandse spelers komen dan een speler die van de andere kant van de aardbol vandaan komt.quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
Park voor een Zuid-Amerikaan inruilen is wat mij betreft geen probleem.
Kwaliteit gaat vóór nationaliteit.quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat gaat dan nog wel inderdaad, maar ik zie liever wat Nederlandse spelers komen dan een speler die van de andere kant van de aardbol vandaan komt.
Maar helaas lopen er geen (haalbare) Nederlanse spelers van dat caliber rond Bos.quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat gaat dan nog wel inderdaad, maar ik zie liever wat Nederlandse spelers komen dan een speler die van de andere kant van de aardbol vandaan komt.
Dat is helemaal waar, natuurlijk zie ik liever een erg goede Argentijn komen dan een Nederlandse jongen met minder kwaliteit.quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:35 schreef PyTh het volgende:
[..]
Maar helaas lopen er geen (haalbare) Nederlanse spelers van dat caliber rond Bos.
Wie zou jij willen halen dan uit Nederland?quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is helemaal waar, natuurlijk zie ik liever een erg goede Argentijn komen dan een Nederlandse jongen met minder kwaliteit.
Ik vind het gewoon een beetje jammer dat er sneller naar het buitenland wordt gegaan voor spelers, maar ja dat is bij andere clubs in andere landen vaak nog erger dan hier.
Het gaat me niet om namen, maar om het algeheel.quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:42 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wie zou jij willen halen dan uit Nederland?
Tsja, het is een internationale sport en Nederland heeft maar 16 miljoen inwoners, toch willen we meedraaien aan de top, dus zijn deze ontwikkelingen icm het bosman-arrest onvermijdbaar.quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het gaat me niet om namen, maar om het algeheel.
Ik vind het gewoon jammer, maar wel begrijpelijk dat er minder snel een Nederlander wordt aangetrokken.
Jij hebt je hele Zuid-Amerikaanse catalogus weer opengeslagen?quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:11 schreef cultheld het volgende:
Leuk dat PSV ook achter de topper Matías Fernandez aan zit. Zijn naam heb ik ook al vele malen gedropt; Gaan ze nu ook Rodallega en Armando Gun volgen?Volgend jaar wordt PSV een echt samba-team. Park wordt ingeruild voor een Zuid-Amerikaan en voor Van Bommel komt ook een goede Zuid-Amerikaan.
1 tip mm: ESPN.quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:32 schreef methodmich het volgende:
[..]
Jij hebt je hele Zuid-Amerikaanse catalogus weer opengeslagen?
Maffe Zuid-Amerikanen? Je hebt er duidelijk verstand van. Ik durf te wedden dat als jij Fernandéz, Gun en Rodallega éénmaal hebt zien spelen, dat je maar wat graag zou willen dat ze bij Ajax zouden zitten. Hetzelfde geldt overigens voor Zabaleta, Gago en Palacio.quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:42 schreef methodmich het volgende:
Ach, al die maffe Zuid-Amerikanen zit PSV toch niet op te wachten als vervangers van Markie en Parkie.
Hij zal je toch nooit gelijk gevenquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:43 schreef cultheld het volgende:
[..]
Maffe Zuid-Amerikanen? Je hebt er duidelijk verstand van. Ik durf te wedden dat als jij Fernandéz, Gun en Rodallega éénmaal hebt zien spelen, dat je maar wat graag zou willen dat ze bij Ajax zouden zitten. Hetzelfde geldt overigens voor Zabaleta, Gago en Palacio.
Donder toch op met je FM gelul. Hij is niet eens goed in FM volgens mij. ESPN zoals ik al zei, doet wonderen. Op de Fifa site staat hij trouwens ook vermeld als groot talent, maar dat is geen voetbal international, dus daar kijk je zeker nooit.quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:51 schreef methodmich het volgende:
Rodallega van het geweldige Deportivo Quillos, lijkt me echt een aanwinst. Zelfingenomen mannetje ook.
Al die FM-talenten van je zijn een beetje vermoeiend, zeker als ze zelden concreet aan PSV gelinkt worden.
Je zei me zelf een half jaar geledenen nog dat er bij Gremio de tweede Ronaldhino in de jeugd liepquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:00 schreef methodmich het volgende:
Hermano??? Misschien dat cultheld die kent?
Klinkt niet gek. De meeste Brazilianen doen het aardig in Eindhoven.
Was zijn naam vergeten, maar dat was dan dus Hermano. Staat me weer wat van bij.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je zei me zelf een half jaar geledenen nog dat er bij Gremio de tweede Ronaldhino in de jeugd liep
Kort geheugen MM ?
quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:06 schreef cultheld het volgende:
Het lijkt me sterk dat er Brazilianen zijn die hun zoon "broer" gaan noemen; Slechte poging hoor tong en mm.
Ik was op zoek naar een voetbalplaatje en kwam dat bericht tegen. Ik ken ook geen jeugdspelers. Maar Weet wel dat PSV laatst in Engeland met een jeugdteam tegen Gremio speelde.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:11 schreef cultheld het volgende:
Ik heb in ieder geval nog nooit van een Hermano gehoord van Gremio, maar ik volg die jeugdelftallen ook niet echt moet ik zeggen, aangezien die nooit op ESPN te zien zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |