Dat is een retorische vraag neem ik aan?quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:28 schreef methodmich het volgende:
Nog niet heel PSV heeft vakantie natuurlijk. Gaan jullie Kasper B missen?
Bogelund zal ik niet missenquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:28 schreef methodmich het volgende:
Nog niet heel PSV heeft vakantie natuurlijk. Gaan jullie Kasper B missen?
Ja maar hij had het net niet .... en we krijgen er toch nog mooi ¤ 1 mil voorquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:34 schreef methodmich het volgende:
Kasper was toch een nuttige Gerets-lieveling in de breedte.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:41 schreef irestmycase het volgende:
Wanneer komt Khokhlov nou eens een keer terug...
Sorry ik bedoelde natuurlijk onze grote vriend Mariano Juan...quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:46 schreef methodmitch het volgende:
Laat Daniel Cruz niet horen dat ie Argentijn is...
Net zoveel als jij: niets dus.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:46 schreef cultheld het volgende:
Wat weet mm van Cago, Zabaleta en Palacio ?
Te makkelijk en ook niet waar.quote:
Die wil nog ff een paar Ponden vangen voor ie terugkomt.. of bedoel je die nietquote:
Ja!quote:
manier van discussiërenquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:48 schreef cultheld het volgende:
Wat is er mis met Diego?
Het zag er ook niet al te best uit, wat je op tv kon zienquote:
Dan ben je wellicht de enige.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:01 schreef cultheld het volgende:
Ik vind dat Diego terug moet komen.
Ik zou Diego graag willen verwijzen naar het laatste zinnetje van mijn sig, het is heerlijk rustig zonder hem namelijkquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:01 schreef cultheld het volgende:
Ik vind dat Diego terug moet komen. Leuke anekdotes en ook iemand die naar de Copa kijkt.
Lang leve de republiekquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zou Diego graag willen verwijzen naar het laatste zinnetje van mijn sig, het is heerlijk rustig zonder hem namelijk.
quote:
Dat had ik al begrepen vandaar ookquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]Ehm.. De linkjes moet je niet meetellen...
![]()
Dat is helemaal niet zo best. Laten we hopen dat hij snel en op een goed niveau terug kan komenquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:10 schreef VoreG het volgende:
Lucius dus zijn kuitbeen gebroken
Dat zou ook goed kunnen, als het geen zware breuk is, is 6 weken denk ik wel mogelijk, maar zelf houd ik wel rekening met een langere herstelperiodequote:Op woensdag 8 juni 2005 22:18 schreef Zapper het volgende:
Volgens PSV Netwerk duurt dat maar 6 weken... of is dat weer zo'n foutje zoals er wel meer staan de laatste tijd daar?
5 a 6 weken.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:18 schreef Zapper het volgende:
Volgens PSV Netwerk duurt dat maar 6 weken... of is dat weer zo'n foutje zoals er wel meer staan de laatste tijd daar?
ach Farfan kwam vorig jaar pas vlak voor t seizoen, ook Beasley kwam later. En in het begin waren alle EK gangers er ook niet bij.quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:38 schreef ASSpirine het volgende:
omg...
Wat erg voor hem zeg...
Tegen de tijd dta hij genezen is zijn de voorbereidingen al lang bezig...
Daar gaat zijn kans waarschijnlijk voor een basisplaats
Trouwens, V Persie was dat iets?
Als ik het zo las, 2 voorzetten en een goal
Maar Farfán en Beasley kwamen niet uit een blessure naar PSV.quote:Op donderdag 9 juni 2005 01:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach Farfan kwam vorig jaar pas vlak voor t seizoen, ook Beasley kwam later. En in het begin waren alle EK gangers er ook niet bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |