duidelijk is hier gewenst dus ik zeg: NEEquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:39 schreef Teardrop-nl het volgende:
Gaat fisher ons jitz-geval koppelen aan ellen ?
Je kent mij tochquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:39 schreef snellejelle het volgende:
[..]
gefeiciteerd! heb je een mooie entree gemaakt?
Dat doe ik ook zeker nietquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:39 schreef Fisher het volgende:
[..]
Zeker, je moet 't dan ook niet negeren
beter van nietquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:39 schreef Teardrop-nl het volgende:
Gaat fisher ons jitz-geval koppelen aan ellen ?
Aaahhww doe nou niet zo lulligquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:39 schreef Fisher het volgende:
[..]
duidelijk is hier gewenst dus ik zeg: NEE
quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:39 schreef Fisher het volgende:
[..]
duidelijk is hier gewenst dus ik zeg: NEE
i know, maar dat neemt niet weg dat hardcore wel dat soort publiek aantrekt (toch?)quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:38 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dat klopt en dat wordt ze echt niet in dank afgenomen. Zijn meer dan genoeg mensen die ze maar wat graag zien verdwijnen. Wordt ook vaak genoeg naar 'gezocht' op feesten....
[..]
Als je naar zulk soort feesten gaat hoef je niet persé een gabber te zijn...
Ik ga net zo graag naar een concert van een punkband...ben ik dan een punker?
jah sorry kan er niets aan doen, ik ben nou eenmaal zoquote:
Hij wilt haar voor zichzelf houden ! de EGOIST !quote:
Erm ik kwam 960 ofzo dacht ik, weenie meer eigenlijkquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:40 schreef snellejelle het volgende:
[..]
welke plek?
ik kreeg allemaal vreemde reacties toen ik op plaats 930 ofzo binnenkwam
Helaas wel ja...is veelal rechts publiek wat daar komt. In mindere mate extreem...quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:40 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
i know, maar dat neemt niet weg dat hardcore wel dat soort publiek aantrekt (toch?)
sssshtquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:40 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hij wilt haar voor zichzelf houden ! de EGOIST !
dat is geen spetterende entreequote:Op woensdag 8 juni 2005 16:41 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Erm ik kwam 960 ofzo dacht ik, weenie meer eigenlijk
Valt zelfs nog meer mee....quote:
als je afhankelijk bent van een visser dan is't best wel ergquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat probeer ik ook, maar ik wordt tegengewerkt door een visser![]()
Gooi hem in het waterquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat probeer ik ook, maar ik wordt tegengewerkt door een visser![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |