quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:34 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nergens ik vind het alleen nog een mooie naam
rielekst!quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:35 schreef Teardrop-nl het volgende:
Morgen is mijn laatste dag stage MET stagebegeleider
quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:35 schreef Teardrop-nl het volgende:
Morgen is mijn laatste dag stage MET stagebegeleider
Vanavond nog ff doorgaan he jitz-geval ?quote:
sta je al in de top 1000?quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:36 schreef Teardrop-nl het volgende:
ik zat gisteren ergens op de 6000, nu zit ik ineens bijna op de 6500
Ik heb het eigenlijk niet zo bijgehouden, wil het niet weten ook eigenlijkquote:
Dat klopt en dat wordt ze echt niet in dank afgenomen. Zijn meer dan genoeg mensen die ze maar wat graag zien verdwijnen. Wordt ook vaak genoeg naar 'gezocht' op feesten....quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:33 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
toch wel. als ik naar een feest ga is het meestal hardcore. maar je moet toch toegeven dat die schaapjes van 16 er wel rechts uitzien met hun vlaggetje en kisten
Als je naar zulk soort feesten gaat hoef je niet persé een gabber te zijn...quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:33 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
wacht ik ga ff scherp doen...
Jij hebt een kale kop enzo... verkondigt saaie tekste van neophyte...
maar je zegt je bent geen gabber...
hierboven weet jij anders wel heel erg goed hoe het op die feesten gaat....
je zou bijna zeggen dat je gewoon wat loopt te lullen hier
Je bent zelf al tot die conclusie gekomenquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat blijkt![]()
Ben ik echt niets voor Ellen?![]()
Nou ja, dat moeten we nog even afwachtenquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:37 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Vanavond nog ff doorgaan he jitz-geval ?
Jup na gisteren ingekomenquote:
Oke dan zie ik je vanavond welquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou ja, dat moeten we nog even afwachten
Zelfkennis is okquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:38 schreef Fisher het volgende:
[..]
Je bent zelf al tot die conclusie gekomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |