Volgens mij isse gewoon genegeerd door iedereen hierquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:31 schreef snellejelle het volgende:
[..]
raar he? en we waren wel zo aardig voor d'r
Noem eens wat dan...Neophyte heeft nog nooit extreem rechtse platen gemaakt...quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:31 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
*zucht* nee, maar, in ieder geval bij de oude nummers, zijn de teksten wel errug rechts.
nee goddess houd alleen van RnB en af en toe frans bauerquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:31 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Hmm, jij komt dus nooit op een hardcore feest...
Die gasten worden op elk feest, terecht, de grond ingetrapt.
hij heeft toch ergens humor die gastquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
heb je die van trenstst gelezen? Nooit gedacht dat ik nog eens zou lachen om die vent
echt niet! fish en ik waren aardig! té aardig volgens goddessquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:32 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Volgens mij isse gewoon genegeerd door iedereen hier
toch wel. als ik naar een feest ga is het meestal hardcore. maar je moet toch toegeven dat die schaapjes van 16 er wel rechts uitzien met hun vlaggetje en kistenquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:31 schreef Cart_man het volgende:
[..]
wacht ik ga ff scherp doen...quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:31 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Heb je even voor mijquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:32 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
nee goddess houd alleen van RnB en af en toe frans bauer
ik moet toegeven dat ik geen nummers bij naam ken, maar af en toe wat hoor uit de platen collectie van mn vriendjequote:Op woensdag 8 juni 2005 16:32 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Noem eens wat dan...Neophyte heeft nog nooit extreem rechtse platen gemaakt...
Maak een tiet voor me vrijquote:
fransiequote:Op woensdag 8 juni 2005 16:32 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
nee goddess houd alleen van RnB en af en toe frans bauer
Nergens ik vind het alleen nog een mooie naamquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |