waar is je baard?quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:17 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
bij deze![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:17 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
bij deze![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zelfs die kat heeft een baardquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:17 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
bij deze![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ze heet indy.... die gaan wij ook een kope als we in ons huisje in spanje zitten hequote:
Daar gáát 'ie weer...quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:16 schreef jitzzzze het volgende:
Had die ijs-geval nog iets zinnigs te melden, of was het allemaal nutteloos gezever?
bedoel je deze?quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:20 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik vind je poesje liefvooral die foto met dat pootje omhoog
Inderdaad hondjes zijn liefquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:20 schreef LaFoxXx het volgende:
ik hou niet van poezen, doe mij maar een hond
ik heb al een poes, bij mijn vriend (hij heeft er twee, eerst één en toen heeft hij er voor mij één bijgehaald) ze heet doerak en is nu iets van 8 maanden. en ze heeft adhdquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:19 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
ze heet indy.... die gaan wij ook een kope als we in ons huisje in spanje zitten he![]()
Owwwwwwquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:18 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
ik sta nie op de foto's das me broertje van 8![]()
deze is net 5 weekjes... was achter gelaten in het bosquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:21 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik heb al een poes, bij mijn vriend (hij heeft er twee, eerst één en toen heeft hij er voor mij één bijgehaald) ze heet doerak en is nu iets van 8 maanden. en ze heeft adhd
Ik begin niet met rellen. Nu ze weg is, was ik benieuwd of ze nog iets zinnigs geblaat heeft.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |