abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 juni 2005 @ 13:42:06 #126
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27804184
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 13:41 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Natuurlijk vind ik het wel leuk, als mensen mijn vriendin complimenteren met hoe mooi ze wel niet is enzo, maar wanneer ze het over haar lichaamsdelen gaan hebben en er bij ongepaste grappen maken dan weetje dat het slecht afloopt.
Over het algemeen is het wel een oppervlakkig soort mens wat daar over praat.
pi_27804185
.
pi_27804231
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 13:42 schreef Alicey het volgende:

[..]

Over het algemeen is het wel een oppervlakkig soort mens wat daar over praat.

Mee eens, maar het gebeurt al te vaak. Zolang zij geen problemen heeft met wat ik van haar verzoek gaat het goed. En voor de rest hoeft zij niemand op te geilen vind ik dan.
pi_27804247
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 13:38 schreef Triggershot het volgende:
Er zijn grenzen, ze kleed zich gewoon gepast. Ik zet haar niet onderdruk heb het met haar over gehad, en ze begreep waarom ik er moeite mee had.
En haar begrip resulteerde in?
En zou jij hetzelfde doen als zij dezelfde moeite zou hebben met jouw manier van kleden?
** 100% * P * U * R * E -- L * O * T * H **
Mijn fotoboek
  vrijdag 10 juni 2005 @ 13:45:28 #130
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27804288
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 13:43 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Mee eens, maar het gebeurt al te vaak. Zolang zij geen problemen heeft met wat ik van haar verzoek gaat het goed. En voor de rest hoeft zij niemand op te geilen vind ik dan.
Ikzelf ben over het algemeen ook (In tegenstelling tot wat je wellicht verwacht als je mijn reacties op fok leest) "net" gekleed, en houd zelf ook niet van "te" bloot. Aan de andere kant lijkt me wel dat het een keuze moet zijn van de vrouw in kwestie zelf.

Wanneer ze zich naar jouw mening te bloot zou kleden en niet zou willen veranderen, hoe zou je daar dan zelf mee omgaan, en hoe zou je daar vanuit de Islam gezien mee omgaan?
pi_27804295
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 13:35 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Over schoonheid bedekken?

Ik heb liever dat ik en alleen ik kan genieten van mijn vriendins schoonheid, en dat respecteert ze.
Lieve, leuke en eerlijke deal toch
Waar is dan al die heisa over met die burka?
Als ik dit zo lees is het niet verplicht om een burka te dragen volgens de koran.
There is nothing here that
anybody would read
pi_27804306
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 13:44 schreef -Lotte- het volgende:

[..]

En haar begrip resulteerde in?
En zou jij hetzelfde doen als zij dezelfde moeite zou hebben met jouw manier van kleden?

Een eerste instantie in gemopper, en dat ik een "eerste klasse moslim" was ( in negatieve zin)
Uitgelegd en uitgebreid over gepraat en ze "begreep" me.

Als ze moeite heeft met een bepaalde houding (gedrag), wat dan ook heeft van mij. Dan doe ik daar wel alles aan om het aan te passen natuurlijk.
pi_27804327
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 13:45 schreef so_hugable het volgende:

[..]

Waar is dan al die heisa over met die burka?
Als ik dit zo lees is het niet verplicht om een burka te dragen volgens de koran.

Koran, bedekken of burqa? moet je wel eerst weten he
pi_27804370
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 13:45 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ikzelf ben over het algemeen ook (In tegenstelling tot wat je wellicht verwacht als je mijn reacties op fok leest) "net" gekleed, en houd zelf ook niet van "te" bloot. Aan de andere kant lijkt me wel dat het een keuze moet zijn van de vrouw in kwestie zelf.

Wanneer ze zich naar jouw mening te bloot zou kleden en niet zou willen veranderen, hoe zou je daar dan zelf mee omgaan, en hoe zou je daar vanuit de Islam gezien mee omgaan?

Aangezien ze geen moslim is, gaat het toch wel een beetje moeilijk om alles vanaf een Islamitische manier te behandelen. maar was ze wel een moslim geweest, had ik haar gedrukt op de feiten. accepteert ze het niet? Prima dan reageer ik op een frequentie waar ze wel van begrijpt
  vrijdag 10 juni 2005 @ 13:49:54 #135
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27804408
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 13:48 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Aangezien ze geen moslim is, gaat het toch wel een beetje moeilijk om alles vanaf een Islamitische manier te behandelen. maar was ze wel een moslim geweest, had ik haar gedrukt op de feiten. accepteert ze het niet? Prima dan reageer ik op een frequentie waar ze wel van begrijpt
Hoe bedoel je dat laatste precies?

En wat zijn precies de kledingeisen binnen de Islam? Bijvoorbeeld een 3/4 jurk met blote armen, is zoiets toegestaan, of is dat ook al over de grenzen heen?
pi_27804411
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 13:46 schreef Triggershot het volgende:
Een eerste instantie in gemopper, en dat ik een "eerste klasse moslim" was ( in negatieve zin)
Uitgelegd en uitgebreid over gepraat en ze "begreep" me.

Als ze moeite heeft met een bepaalde houding (gedrag), wat dan ook heeft van mij. Dan doe ik daar wel alles aan om het aan te passen natuurlijk.
Maar vroeg jij aan haar om een burka te dragen?
Of wat anders?

En zou jij hetzelfde dragen voor haar... zodat jij net zoveel 'bloot' richting de buitenwereld laat zien als zij?

Ik als westerse vrouw kan namelijk ook behoorlijk gretig reageren op bloot hoor
Een ontblood mannenlichaam op het strand, lekker gespierde benen onder een korte broek uit..

Denk dat zoiets richting vrouwen vrijwel hetzelfde is als een vrouw in bikini op het strand voor een man, of een mooi kort rokje met mooie vrouwen benen eronder uit.
Mijn fotoboek
pi_27804447
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 13:47 schreef Triggershot het volgende:

[..]
Koran, bedekken of burqa? moet je wel eerst weten he
Vergeef mij, ik ben geen moslim maar ik probeer wel wat te begrijpen.

Staat de burqa dan los van de islam? Ik dacht van niet. Misschien is de koran dan niet de juiste benaming.
anybody would read
pi_27804524
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 13:50 schreef -Lotte- het volgende:

[..]

Maar vroeg jij aan haar om een burka te dragen?
Of wat anders?

En zou jij hetzelfde dragen voor haar... zodat jij net zoveel 'bloot' richting de buitenwereld laat zien als zij?

Ik als westerse vrouw kan namelijk ook behoorlijk gretig reageren op bloot hoor
Een ontblood mannenlichaam op het strand, lekker gespierde benen onder een korte broek uit..

Denk dat zoiets richting vrouwen vrijwel hetzelfde is als een vrouw in bikini op het strand voor een man, of een mooi kort rokje met mooie vrouwen benen eronder uit.

Ik ga hier niet volledig op in. Wel wil ik reageren op een aantal punten

Een westerse vrouw?
Zal heus niet aan "westen" liggen hoor. alle vrouwen zullen wel zulke gedachten hebben..

Ik zou niet precies hetzelfde voor haar doen, als ik voor haar vraag. Wel zou ik alles voor haar doen wanneer ze echt kan aantonen dat ze er moeite mee heeft en het liever anders ziet.

Bad muslim mode:

Elke moslim man/vrouw heeft wel fantasieën, maar God vraagt dus om er mee te strijden niet je te laten verleiden etc, You know the story
pi_27804530
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 13:51 schreef so_hugable het volgende:
... ik probeer wel wat te begrijpen.
Wij allemaal hier, welkom
Mijn fotoboek
pi_27804569
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 13:51 schreef so_hugable het volgende:

[..]

Vergeef mij, ik ben geen moslim maar ik probeer wel wat te begrijpen.

Staat de burqa dan los van de islam? Ik dacht van niet. Misschien is de koran dan niet de juiste benaming.

Het is niet mijn ding om te vergeven.

De Burqa is politiek. de Islam leert vrouwen om te bedekken.. niet om je te verstoppen..
pi_27804660
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 13:49 schreef Alicey het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dat laatste precies?

En wat zijn precies de kledingeisen binnen de Islam? Bijvoorbeeld een 3/4 jurk met blote armen, is zoiets toegestaan, of is dat ook al over de grenzen heen?

Ik heb geen kledingsvoorschriften voor haar, nee wat zij lekker vindt om te dragen.. Rok/broek/jurk enzo allemaal prima.. Zolang het maar niet te is...

Wat TE is?" Look at me" kleding met enorme inkijk etc.

Met frequentie die ze wel verstaat?

Kan verschillen toch? Als ze het doet om mij een hak te zetten, genoeg manieren om haar terug aan te pakken. Als ze het doet om aandacht van andere jongens te krijgen. hoeft ze niet meer bij mij terug te komen. Actie zorgt voor reactie.. Maar geheel geweldloos, heeft de profeet ook nooit gedaan
pi_27804674
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 13:53 schreef Triggershot het volgende:
Ik zou niet precies hetzelfde voor haar doen, als ik voor haar vraag. Wel zou ik alles voor haar doen wanneer ze echt kan aantonen dat ze er moeite mee heeft en het liever anders ziet.
Als ze het zou vragen vanuit het perspectief dat ze gelijke rechten eerlijk zou vinden, dan zou het in mijn mening heel rechtvaardig zijn.

Uiteraard snap ik dat je niet dezelde kleding kan dragen, sommige dingen zijn mannelijk of vrouwelijk. Maar het zou wel kunnen resulteren in een:

*we spreken af dat we beide dezelfde 'hoeveelheid' bloot willen laten zien richting de buitenwereld omdat we respect hebben voor het intieme binnen onze relatie.... en dat niet willen 'bloot'-stellen aan gevaar.

Een ongelijke verdeling zou imho neerkomen op een oneerlijk verzoek richting 1 van beide. Hoe kan je immers iets vragen van iemand wat jezelf niet wil doen? Daar zal je zeker geen respect voor krijgen.
Mijn fotoboek
pi_27804712
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 13:58 schreef -Lotte- het volgende:

[..]

Als ze het zou vragen vanuit het perspectief dat ze gelijke rechten eerlijk zou vinden, dan zou het in mijn mening heel rechtvaardig zijn.

Uiteraard snap ik dat je niet dezelde kleding kan dragen, sommige dingen zijn mannelijk of vrouwelijk. Maar het zou wel kunnen resulteren in een:

*we spreken af dat we beide dezelfde 'hoeveelheid' bloot willen laten zien richting de buitenwereld omdat we respect hebben voor het intieme binnen onze relatie.... en dat niet willen 'bloot'-stellen aan gevaar.

Een ongelijke verdeling zou imho neerkomen op een oneerlijk verzoek richting 1 van beide. Hoe kan je immers iets vragen van iemand wat jezelf niet wil doen? Daar zal je zeker geen respect voor krijgen.

Zoals ik hier boven ook beschreef, haar intentie is voor mij belangrijker dan haar daden.

Bedoel onze afspraken zullen gebasseerd zijn op intenties, en niet op (voormalige) daden. Kom je imo niet ver mee.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 10-06-2005 14:01:14 ]
  vrijdag 10 juni 2005 @ 14:00:24 #144
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27804737
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 13:57 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik heb geen kledingsvoorschriften voor haar, nee wat zij lekker vindt om te dragen.. Rok/broek/jurk enzo allemaal prima.. Zolang het maar niet te is...

Wat TE is?" Look at me" kleding met enorme inkijk etc.
Ok. Ik denk dat ik ongeveer een idee heb..
quote:
Met frequentie die ze wel verstaat?

Kan verschillen toch? Als ze het doet om mij een hak te zetten, genoeg manieren om haar terug aan te pakken. Als ze het doet om aandacht van andere jongens te krijgen. hoeft ze niet meer bij mij terug te komen. Actie zorgt voor reactie.. Maar geheel geweldloos, heeft de profeet ook nooit gedaan
Ah, ok. Frequentie is dan denk ik nie thelemaal het juiste woord.
pi_27804742
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 13:54 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Het is niet mijn ding om te vergeven.
Snap ik, dit is alleen aan de alerhoogste om te doen.
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 13:54 schreef Triggershot het volgende:

[..]
De Burqa is politiek. de Islam leert vrouwen om te bedekken.. niet om je te verstoppen..
Maar als het dan om politiek draait, waarom wordt dan de islam er steeds bij gehaald? Wat ik hoor is dat het moet. Kijk naar de rellen die op sommige scholen zijn geweest

In belgië wordt er geoppert om de burqa af te verbieden. De reden is dat je anoniem dingen kan gaan doen. Extreem gezegd, een overval plegen als man met burqa, zodat je niet herkend wordt. De islam zal hier dan de schuld van krijgen. Ook al hebben ze er niks mee te maken.
anybody would read
pi_27804829
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 14:00 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ok. Ik denk dat ik ongeveer een idee heb..
[..]

Ah, ok. Frequentie is dan denk ik nie thelemaal het juiste woord.

Ja, kleding kan zonder teveel bloot ook mooi en stijlvol zijn,

Was toen enige woord in me woordenschat dat me te boven schoot
pi_27804888
ff tussendoor... Triggershot, ik heb respect voor de manier hoe jij hiermee omgaat.
Mijn fotoboek
pi_27804896
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 14:00 schreef so_hugable het volgende:

[..]

Snap ik, dit is alleen aan de alerhoogste om te doen.
[..]

Maar als het dan om politiek draait, waarom wordt dan de islam er steeds bij gehaald? Wat ik hoor is dat het moet. Kijk naar de rellen die op sommige scholen zijn geweest

In belgië wordt er geoppert om de burqa af te verbieden. De reden is dat je anoniem dingen kan gaan doen. Extreem gezegd, een overval plegen als man met burqa, zodat je niet herkend wordt. De islam zal hier dan de schuld van krijgen. Ook al hebben ze er niks mee te maken.

Met religie kan je mensen onderdrukken, fout interpreteren enzo mensen wijs maken dat ze uit geloof stappen. Ik snap waarom ze eventueel de burqa zouden willen verbieden. Ook in voordeel van de Islam,
  vrijdag 10 juni 2005 @ 14:05:33 #149
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27804898
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 14:03 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ja, kleding kan zonder teveel bloot ook mooi en stijlvol zijn,

Was toen enige woord in me woordenschat dat me te boven schoot
Oh, zeker wel. Teveel bloot vind ik zelf trouwens ook niet echt getuigen van stijl of smaak. Een beetje bloot kan echter wel mooie accenten leggen.
pi_27804934
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 14:05 schreef -Lotte- het volgende:
ff tussendoor... Triggershot, ik heb respect voor de manier hoe jij hiermee omgaat.

*Je comment wordt op prijs gesteld
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')