doe nou maarquote:
daar heeft hij volgens mij moeite mee geitjequote:
je mag in de OP als je een foto van jezelf plaatstquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:02 schreef Neo666 het volgende:
[..]
Woon in Maastricht ja, maar bedrijf ligt bij Vaals.
en je moet wel wat sneller posten achter elkaar anders hoor je er niet bijquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:02 schreef Neo666 het volgende:
[..]
pcies, wij houden hier niet van slow chattersquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:07 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
en je moet wel wat sneller posten achter elkaar anders hoor je er niet bij
valt mee dat hij nog geen scheet gelaten heeftquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:08 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik hoor net van mn stagebegeleider dat hij vandaag om 6.45 begonnen is![]()
En als hij dan aan het werk is gegaan oke.... maar hij kon niet inloggen omdat zn wachtwoord het niet deed en onder een ander account kon het de link naar de AD niet vinden.....
En dat werkt dan op de Helpdesk ICT![]()
AD? algemeen dagblad?quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:08 schreef Teardrop-nl het volgende:
En als hij dan aan het werk is gegaan oke.... maar hij kon niet inloggen omdat zn wachtwoord het niet deed en onder een ander account kon het de link naar de AD niet vinden.....
quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:08 schreef Teardrop-nl het volgende:
En dan de rest van je stagetijd 24/7 fokken !!!quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:11 schreef jitzzzze het volgende:
nu nog even de spelling checken en dan inleveren
'k weet ook wel dat jij het weet, maar vond het toch nodig even te vermeldenquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:11 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
weet ikk heb technische informatica gedaan
![]()
maar het stond er zo leuk
vaals is gebombardeerd volgens mijquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:02 schreef Neo666 het volgende:
[..]
Ik hoef nooit spellings checker te doenquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:11 schreef jitzzzze het volgende:
nu nog even de spelling checken en dan inleveren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |