quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:23 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
jah idd, jij schrijft meteen een hysterisch verhaal erover
Dat zouden wij niet durvenquote:
iddquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:27 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Die mensen staat serieus een ban te wachten.... admins en mods .... mja they keep an eye at us
quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:27 schreef ijsmeis het volgende:
De mensen die hier denken dat ze grappig zijn en niet ontopic kunnen reageren mogen wat mij betreft nu wel vertrekken.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:27 schreef ijsmeis het volgende:
De mensen die hier denken dat ze grappig zijn en niet ontopic kunnen reageren mogen wat mij betreft nu wel vertrekken.
ik vind dat we serieus nuttige posts posten van de keer hoorquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:27 schreef ijsmeis het volgende:
Inderdaad we zijn toch heel ontopic bezig dacht ik zo !quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:28 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
ik vind dat we serieus nuttige posts posten van de keer hoor
quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:28 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Wat zeg je nou ? Wij zijn hier om elkaar te helpen hoor
En ik gaf nog wel een serieuze reactiequote:Op woensdag 8 juni 2005 11:29 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Inderdaad we zijn toch heel ontopic bezig dacht ik zo !
Mja nu is de vraag...quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:28 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
ik vind dat we serieus nuttige posts posten van de keer hoor
Ik doe toch niets verkeerds dacht ik zoquote:
quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En ik gaf nog wel een serieuze reactie![]()
Deze is toch ook heel serieus bedoeld hoor !quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:20 schreef Teardrop-nl het volgende:
Vandaag heb ik net gedaan alsof ik aan het werk was, maar stiekem heb ik alleen maar de hele dag op fok gezeten. Jullie zijn echt een stel idioten dat jullie dat niet door hebben, maar goed jullie lezen die weekverslagen toch niet door omdat het jullie geen fuck interesseert dus ik kan noteren wat ik wil zonder dat jullie doorhebben dat ik jullie helemaal zwart loop te maken.
Zoiets is toch wel goed ?
quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:30 schreef goddess-in-heaven het volgende:
hi guys
mn supervisiebijeenkomst ging niet door
Halloquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:30 schreef goddess-in-heaven het volgende:
hi guys
hoi poekiequote:Op woensdag 8 juni 2005 11:30 schreef goddess-in-heaven het volgende:
hi guys
morgenquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:30 schreef goddess-in-heaven het volgende:
hi guys
quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:30 schreef goddess-in-heaven het volgende:
hi guys
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |