achtelaf? wij moesten voolaf betalenquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Levend lijkt me wel handig
Ze betalen pas achteraf![]()
K*t, dus dat doe ik de hele tijd foutquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:41 schreef Fisher het volgende:
[..]
Je moet dat ook goed regelen, vooraf betalen en geen garantie
oke, vraag nr1.. grootste (ex) slijmbal van 't topic....quote:
Heb je ff?quote:
Je hebt toch wel iets van een airco ingebouwd he?quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Levend lijkt me wel handig
Ze betalen pas achteraf![]()
Oke even een test dan.....quote:
Misschien dat deze smilie je iets zegtquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:42 schreef Fisher het volgende:
[..]
oke, vraag nr1.. grootste (ex) slijmbal van 't topic....
jaja, dit topic is er om te leren hèquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
K*t, dus dat doe ik de hele tijd fout![]()
Oeh oeh oeh die weet ik... mag ikquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:42 schreef Fisher het volgende:
[..]
oke, vraag nr1.. grootste (ex) slijmbal van 't topic....
precies, we komen er welquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:43 schreef snellejelle het volgende:
[..]
weer een paragraaf voor je verslag
neequote:Op woensdag 8 juni 2005 09:43 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Oeh oeh oeh die weet ik... mag ik?
Ok tot over enkele weken (dan ben ik helemaal bijgelezen).quote:
't is jammer dat ik niet de capaciteit heb om alle topics uit te printenquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:43 schreef snellejelle het volgende:
[..]
weer een paragraaf voor je verslag
En tegen die tijd zijn wij er niet meer dus de mazzel !quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:44 schreef L-X het volgende:
[..]
Ok tot over enkele weken (dan ben ik helemaal bijgelezen).![]()
Veel plezierquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:44 schreef L-X het volgende:
[..]
Duh...quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:45 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En tegen die tijd zijn wij er niet meer dus de mazzel !
daaaagquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:44 schreef L-X het volgende:
[..]
U bent de ergste newbie, TOT ZIENS !quote:
ga je weer 'stoer' lopen doen?quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:45 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En tegen die tijd zijn wij er niet meer dus de mazzel !
je moet dat ding ook niet laten bruisen in je maag, eerst in een glas water en dan opdrinkenquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:44 schreef jitzzzze het volgende:
pfff, mn vitamine-bruistablet valt een beetje verkeerd. Voel me echt misselijk.
Mn lichaam kan niet tegen zoveel gezondheid
Ik ben gewoon stoer, kan ik er wat aan doenquote:
quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:45 schreef Fisher het volgende:
[..]
je moet dat ding ook niet laten bruisen in je maag, eerst in een glas water en dan opdrinken
ik laat ze altjd bruisen in mijn mondquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:45 schreef Fisher het volgende:
[..]
je moet dat ding ook niet laten bruisen in je maag, eerst in een glas water en dan opdrinken
Nou kijk, je bent hier omdat je jezelf verveeld, geven we je een oplossing.. is het nog niet goedquote:
? Loop hier al sinds begin fok rond....quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:45 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
U bent de ergste newbie, TOT ZIENS !
we zijn allemala eel stoerquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:46 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik ben gewoon stoer, kan ik er wat aan doen
dan ga je schuimbekkenquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:46 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik laat ze altjd bruisen in mijn mond
Maar niet sinds de begin van dit topic gelukkigquote:
die is met de fiets, duurt iets langerquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:46 schreef Geitje82 het volgende:
Waar is goddess dan?
Ja daar heb je dan wel weer gelijk inquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:46 schreef Fisher het volgende:
[..]
Nou kijk, je bent hier omdat je jezelf verveeld, geven we je een oplossing.. is het nog niet goed
Statistiekenquote:
L-X:quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:45 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
U bent de ergste newbie, TOT ZIENS !
Druk aan het werk met het opzoeken van adressen ?quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:46 schreef Geitje82 het volgende:
Waar is goddess dan?
Lekke bandquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:47 schreef Fisher het volgende:
[..]
die is met de fiets, duurt iets langer
Ja voor stage had ik een levenquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Statistieken
Laatste bezoek: 6 seconden geleden
Aantal posts: 2797 (gemiddeld 2 per dag)
En dan zo weinig posten?![]()
ach, troost je.. sommige mensen zouden best kunnen lachen om onze eerdere topicsquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:47 schreef L-X het volgende:
[..]
Ja daar heb je dan wel weer gelijk in
Jammer, vond het net gezellig worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |