abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29416814
Voor administratiekosten lijkt mij het ook wel wat veel. Maar ik geloof er niks van dat (als ze de opstart achter de rug hebben) de premie weer met 200 euro gaan verlagen.
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_29417800
Zag het vanmorgen op het journaal. Ben benieuwd hoe de overheid hierop gaat reageren omdat ze zelf consequent maximaal 1100 euro aanhouden.
  donderdag 4 augustus 2005 @ 10:17:19 #153
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_29418739
Ik denk dat ik me maar gewoon niet ga verzekeren Dan maar een boete riskeren Trieste overheid hier..... Ik haat alle mensen die voor dit verrotte kabinet gestemd hebben!!!! Vooral aanhangers van die bak ellende......
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_29418999
Genaaid, we worden weer zo heerlijk genaaid door deze regering...
  donderdag 4 augustus 2005 @ 14:55:12 #155
122762 TimT
Bye Bye Blackbird
pi_29423623
Vooral studenten, uitkeringstrekkers, AOW'ers en mensen met het laagste loon worden hier door gepakt. Jan Peter zal het niet voelen in zijn protomonee.
Of my friend, I can only say this. Of all the souls I have encountered. His was the most... human." -- Captain James T. Kirk .
http://www.timt.web-log.nl/
pi_29423713
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 14:55 schreef TimT het volgende:
Vooral studenten, uitkeringstrekkers, AOW'ers en mensen met het laagste loon worden hier door gepakt. Jan Peter zal het niet voelen in zijn protomonee.
Ik ben student en WaJonger, ben ik nu dubbel genaaid?
pi_29456169
Als nou bijna niemand er op vooruit gaat, hoe kunnen ze het dan een verbetering noemen? Een verbetering voor wie? Jaar op jaar leveren de meesten al koopkracht in en dan komt dit onzalig plan er nog bij. Nederland hinkt volgend jaar weer gezellig achteraan bij de economische groei in Europa. Procentje of 2 negatieve groei volgend jaar als iedereen hetzelfde gaat besteden en de compensatie niet toereikend is om op hetzelfde nettoloon niveau te blijven.

Zelf verdien ik volgend jaar in vergelijking met 4 jaar terug dan 4.000 euro per jaar meer, maar het netto effect is dat ik ,in vergelijking met 4 jaar geleden, gewoon heb ingeleverd. Motiverend om geld uit te geven en dan verdien ik zelf niet eens slecht. Voor grote groepen wordt het straks helemaal op een houtje bijten. Hoogervorst bedankt.
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 10:37:37 #158
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_29461569
Enige voordeel is, dat verzekeraars chronisch zieken enzo niet meer mogen weigeren voor een standaard verzekering (wel voor een aanvullende, maar de verzekeringen hebben afgesloten dat alle chronisch zieken een keer de kans krijgen bij zijn of haar huidige verzekering ook een aanvullende verzekering af te sluiten.
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_29464345
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 14:55 schreef TimT het volgende:
Vergeet de zelfstandigen niet.
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')