Fout dusquote:Op woensdag 8 juni 2005 03:12 schreef Xennia het volgende:
Waarvan het begin en het einde begint met: 'Open eens een topic'.
Ja maar zó bedoelde hij het nietquote:Op woensdag 8 juni 2005 03:15 schreef Zzyzx het volgende:
Als het einde het begin is begint het einde en het begin bij "Open eens een topic" als het begin en het einde daarmee beginnen.
Ojajoh?
Hey, daar las ik net een topic over.quote:Op woensdag 8 juni 2005 03:16 schreef mcintosh het volgende:
Het was toch eindigen bij beginnen....
Linkjequote:
Onder? Ik zit dr helemaal boven joh. Ben dr immers ondersteboven van.quote:Op woensdag 8 juni 2005 03:16 schreef Dagonet het volgende:
Onder het genot van een joint?
Maar een goed begin is wel het halve eind.quote:Op woensdag 8 juni 2005 03:19 schreef Xennia het volgende:
Maar in den beginne was er altijd een eind. En het eind is nog niet het halve begin zeg ik altijd maar
Sterkquote:Op woensdag 8 juni 2005 03:21 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik Kan Niks Doen!!!!
Ook zo iemand die altijd eindigt bij het beginnen.
En in diervoegen! :quote:Op woensdag 8 juni 2005 03:19 schreef Xennia het volgende:
Maar in den beginne was er altijd een eind. En het eind is nog niet het halve begin zeg ik altijd maar
quote:Zegen deze dag,
en iedereen die ik vandaag zie
en waar ik vandaag aan denk.
Zegen deze dag,
en iedere andere.
Laat deze dag voor mij
een leerzame zijn en
laat deze dag als elke andere,
heel speciaal zijn.
Maar de grap is dat er feitelijk geen objectief begin en eind zijn. Het is een eeuwige kringloopquote:Op woensdag 8 juni 2005 03:20 schreef mcintosh het volgende:
Maar als altijd een begin het eind wordt... dan.... gaan we allemaal dood![]()
En een slecht begin is een onbereikbaar eindquote:Op woensdag 8 juni 2005 03:21 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Maar een goed begin is wel het halve eind.
een soort van stompzinnig concept dusquote:Op woensdag 8 juni 2005 03:24 schreef Xennia het volgende:
[..]
Maar de grap is dat er feitelijk geen objectief begin en eind zijn. Het is een eeuwige kringloop
Concept, concept. Eerder een masterplanquote:Op woensdag 8 juni 2005 03:24 schreef mcintosh het volgende:
[..]
een soort van stompzinnig concept dus
prima, wat jij wilt, een stompzinnig masterplan...quote:Op woensdag 8 juni 2005 03:25 schreef Xennia het volgende:
[..]
Concept, concept. Eerder een masterplan
piemels, no doubtquote:Op woensdag 8 juni 2005 03:41 schreef Xennia het volgende:
Waar ging het ook alweer over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |