KJH moet er ook bij idd, in plaats van Ruud ( maar wel eerst in een oefenwedstrijd)quote:Op woensdag 8 juni 2005 08:36 schreef Nyrem het volgende:
Ben benieuw waarneer hij die echt jonge topspits Huntelaar gaat selecteren ipv Babel.
(Huntelaar weer belangrijk deze week voor Jong-Oranje)
Laat hem verloopig maar mooi belangrijk blijven bij oranje. en ik zie in Babel en Huntelaar niet 2 dezelfde voetballersquote:Op woensdag 8 juni 2005 08:36 schreef Nyrem het volgende:
Ben benieuw waarneer hij die echt jonge topspits Huntelaar gaat selecteren ipv Babel.
(Huntelaar weer belangrijk deze week voor Jong-Oranje)
tegen duitsland volgens mijquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:58 schreef DeTolk het volgende:
Wanneer is er weer eens een oefenwedstrijd waarin we talenten kunnen testen
Stekelenburgquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:02 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Oohhh.. kunnen we mooi de nieuwelingen in de eredivisie testen
Mwa... is nie slechquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:11 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Stekelenburg
Schuurman Zomer Vlaar Arnold Kruiswijk
Kruys Maduro Ibrahim Afellay
Kuijt Huntelaar Babel
zoiets
Zijn nog teveel PSV-ers denk ik........als die Afellay er uit gelaten wordt, halen we het misschien welquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:11 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Stekelenburg
Schuurman Zomer Vlaar Arnold Kruiswijk
Kruys Maduro Ibrahim Afellay
Kuijt Huntelaar Babel
zoiets
Kuyt natuurlijk!quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:32 schreef gr8w8 het volgende:Wie is dan de echte leider? Toch maar weer een middenvelder, Maduro?
Nah, iets té fel. Die loopt dan te snel tegen kaarten aan met zijn protesten als captain.quote:
Eens.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:42 schreef SocialDisorder het volgende:
maar terug naar het topic, want het is natuurlijk wel het GROTE VAN BASTEN TOPIC!
Stelling; zolang Oranje wint met redelijk voetbal, doet Marco het goed.
ik ben niet zo moeilijk. Sorry zolang ze winnen vind ik het goedquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:42 schreef SocialDisorder het volgende:
maar terug naar het topic, want het is natuurlijk wel het GROTE VAN BASTEN TOPIC!
Stelling; zolang Oranje wint met redelijk voetbal, doet Marco het goed.
Gaan met 1-0 onderuit, doelpunt in de laatste minuten.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:51 schreef Stiffmaster het volgende:
En wat gaan 'onze jongens' vanavond doen??
Ik gok op minimaal 2-0 winst
quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:54 schreef jimjim1983 het volgende:
oh damn, die wedstrijd is vanavond al?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |