Betaalde downloads....quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:29 schreef Curchulain het volgende:
Voor het eerst werden downloads meegerekend?
Da's grappig. Daar stonden The Ponies van belsen (uit Noordwijk) ooit ookquote:
Een tijd geleden dat ik die term hier voorbij heb zien komen...quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:37 schreef Gambolputty het volgende:
Achilleshielen, Zweeds en Industrial
quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:17 schreef DaisyDuke het volgende:
Northern Light?
Hmmz. Dat had ik wel gelezen, maar helaas heb ik nog minder verstand van Scandinavische natuurverschijnselen dan van muziek.quote:
Nou... nee. Niet specifiek Scandinavisch. Wat overigens niet wil zeggen dat het in alle koude gebieden voorkomt.quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:11 schreef belsen het volgende:
Het is een bekend Scandinavisch natuurkundig verschijnsel...
DD+1quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:17 schreef DaisyDuke het volgende:
Northern Light?
curchulain+1quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:27 schreef Curchulain het volgende:
Dimitri From Paris
Nope... het gaat hier om een klassieker van het zuiverste water anders had ik wel meer dan 3 seconden nodig gehad.quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:42 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Jens - Loops & Things ?
Dan heb ik het idee dat-ie gesampled is in Loops & Things, zoveel lijkt-ie eropquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:47 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Nope... het gaat hier om een klassieker van het zuiverste water anders had ik wel meer dan 3 seconden nodig gehad.
Covenant en Kovenant...quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:26 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Als ik de genres bekijk lijkt het wel of AMG de 2 Covenants behoorlijk door elkaar gooit...
Het is anders wel een vraag van Curchulain hoorquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:42 schreef ranja het volgende:
helaas kan ik die pas thuis luisteren. maar dan zal-ie wel al geraden zijn.
Ik kan m hier niet luisteren, maar gezien bovenstaande opmerking zou ik m hoogst waarschijnlijk toch niet weten....quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:33 schreef Berkery het volgende:
[..]
Het is anders wel een vraag van Curchulain hoor![]()
verrek, dat zou best wel 'ns kunnenquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:46 schreef Z het volgende:
Luniz - I Got Five On It?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |