Met zo'n smiley erbij kun je alles maken?quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:21 schreef belsen het volgende:Bohemian Rhapsody Somebody To Love Crazy Little Thing Called Love Radio Gaga I Want To Break Free Under pressure
Ha, ik ging meteen twijfelen of ik goed geteld had maar bij controle bleek het Smurfenlied te sterk te zijn zodat deze niet verder kwam dan 2quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:23 schreef ranja het volgende:
[..]
Ha, ik ging meteen twijfelen of ik goed geteld had maar bij controle bleek het Smurfenlied te sterk te zijn zodat deze niet verder kwam dan 2
Bukgeit schiet, bijna goal, rebound intikkertje Belsen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:21 schreef belsen het volgende:Bohemian Rhapsody Somebody To Love Crazy Little Thing Called Love Radio Gaga I Want To Break Free Under pressure
Eigenlijk had Bukgeit als eerste het juiste antwoord. Under Pressure is nl. meer dan Queenquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:07 schreef ranja het volgende:
Noem alle nummer 1 hits van Queen in de Nederlandse Top 40. Niet meer en niet minder.
dat meer sloeg op het aantal hits, niet op queenquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:26 schreef cafca het volgende:
Eigenlijk had Bukgeit als eerste het juiste antwoord. Under Pressure is nl. meer dan Queen
quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:23 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Met zo'n smiley erbij kun je alles maken?
En in de zeikmodus: wat zien we dus niet...quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:32 schreef bukgeit het volgende:
The Coral ('The Invisible Invasion')
quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:34 schreef bukgeit het volgende:
De/een invasie.
Nee, die hebben twee meisjes en twee jongens in de gelederen. Erg goed, stonden in het voorprogramma van Dinosaur Jr.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |