niet eeuwig 13, zo blijktquote:Op woensdag 8 juni 2005 08:37 schreef dolle_hond het volgende:
sandra kim ?
Hypocrisy - Apocalypsequote:Op woensdag 8 juni 2005 10:01 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
maak een lijstje van 10 songs over de apocalypse
Stomme kutjap! En niet eens een leuke vraag!quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:16 schreef DaisyDuke het volgende:
Maar die dekselse Uzumaki was je voor!
Ik heb nooit genoeg geduld voor die opsommingstopics dus ik hou me er verder buiten, maar het lijkt me dat nummers als R.E.M.'s It's the end of the world as we know it en The Cure's End of the world ook wel moeten kunnen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:16 schreef DaisyDuke het volgende:
Maar die dekselse Uzumaki was je voor!
Kom trouwens niet verder dan dit:
Tool - Eon Blue Apocalypse
Wyclef Jean - Apocalypse
Golden Earring - Apocalypse
Dusss...quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:20 schreef Berkery het volgende:
R.E.M. - It's the end of the world as we know it (and i feel fine)
We zijn al over de 10 heen hoor!quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:25 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
het mag redelijk breed,dus niet alleen songs met het woord apocalypse in de titel
Toy Dolls is goed!!quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:28 schreef cafca het volgende:
Ik ga gewoon TSE's vraag proberen:
1. Dead Penguin
2. Toy Dolls
3. Zebra
4. Timber
Of toch minstens Zebrahead en the Carpenters op 3 en 4.quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:28 schreef cafca het volgende:
1. Dead Penguin
2. Toy Dolls
3. Zebra
4. Timber
The Carpentersquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:28 schreef cafca het volgende:
4. Timber
Carpenters it is!!quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:29 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Of toch minstens Zebrahead en the Carpenters op 3 en 4.
Die foto van 1 heb ik pas nog gezien, geen idee alleen meer in welke context.
nee, heeft niets met zebra's te maken!quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:34 schreef cafca het volgende:
Zebra en Zebrahead zijn niet goed?
Daar was ik al bang voor...maakt het nog moeilijker....quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:41 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Laat het begrip 'vogel' maar even varen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |