Lieve Lynx666, wat er ook is.. vooral blijven ademhalen. Als je goed ademt dan voel je je al 2x zo relaxed.quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:21 schreef Lynx666 het volgende:
Het gaat hier niet echt echt niet lekker op prive-gebied, en zou daarover graag een kaart willen ontvangen. Dankjewel.
Dankjewel Mirage.quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:57 schreef Mirage het volgende:
[..]
Lieve Lynx666, wat er ook is.. vooral blijven ademhalen. Als je goed ademt dan voel je je al 2x zo relaxed.
Ikzelf ga nu eerst ene poos op het balkon zitten, even afkoelen en even mijn hand ontzien.
Waarschijnlijk kom ik later vanavond terug.
ik heb gisteren buurvrouwtje geholpen met een bankstel naar beneden sjouwen en mijn pols doet sindsdien pijn
Het zal best zijn "nut" hebben, daar twijfel ik ook niet aan. Je gevoel bepaalt je keuzes en je keuzes bepalen je pad.quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:13 schreef UncleScorp het volgende:
Alles heeft zijn "nut" in het leven Lynx666 ... uit alles leer je en meestal opent het nieuwe wegen of verbetert het de bestaande ... uiteindelijk kijk je er later op terug en zal je zeggen dat het zo "moest" gebeuren ...
Om ontopic te blijven zou ik er een kaart bij moeten voegen maar die heb ik helaas niet.
Voor jou kreeg ik de volgende trigrammenquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:21 schreef Lynx666 het volgende:
Het gaat hier niet echt echt niet lekker op prive-gebied, en zou daarover graag een kaart willen ontvangen. Dankjewel.
Zou ik ook op dat gebied een kaart mogen? Zie het namelijk niet meer zitten hiero.quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:21 schreef Lynx666 het volgende:
Hij is zeer treffend..quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:33 schreef Mirage het volgende:
Kou/Kow
Verlokking
Hier bestaat het hexagram uit vijf krachtige lijnen, rustend op een omhoog bewegende zwakke lijn. Hierin schuilt de suggestie dat een bepaald element in de huidige situatie is binnengedrongen. het kan allemaal weinig om het lijf hebben,maar het kan ook de ballans volledig uit evenwicht brengen. Voor zover het uw persoonlijke zaken betreft, doet u er goed aan nu erg voorzichtig te zijn, omdat uw beoordelingsvermogen nu niet al te zeer op scherp staat. U kunt nu makkelijk worden verlokt bij iemand betrokken te raken, iets te ondernemen of een advies op te volgen dat gewoon niet goed voor u is. Dezelfde voorzichtigheid als voor dit innerlijke proces, geldt voor het terugvallen in oude hebbelijkheden. Voor alle aspecten van uw leven geldt: wees volledig eerlijk tegenover uzelf en anderen. op deze manier kunnen er geen misverstanden ontstaan en niemand kan van u profiteren. Onderneem nu geen grote projecten, maar doe het rustig aan, het is een goede tijd voor kleine zaken.
Succes Lynx666
* myxomatosekonijn wacht nog steeds geduldig af...quote:Op maandag 20 juni 2005 21:56 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
* myxomatosekonijn gaat in de rij staan
![]()
Do me do me!quote:Op maandag 27 juni 2005 14:50 schreef Mirage het volgende:
Later vandaag zal ik wat kaarten trekken ( of munten gooien), op dit moment ben ik met verschillende dingen tegelijkbezig o.a. met de kindjes... werkt chaotisch dus dat doen we niet![]()
I Tjing voor jou.quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:12 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Zou ik ook op dat gebied een kaart mogen? Zie het namelijk niet meer zitten hiero..
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |