abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28393037
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 16:44 schreef Mirage het volgende:

[..]

vamperotica,

het onderste Trigram voor jou werd
[afbeelding]
Ken; Een Yanglijn boven twee Yinlijnen - berg, statisch, in rust

het bovenste Trigram voor jou werd
[afbeelding]
Twei; Twee Yanglijnen onder een Yinlijn - meer, vreugde, plezier en te toegeeflijk

samen vormen ze het Hexagram
Hsien/Sien
[afbeelding]
[afbeelding]
Relatie

Dit hexagram, met het meer geplaatst boven de berg, vreugde bovevn rust, is karakteristiek voor het proces van onderlinge relaties. Voor het succes van elke relatie is flexibiliteit aan beide zijden een onmidbaar element. De sterkste moet soms wat toegeven aan de zwakkere waardoor beiden in staat zijn ene gevoel van zelfverwerkelijking te ontwikkelen. Zo is het ook in uw huidige situatie; het initiatief is aan u en u kunt aan zaken elke richting geven die u wilt. wanneer u echter het initiatief aan de zwakkere partij laat, crëert u uiteindelijk voor iedereen een betere situatie. U hebt bijvoorbeeld vele te vertellen over eenbepaald onderwerp, maar u verwerft groter respect en mee rinvloed wanneer u aandchtig luistert naar de gezichtspunten van anderen, in plaats van uw eigen mening aan hen op te leggen. Wanneer u een huwelijk overweegt, dan is dit een uitstekende tijd voor ene dergelijk avontuur !

Hou de boel in evenwicht en ik denk dat je een prettige tijd tegemoet gaat
[afbeelding]
dank je wel.....!

Moet m nog wel even laten bezinken!

[ Bericht 3% gewijzigd door vamperotica op 01-07-2005 17:30:24 ]
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  vrijdag 1 juli 2005 @ 17:20:12 #252
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_28393941
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 21:47 schreef displission het volgende:
Dromenvanger, de kaart die ik voor jouw trok en die betreffende heeft op jouw is de magier. Het is kaart 1 van de grote arcana. Op de kaart zie ik een man met in zijn rechterhand een soort witte kaars/staf(deze staf heeft hij hoog in de lucht gestoken). Hij heeft een rood gewaad aan. Op de tafel voor hem liggen instrumenten; pentakels, een zwaard, een beker en een staf. Veel bloemen ook.

Van "ik besta niet" ben je tot "ik besta" gekomen. De kaart heeft veel met de overgang te maken van dwaas naar magier, van 0 naar 1(een grote stap)want terwijl de dwaas verstoppertje op het witte scherm speelde zijn we nu bij de projector aangekomen die daadwerkelijk filmbeelden gaat afspelen. Jouw wil is gods wil. Je hebt het oneindigheidssymbool boven je hoofd, een slang die zichzelf in zijn staart bijt. De rode kleur van de cape duidt op het hartstochtelijke menselijke verlangen bijv. dat je ook gevoelens hebt en die wilt laten zien(denk aan liefde). De vier attributen op de tafel staan voor water, vuur, lucht en aarde, de vier attributen uit de buidel van de dwaas. Het staat ook voor de vier windrichtingen, maar wat voor jouw meer van belang is Dromenvanger voor de vier stadia van het menselijke bewustzijn, namelijk slaap, droom , ontwaken en transcedentie Je bent blij dat je aan je reis kunt beginnen.

Duiding:
-wil, aktiviteit..ben je druk bezig de laatste tijd?
-mannelijk energie, creativiteit, dadendrang..wil je jezelf bewijzen? helemaal niet nodig Dromenvanger..je hebt alles in je wat van een mens wordt verwacht..
-intuitieve kennis van de wetten(geheimen) van het leven, van het universum

Dromenvanger jij en niemand anders is verantwoordelijk voor de situatie waar je je in bevind. Je hebt de kracht deze te veranderen wanneer jij dat wilt. Ik kan zo nog wel een tijdje verder gaan..het heeft gewoon veel met je eigen wil te maken, daar komt het op neer..

Ik vind het iig een hele mooie kaart die ik voor je heb getrokken en hoop dat je jezelf erin herkent..op dit moment laat ik het hier even bij..eventuele vragen kun je nu nog stellen..
Danke

Klopt als een bus. Ik heb dadendrang. En niet alleen veel geld verdienen maar producten aanbieden die met het universum te maken heeft. Ik kan klinken alsof ik grootheidswaanzin heb maar toch heb ik het idee dat al mijn dromen gaan uitkomen.

Ik ben veranderd in het leven. Ik ben opnieuw geboren. Ik heb een totaal nieuwe identiteit aangenomen en ben niet meer Danny die ik was in het verleden gelukkig.

Alles is anders voor mij. En dat dankzij mijn ziekte manisch depressiviteit. Ik zie het als blessing en niet als ziekte. Maar het hoort bij me. Het manische heeft me gebracht tot waar ik nu ben.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_28395179
@ mirage.... thx girl
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_28397334
Zou er iemand zo vriendelijk willen zijn een kaartje voor mijn lieve kleine (hahahaa) zusje te trekken...?
  vrijdag 1 juli 2005 @ 22:32:32 #255
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_28399630
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 11:26 schreef Natalie het volgende:
Ik volg dit topic nu al een tijdje en ga nu maar eens posten. Heb namelijk het gevoel dat ik op een bepaalde drempel sta & twijfel welke kant ik op zal gaan. Wie weet dat een kaart daar enig licht op kan schijnen. Als iemand er eentje voor me wil 'plukken', ben ik u zeer dankbaar
Om Mirage maar even te verlichten van haar taken, eentje voor jou.

quote:
Kelken Koningin

Element: Water.
Astrologische associatie: De Maan in Vissen.

Kernwoorden: vreugde, wijsheid, minnares, liefdevol, succes, geluk.

Kelken Koningin vertegenwoordigt de vrouwelijke kant van het element water en staat voor fijngevoeligheid, inlevingsvermogen, mediamieke gaven en offervaardigheid. Zij is het symbool van helpende en genezende krachten.
Im mijn boek staat:
quote:
De dorst van de ridder is gelest, de liefde is opgebloeid, de koningin kan wegsmelten en zichzelf in haar gevoelens verliezen. Zij weet uit het onbewuste kracht te putten. Haar lichaam past zich bijde troon aan, zoals waterde vorm van het glas aanneemt en haar voeten zijn één met de zee. Haar troon is een schelp, een opening, een baarmoeder en toch staat ze stevig op de grond. zij is de minares, de droomster, die op het strand schelpen verzamelt. zij is de "femme fatale", die zich telkens weer in de spiegel bekijkt, de jonge liefdevolle moeder, de zeemeermin, de zieneres die in haar kristallen bol kijkt. Zij is Penelope, die voor altijd op de terugkeer van haar geliefde wacht..
Alleen vind ik de beschrijving er niet echt bij passen, ze kijkt een beetje boos, eerlijk getyped
Laat me even weten of je hier wat aan hebt .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_28402925
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 13:59 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Graag gedaan hoor!

Kun je iets met de uitleg die daar gegeven wordt?

..... Haha... Misleiding... Misverstand.... enz....
sorry voor late reactie maar ben paar dagen niet geweest...
Ik kan niet zo heel veel met die kaart, ik snap de uitleg maar kan hem nog niet zo goed plaatsen..misschien komt dat nog...ik houd em in elk geval in mn achterhoofd!
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 14:58 schreef Mirage het volgende:
Kroekiepoes, voor jou trok ik

Arval Parrot

communication

[afbeelding]

starter reading
Clear communications are vitally important here. Strive for verbal brilliance. Listen carefully. Be articulate. Be willing to calmly debate the issues and explore ideas with others. Open communication will enhance the changes of success all around. Arval also suggests that the querent watch for bodylanguage, incomplete sentences, and unfinished thoughts, and try to discover what these signals are meant to get across.

Dank je wel Mirage!
Ik geloof dat ik de kaart wel begrijp, helemaal omdat je hem precies vandaag trok, het komt er weer op neer dat ik beter moet communiceren met anderen en met mezelf... hij klopt heel goed
Het enige risico dat je loopt als je een band met katten aangaat is dat je er rijker van wordt.
  zaterdag 2 juli 2005 @ 17:27:06 #257
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_28417490
Ik trok bij deze drie kaarten voor Afrika en de mensen die er wonen..de uitkomst: de vraag het verleden, nu en de toekomst.

Voor het verleden trok ik: de dood. Op de kaart een wit paard met daarop een skelet in een zwart harnas. Sommige mensen liggen dood op de kaart terwijl er ook zoiets als een paus op de kaart staat. Het witte paard en de passen die deze maakt tonen het einde van de levenden aan. De koning ligt al op de grond, de bisschop wacht biddend op zijn einde. De dood treed een ieder vol "respect" tegemoed, want deze maakt geen onderscheid. Typisch voor deze legging is dat de dood niet alleen een einde betekend, maar ook natuurlijk een nieuw begin, want wat is er na de dood van de moeder en het spelende kind? De volgende kaart zal meer duidelijkheid scheppen in de omgeving waar we ons nu bevinden.

Het heden: Zwaarden 7. Op de kaart zie ik een man die er met 5 zwaarden vandoor gaat..Hij sluipt als het ware..meegenomen van de wigwams..hij beweegt zich naar de toekomst maar kijkt echter naar het verleden..de man is een clown..hij neemt weliswaar 5 zwaarden weg, maar kan niet met de scherpheid van de zwaarden overweg..hij snijd zich zelfs..ook al zet hij een stap naar de toekomst..2 zwaarden blijven in de aarde staan en dit duidt op problemen die blijven staan..De duiding van de kaart: oude reatiepatronen..wanneer wordt het eens tijd voor de echte actie?

De laatste kaart zal ons meer vertellen over de toekomst van Afrika en dan met 2012 als datum genomen..Aas van de kelken, een van de vier asen, een gelukskaart. Een hand uit een wolk met een kelk erin daaruit stroomt water in een meer met lelies..een witte duif met een soort hostie en een plus teken in zijn bek. De aas van de kelken staat voor het element water en voor overvloedige liefde, er worden onverwachte betrekkingen aangeknoopt, er duikt iemand op waarop niet gerekend is. Duiding: liefde en vriendschap, de heilige graal, een onverwacht geschenk..over die laatste kaart heb ik dus erg positieve gevoelens..als ik deze kaart zie heb ik het gevoel dat het in 2012 iid beter is geworden in Afrika..laten we er wat aan doen..zet hierbij ook zelf even je handtekening op www.live8live.com
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
pi_28417982
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 17:27 schreef displission het volgende:
Ik trok bij deze drie kaarten voor Afrika en de mensen die er wonen..de uitkomst: de vraag het verleden, nu en de toekomst.

Voor het verleden trok ik: de dood. Op de kaart een wit paard met daarop een skelet in een zwart harnas. Sommige mensen liggen dood op de kaart terwijl er ook zoiets als een paus op de kaart staat. Het witte paard en de passen die deze maakt tonen het einde van de levenden aan. De koning ligt al op de grond, de bisschop wacht biddend op zijn einde. De dood treed een ieder vol "respect" tegemoed, want deze maakt geen onderscheid. Typisch voor deze legging is dat de dood niet alleen een einde betekend, maar ook natuurlijk een nieuw begin, want wat is er na de dood van de moeder en het spelende kind? De volgende kaart zal meer duidelijkheid scheppen in de omgeving waar we ons nu bevinden.

Het heden: Zwaarden 7. Op de kaart zie ik een man die er met 5 zwaarden vandoor gaat..Hij sluipt als het ware..meegenomen van de wigwams..hij beweegt zich naar de toekomst maar kijkt echter naar het verleden..de man is een clown..hij neemt weliswaar 5 zwaarden weg, maar kan niet met de scherpheid van de zwaarden overweg..hij snijd zich zelfs..ook al zet hij een stap naar de toekomst..2 zwaarden blijven in de aarde staan en dit duidt op problemen die blijven staan..De duiding van de kaart: oude reatiepatronen..wanneer wordt het eens tijd voor de echte actie?

De laatste kaart zal ons meer vertellen over de toekomst van Afrika en dan met 2012 als datum genomen..Aas van de kelken, een van de vier asen, een gelukskaart. Een hand uit een wolk met een kelk erin daaruit stroomt water in een meer met lelies..een witte duif met een soort hostie en een plus teken in zijn bek. De aas van de kelken staat voor het element water en voor overvloedige liefde, er worden onverwachte betrekkingen aangeknoopt, er duikt iemand op waarop niet gerekend is. Duiding: liefde en vriendschap, de heilige graal, een onverwacht geschenk..over die laatste kaart heb ik dus erg positieve gevoelens..als ik deze kaart zie heb ik het gevoel dat het in 2012 iid beter is geworden in Afrika..laten we er wat aan doen..zet hierbij ook zelf even je handtekening op www.live8live.com
thx for thinking along

And signed
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  † In Memoriam † zaterdag 2 juli 2005 @ 21:44:41 #259
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_28425990
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 19:03 schreef Slaapmeisje het volgende:
Mirage, ontzettend bedankt voor je I Tjing. Het is op dit moment een erg spannende tijd en zeker deze dagen een dubbeltje op zijn kant. Zoals ik de uitslag nu lees pakt het niet goed uit, natuurlijk blijf ik hopen maar ik vrees het ergste. Misschien nog een kaart trekken ter aanvulling of bevestiging?
Kaart ter bevestiging is inmiddels niet meer nodig In ieder geval wel enorm bedankt voor je moeite
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  zaterdag 2 juli 2005 @ 21:49:46 #260
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_28426150
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 22:32 schreef jogy het volgende:

Om Mirage maar even te verlichten van haar taken, eentje voor jou.

[afbeelding]
[..]

Im mijn boek staat:
[..]

Alleen vind ik de beschrijving er niet echt bij passen, ze kijkt een beetje boos, eerlijk getyped
Laat me even weten of je hier wat aan hebt .
Gek genoeg heb ik veel met water. Droom er erg vaak over. Dus vind het wel apart dat het hierin terug komt.
Zal het stukje nog een paar keer moeten lezen om te kunnen zeggen of ik er iets in herken. Kom er morgen op terug & natuurlijk bedankt
(Un)masking for the greater good.
  zondag 3 juli 2005 @ 08:28:17 #261
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28437706
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 21:44 schreef Slaapmeisje het volgende:

[..]

Kaart ter bevestiging is inmiddels niet meer nodig In ieder geval wel enorm bedankt voor je moeite
Oké, dan nog wat meer info...
Het lijkt allemaal in eerste instantie heel erg en misschien denk je niet dat het op te lossen is of om er op dit vlak weer uit te komen.
Realiseer je goed dat de "puinhoop" en illusie! is.
Het is niet zo erg als dat het lijkt.... goede dingen kunnen hieruit komen. danwel door wat je bij jezelf vindt en ontdekt, danwel hele nieuwe zaken die als alles op rolletjes had gelopen níet aan het licht waren gekomen.

Je denkt vast te zitten, maar je hebt genoeg kracht binnen in je om je met geduld uit de situatie los te maken.

Lees je legging op de vorige pagina nog even terug.. lees daar dit bij en ga met goede moed verder !
Je kan het hoor !
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  † In Memoriam † zondag 3 juli 2005 @ 13:18:56 #262
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_28441924
quote:
Op zondag 3 juli 2005 08:28 schreef Mirage het volgende:

[..]

Lees je legging op de vorige pagina nog even terug.. lees daar dit bij en ga met goede moed verder !
Je kan het hoor !
dank je wel! Ik weet dat ik genoeg kracht heb om door te gaan. Het heeft alleen even tijd nodig...
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  Admin zondag 3 juli 2005 @ 13:33:55 #263
2222 crew  iteejer
pi_28442390
quote:
Op zondag 3 juli 2005 13:18 schreef Slaapmeisje het volgende:
dank je wel! Ik weet dat ik genoeg kracht heb om door te gaan. Het heeft alleen even tijd nodig...
Het verleden kun je niet veranderen. Kun je ook niet eens beoordelen, omdat je alleen maar het kleine stukje zag dat je vanuit jouw standpunt kon zien. Maar de toekomst kun je wel veranderen. Jouw leven, jouw tijd, die de door jou gekozen inhoud krijgt.
pi_28512773
Wil iemand een kaart voor me trekken?
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_28518688
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 14:59 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Wil iemand een kaart voor me trekken?
Ik zal mijn kaarten er zo even voor je bij pakken .
pi_28518838
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 17:43 schreef Geartsjuh het volgende:

[..]

Ik zal mijn kaarten er zo even voor je bij pakken .
Fijn !
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_28519215
Voor myxomatosekonijn:

Jacob en de Bonenstaak

De oude afbeeldingen van De Gehangene, de twaalfde kaart van de Grote Arkana, laten bijna altijd een persoon zien die hangt aan een kruis van levend hout – een figuur, ondersteboven, met de armen gekruist. Dit individu houdt verband met verschillende mythen, die gaan over de stervende Redder, de Messias die uit de hemel komt, om de mensheid te verlossen. Het is iemand die zijn of haar zicht op het leven 180 graden draait, symbool van de behoeft aan zelfopoffering en spiritueel één-zijn.

In het sprookje “Jacob en de Bonestaak” neemt een jonge jongen na de dood van zijn vader, de zorg op zich voor zijn arme moeder (de niet-gerealiseerde aardse overvloed). Hij klimt naar een andere wereld (de hemel) om nieuwe rijkdom te ontdekken voor de menselijke ziel. In dit drama vraagt Jacobs moeder hem om hun laatste koe te verkopen voor voedsel en levensmiddelen. In plaats daarvan koopt Jacob een aantal toverbonen en brengt die mee naar huis. Zijn moeder vindt de bonen waardeloos, en gooit ze in de tuin. Terwijl zij treurt om hun armoedige toestand, kijkt Jacob naar buiten, en ziet dat er die nacht een machtige bonestaak is gegroeid, die tot aan de wolken reikt. Verschillende keren beklimt Jacob de bonestaak, en bezoekt in de lucht een vreemd kasteel, dat bewoond wordt door een reus en zijn vrouw. Tenslotte kan Jacob beslag leggen op een kip die gouden eieren legt, op zakken met geld, en op een wonderharp, die uit zichzelf speelt. In het laatste gedeelte achtervolgt de reus Jacob naar beneden langs de bonestaak, maar het lukt de jongen de bonestaak door te kappen, en zo valt de reus op de aarde, en is dood. Het is Jacob’s moed en vindingrijkheid, die zijn familie weer voorspoed en overvloed brengt. In andere versies van dit verhaal was het de reus die in het begin Jacobs vader doodde, en hun rijkdommen en heiligste bezittingen stal.

De Gehangene moet zijn zicht op het leven herzien, om zich te kunnen overgeven aan de geboorte van een nieuw bewustzijn, dat hem wacht in het volgende stadium op zijn pad (De Dood, XIII). Jacob moet naar een ander, hoger gebied gaan, “om zijn geluk te keren”. Hij kan zich niet verlaten op de fysieke werkelijkheid die voor hem ligt. Door zijn moed om een nieuwe dimensie van bewustzijn te onderzoeken, is hij in staat de wereld een fontein te bieden van onuitputtelijke rijkdom.

De kwestie van overgave is ook belangrijk bij deze kaart. Jacob geeft de koe af om de bonen te kunnen kopen. Het kopen van deze toverbonen betekent dat Jacob niet langer gehecht kan blijven aan de wereld van de logica. Op een of andere manier is hij er zeker van dat uit de opgroeiende zaden een wonderlijk nieuw leven zal beginnen. Zijn moeder maakt ook een rituele overgave mee door alle hoop op te geven, en de bonen in de tuin te gooien. Haar huilen is als een emotioneel loslaten, een bevrijding van al haar onderdrukte pijn en angst. Ook dat is een magische daad die de toekomst van hun leven verandert.

Ieder menselijke ziel draagt zware lasten, en de bonestaak die de hemel met de aarde verbindt, symboliseert het kruis dat we moeten dragen. Een deel van onze les is ook om te leren dat we de reus moeten verslaan, die een personificatie is van fobieën, de angst voor het onbekende, en de monsters van haat, hebzucht en woede, die op de loer liggen in de schaduwen van onze psyche.

Wanneer u deze kaart trekt, bekijk uw leven en uw primaire relaties dan vanuit een nieuw perspectief. Mediteer om tot helderheid te komen. Verbeter uw lichaamshouding, en realiseer u dat uw werverlkolom als een spirituele bonestaak is, die de goddelijke impulsen van boven naar beneden en van beneden naar boven door uw lichaam voert. Realiseer u dat u grote problemen kunt overwinnen met net een beetje meer verlichting. U kunt uw wereld veranderen door de macht van positief denken, en het vermogen om uzelf te visualiseren, gedompeld in overvloed. Draai een nieuwe bladzijde om. Ga mee met de stroom. Geef u over aan uw spirituele bestemming.

Archetype van de traditionele tarot: De Gehangene
Astrologisch heerser: Neptunes
pi_28520516
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 17:59 schreef Geartsjuh het volgende:
Voor myxomatosekonijn:

Jacob en de Bonenstaak
*knip*
Bedankt Geartsjuh!

Ik probeer de laatste tijd al meer positief te denken; meer relaxed/ontspannen te reageren/zijn. Doen wat goed voelt en wil ook meer doen met spiritualiteit e.d.. Ik heb al meer 'aanwijzingen' gekregen dat ik die kant op 'moet' en ik wil ook erg graag...ik weet alleen niet zo goed hoe...
pi_28523426
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 18:40 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Bedankt Geartsjuh!
Geen dank .
quote:
Ik probeer de laatste tijd al meer positief te denken; meer relaxed/ontspannen te reageren/zijn. Doen wat goed voelt en wil ook meer doen met spiritualiteit e.d.. Ik heb al meer 'aanwijzingen' gekregen dat ik die kant op 'moet' en ik wil ook erg graag...ik weet alleen niet zo goed hoe...
Dat is een mooi streven! Positef denken is heel bevordelijk voor hoe je het leven om je heen ervaart en het is ook nog eens goed aan te leren. Er zijn wel veel boeken geschreven die je misschien een eindje op weg kunnen helpen, zoals die van Norman Vincent Peale en Annemarie Postma.

Meer relaxed zijn en doen wat goed voelt is echter iets lastiger denk ik. Ik probeer dit ook altijd na te streven maar het blijft een lastig iets. Vooral deze dingen proberen te forceren werkt averechts. Zo goed mogelijk op je gevoel proberen af te gaan werkt het allerbeste en als dat een keertje niet lukt, pech gehad . Er is altijd een volgende keer!

Trouwens wordt ik altijd enorm ontspannen van meditaties, ademhalingsoefeningen of gewoon heel simpel me even terug trekken uit de wereld en alles even laten bezinken. Een momentje voor jezelf zeg maar. Dan heb je alles ook veel helderer en weet je beter wat je wil en wat dus voor jou 'goed' voelt .
pi_28527384
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 20:03 schreef Geartsjuh het volgende:

Dat is een mooi streven! Positef denken is heel bevordelijk voor hoe je het leven om je heen ervaart en het is ook nog eens goed aan te leren. Er zijn wel veel boeken geschreven die je misschien een eindje op weg kunnen helpen, zoals die van Norman Vincent Peale en Annemarie Postma.

Meer relaxed zijn en doen wat goed voelt is echter iets lastiger denk ik. Ik probeer dit ook altijd na te streven maar het blijft een lastig iets. Vooral deze dingen proberen te forceren werkt averechts. Zo goed mogelijk op je gevoel proberen af te gaan werkt het allerbeste en als dat een keertje niet lukt, pech gehad . Er is altijd een volgende keer!

Trouwens wordt ik altijd enorm ontspannen van meditaties, ademhalingsoefeningen of gewoon heel simpel me even terug trekken uit de wereld en alles even laten bezinken. Een momentje voor jezelf zeg maar. Dan heb je alles ook veel helderer en weet je beter wat je wil en wat dus voor jou 'goed' voelt .
Bedankt voor de (boeken)tips! Zal eens kijken wat ik met die boeken kan. Heb vorig jaar ook al eens een cursus(je) positief denken gevolgd maar dat was toch niet helemaal ding. Ik probeer het op mijn eigen manier te doen en misschien dat die boekjes wat toe kunnen voegen.

Meditaties zijn ook niet echt mijn ding... daar voel ik me te druk voor Even terug trekken doe ik regelmatig maar ben dan nog wel met dingen bezig... Ik kan er gewoon niet tegen om constant en alleen maar de hele dag met mensen bezig te zijn dus vindt het heerlijk om s avonds alleen te zijn.
Ik probeer ook wel te 'voelen' wat ik wil maar dat vind ik nog wel moeilijk. Daarnaast weet ik gewoon nog niet op welk gebied van de spirituele wereld ik wat actiever bezig wil zijn...ik heb zoveel interesses en weet gewoon niet wat me het meest aanspreekt... het overdondert me elke keer eigenlijk en heb geen overzicht... Hopelijk als ik na morgen vakantie heb en een aantal andere dingen af kan ronden (regeldingen) dat ik meer rust in mijn hoofd heb zodat ik kan gaan voelen... ?

Nog andere tips Geartsjuh?
pi_28530325
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 21:47 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Bedankt voor de (boeken)tips! Zal eens kijken wat ik met die boeken kan. Heb vorig jaar ook al eens een cursus(je) positief denken gevolgd maar dat was toch niet helemaal ding. Ik probeer het op mijn eigen manier te doen en misschien dat die boekjes wat toe kunnen voegen.

Meditaties zijn ook niet echt mijn ding... daar voel ik me te druk voor Even terug trekken doe ik regelmatig maar ben dan nog wel met dingen bezig... Ik kan er gewoon niet tegen om constant en alleen maar de hele dag met mensen bezig te zijn dus vindt het heerlijk om s avonds alleen te zijn.
Ik probeer ook wel te 'voelen' wat ik wil maar dat vind ik nog wel moeilijk. Daarnaast weet ik gewoon nog niet op welk gebied van de spirituele wereld ik wat actiever bezig wil zijn...ik heb zoveel interesses en weet gewoon niet wat me het meest aanspreekt... het overdondert me elke keer eigenlijk en heb geen overzicht... Hopelijk als ik na morgen vakantie heb en een aantal andere dingen af kan ronden (regeldingen) dat ik meer rust in mijn hoofd heb zodat ik kan gaan voelen... ?

Nog andere tips Geartsjuh?
Misschien een leuk idee om er een topic over te openen?

Zou het voor jou niet leuk zijn om een orakelkaartendeck aan te schaffen? Het valt me op dat je er veel interesse voor hebt. Ik denk dat je het erg leuk zou vinden.

Trouwens bedenk ik me nu dat er ook een kaartendeckje bestaat wat je positief leert denken: Eigenwijsjes. Ze zitten in een klein groen doosje. Op de kaartjes staan allemaal positieve zinnen en een leuk plaatje erbij zodat je spelenderwijs positief leert denken. En ze zijn helemaal niet duur .
pi_28540446
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 22:53 schreef Geartsjuh het volgende:

[..]

Misschien een leuk idee om er een topic over te openen?

Zou het voor jou niet leuk zijn om een orakelkaartendeck aan te schaffen? Het valt me op dat je er veel interesse voor hebt. Ik denk dat je het erg leuk zou vinden.

Trouwens bedenk ik me nu dat er ook een kaartendeckje bestaat wat je positief leert denken: Eigenwijsjes. Ze zitten in een klein groen doosje. Op de kaartjes staan allemaal positieve zinnen en een leuk plaatje erbij zodat je spelenderwijs positief leert denken. En ze zijn helemaal niet duur .
Grappig dat je dit zegt. Ik heb namelijk al een tarotkaarten'spel' maar eigenlijk doe ik hier erg weinig mee omdat ik het interpreteren behoorlijk ingewikkeld vindt (en de beschrijvingen in het boekje zijn ook tamelijk kort). Daarnaast had ik een paar weken geleden al besloten om nog een kaartenset met spreuken aan te schaffen maar was me nog aan t orienteren welke ik zou nemen omdat ik er erg veel leuke tussen vindt zitten, inclusief die Eigenwijsjes

En over dat topic openen...misschien doe ik dat nog wel maar daarvoor vind ik mijn eigen formulering nog wat te vaag en weet niet of mensen er wel echt iets mee kunnen...ga ik nog even over na denken!

Wederom bedankt voor de tips
pi_28602081
@Enyalius....
Wil je voor mij ene kaartje doen met je nieuwe deckje?

Ow nee.. Je hebt m natuurlijk nog niet binnen!!!
pi_28605305
Even een beetje offtopic: gaat er binnenkort nog weer een orakelsessie-avond komen?
  donderdag 7 juli 2005 @ 23:20:21 #275
119184 tanarchy
The Idle AFK-er
pi_28606862
Pluk me
  Moderator vrijdag 8 juli 2005 @ 10:41:16 #276
5428 crew  miss_sly
pi_28616175
Mag ik alsnog een kaartje? Algemeen
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 8 juli 2005 @ 10:42:05 #277
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_28616192
Mocht ik zondag wat tijd over hebben (Lees : Gigantische administratieve achterstand moet worden weggewerkt ) zal ik ook nog wat kaartjes trekken.
pi_28704700
Zou er iemand voor mij nog een kaartje willen trekken? (itjing mag ook) Wil graag een kaart voor/over mn psychische gezondheid... Dank je wel alvast!
Het enige risico dat je loopt als je een band met katten aangaat is dat je er rijker van wordt.
  maandag 11 juli 2005 @ 13:21:22 #279
91333 displission
pi_28704842
kroekiepoes, ik wil wel een kaart voor je trekken uit de tarot..als je even verteld waar je vandaan komt en hoe oud je bent..ik wacht op je antwoord..verder hoef ik eigenlijk niks te weten ik leg wel heel algemeen hoor, maar misschien dat er wat van je gezondheid te vinden is..

Kroekiepoes er is onverwacht wat tussengekomen..als ik vanavond tijd heb later ok

[ Bericht 12% gewijzigd door displission op 11-07-2005 13:49:14 ]
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
  maandag 11 juli 2005 @ 13:26:27 #280
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28704939
quote:
Op maandag 11 juli 2005 13:21 schreef displission het volgende:
kroekiepoes, ik wil wel een kaart voor je trekken uit de tarot..als je even verteld waar je vandaan komt en hoe oud je bent..ik wacht op je antwoord..verder hoef ik eigenlijk niks te weten ik leg wel heel algemeen hoor, maar misschien dat er wat van je gezondheid te vinden is..
Displission.
Mocht je na Kroekiepoes nog tijd/zin hebben, dan zou ik graag een kaart van je krijgen.

Mijn leeftijd is 26 ( 06-04-1979)
Ik woon in Rotterdam
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  maandag 11 juli 2005 @ 13:47:43 #281
91333 displission
pi_28705456
Mirage voor jouw trok ik de kaart: zwaarden 8..ik zie op de kaart een vrouw, geblindoekt met acht zwaarden die in de grond priemen. Een kasteel op de achtergrond en op de voorgrond plasjes water voor haar voeten..

Er staat oa dat je het kasteel, je geboorteland hebt verlaten..dat zou kunnen duiden op een bepaalde zienswijze die je eerst had, maar achter je gelaten hebt. Wat je met deze "nieuwe" vrijheid moet doen weet je nog niet precies..De blindoek en de "touwen" kun je zo van je afwerpen het is een kwestie van aanschouwen en de illusie doorbreken..het lijkt zo op het eerste gezicht een hele negatieve kaart op het gebied van de zwaarden, maar dat is deze zeker niet..want wanneer je de blindoek als het ware afdoet gaat er ineens een soort nieuwe wereld voor je open..je ziet dan ook die situatie en hoe je eerst stond..

Vraagje Mirage..heb je dit onlangs meegemaakt? Heb je die stap al gezet om de blindoek af te doen, want dit lijkt me een best wel belangrijk aspect in jouw leven..

Hier laat ik het even bij..

Btw, de duiding van de kaart:
-geloof in de eigen hulpeloosheid en weerloosheid
-de illusie gevangen te zijn
-niet in staat verantwoording voor het eigen leven te nemen
-crisis

Iets zegt me dat je hier al sterker bent uitgekomen, maar dat baseer ik dan meer aan de hand van je posts in truth..
  maandag 11 juli 2005 @ 14:14:21 #282
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28706101
quote:
Op maandag 11 juli 2005 13:47 schreef displission het volgende:
Mirage voor jouw trok ik de kaart: zwaarden 8..ik zie op de kaart een vrouw, geblindoekt met acht zwaarden die in de grond priemen. Een kasteel op de achtergrond en op de voorgrond plasjes water voor haar voeten..

Er staat oa dat je het kasteel, je geboorteland hebt verlaten..dat zou kunnen duiden op een bepaalde zienswijze die je eerst had, maar achter je gelaten hebt. Wat je met deze "nieuwe" vrijheid moet doen weet je nog niet precies..De blindoek en de "touwen" kun je zo van je afwerpen het is een kwestie van aanschouwen en de illusie doorbreken..het lijkt zo op het eerste gezicht een hele negatieve kaart op het gebied van de zwaarden, maar dat is deze zeker niet..want wanneer je de blindoek als het ware afdoet gaat er ineens een soort nieuwe wereld voor je open..je ziet dan ook die situatie en hoe je eerst stond..

Vraagje Mirage..heb je dit onlangs meegemaakt? Heb je die stap al gezet om de blindoek af te doen, want dit lijkt me een best wel belangrijk aspect in jouw leven..

Hier laat ik het even bij..

Btw, de duiding van de kaart:
-geloof in de eigen hulpeloosheid en weerloosheid
-de illusie gevangen te zijn
-niet in staat verantwoording voor het eigen leven te nemen
-crisis

Iets zegt me dat je hier al sterker bent uitgekomen, maar dat baseer ik dan meer aan de hand van je posts in truth..
Dank je wel voor de kaart displission.
Ik denk zeker dat hij toepasselijk is.
de gebeurtenissen zelf liggen in het verleden.
De "blinddoek en de touwen" zijn al zo goed als los.

Ik heb best lastige dingen mee gemaakt, op allerlei gebied en vanuit vele hoeken tegelijk.
Het leek alsof de dingen mij "in probeerde te sluiten" ( vooral omdat er verschillende zaken vanuit verschillende hoeken kwamen ).
Je ziet iets voor je.. je draait je om en er staat weer iets anders...
Het eruit komen, er langs komen en het bevechten (dus laten verdwijnen ) van dingen heeft veel doorzettingsvermogen gekost ( soms lijkt het makkelijker om te gaan zitten en de dingen maar te laten komen.. accepteren hoe het is omdat het zo verdomde vermoeiend en oneindig lijkt om tig dingen tegelijk te bevechten..om je idd gevangen te voelen ).
Ik ben gewoonweg te eigenwijs (soms positief, soms strontvervelend) om zaken te laten voor wat ze zijn en ze te accepteren als ze mij serieus beperken/ bedreigen.

Het er uit komen is al lang gelukt.

Maar dan ben je er nog niet.
Er is dan nog de nasleep. Het lijkt alsof de zaken verontwaardigd zijn dat je ze getrotseerd hebt en alsof ze lijntjes uitgooien om je terug te trekken of om je vast te blijven houden.
Die lijntjes moet je dan één voor één doorsnijden óf je moet de dingen zo ver krijgen dat ze vóór en mét je werken.

Dit process is ook nagenoeg afgerond.

Wat maakt dat ikzelf steeds meer "vrijheid" weer voel.
Die vrijheid die ik eerder besteede om míj te blijven kan ik nu besteden aan het míj zíjn en verder te gaan/groeien.
Sir Winston Churchill
pi_28713912
quote:
Op maandag 11 juli 2005 13:21 schreef displission het volgende:

Kroekiepoes er is onverwacht wat tussengekomen..als ik vanavond tijd heb later ok
Displission heel graag!
Ik kom uit Amsterdam en ik ben 26 (geb.datum: 01-12-1978)
En ik wil graag een kaart over mn geestelijke gezondheid als dat kan
Alvast bedankt!
  Moderator maandag 11 juli 2005 @ 19:07:16 #284
5428 crew  miss_sly
pi_28714101
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 10:41 schreef miss_sly het volgende:
Mag ik alsnog een kaartje? Algemeen
pi_28714564
Ik zou wel eens willen weten hoe het met bijv. runen werkt... Kan iemand daar iets over zeggen en bijv. een steen voor me 'trekken' (of werkt dat anders )....
pi_28715094
Er staat weer een belangrijke verandering/beslissing voor de deur... Op verschillende vlakken.

Zou er iemand zo lief willen zijn een kaartje voor me te trekken, of een steentje te werpen
of iets anders in deze richting?
  dinsdag 12 juli 2005 @ 11:40:12 #287
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28731814
quote:
Op maandag 11 juli 2005 19:07 schreef miss_sly het volgende:

[..]
vanavond ben ik terug en heb ik weer even rust om mij heen.
Dan zal ik een kaart voor je trekken !
Sir Winston Churchill
  Moderator dinsdag 12 juli 2005 @ 11:46:19 #288
5428 crew  miss_sly
pi_28731974
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 11:40 schreef Mirage het volgende:

[..]

vanavond ben ik terug en heb ik weer even rust om mij heen.
Dan zal ik een kaart voor je trekken !
Fijn!
Alvast bedankt Mirage
  dinsdag 12 juli 2005 @ 16:10:50 #289
91333 displission
pi_28740670
quote:
Op maandag 11 juli 2005 19:01 schreef Kroekiepoes het volgende:

[..]

Displission heel graag!
Ik kom uit Amsterdam en ik ben 26 (geb.datum: 01-12-1978)
En ik wil graag een kaart over mn geestelijke gezondheid als dat kan
Alvast bedankt!
Kroekiepoes, vanavond zal ik proberen voor jouw om een kaart te trekken..hoop dat het lukt..

ok..dan hoor je het..
pi_28745909
quote:
Op maandag 11 juli 2005 19:40 schreef vamperotica het volgende:
Er staat weer een belangrijke verandering/beslissing voor de deur... Op verschillende vlakken.

Zou er iemand zo lief willen zijn een kaartje voor me te trekken, of een steentje te werpen
of iets anders in deze richting?
pi_28749585
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 19:07 schreef vamperotica het volgende:

[..]
al boelveel steentjes gegooid (zijn ze aangekomen).
Morgen kan ik wel vragen of er voor jou een kaartje getrokken kan worden?
pi_28750602
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 21:18 schreef draculettetje het volgende:

[..]

al boelveel steentjes gegooid (zijn ze aangekomen).
Morgen kan ik wel vragen of er voor jou een kaartje getrokken kan worden?
Ow ja.. Graag ... !!!
  dinsdag 12 juli 2005 @ 21:56:25 #293
91333 displission
pi_28750790
Beste Kroekiepoes,
bij jou trok ik de kaart pentakles 7. Op de kaart zie je een man die aan het bijtelen is. Hij heeft al 6 pentakles gemaakt..de 7e is ook bijna af, hij heeft zijn werk bijna voltooid..hij zit op een bank, onverstoord in zijn werk..

Hier heb ik wel een mooi verhaal bij:
Kroekiepoes. Alles heeft tijd nodig om te groeien. De kaart laat een stilstaand beeld zien van jouw als persoon. Je hebt altijd hard gewerkt, maar je ziet nog geen resultaat. Komt dit omdat je alleen maar bezig bent met werken? Kijk je niet omhoog en naar beneden naar de verschillende pentakles/munten die je al gemaakt hebt? Met betrekking tot bewustzijn laat deze kaart zien dat je je in een periode bevind waar je nog helemaal niet omhoog of zelfs op moet kijken, je bent immers nog bezig met je werk, je grote idee. Dat is ook beter want je concentratie wil je hier niet verliezen. Je mag eigenlijk pas opkijken als je de zevende munt af hebt gemaakt..en dan zul je ook het resultaat zien van je harde en meestal ijverige werk..

correct me if I'm wrong kroekiepoes, maar ik krijg zelf het gevoel bij deze kaart dat je vaak ijverig bent beziggeweest en nog niet hebt durven opkijken? Wanneer is dit moment vraag je jezelf misschien af. Als je de zevende pentakel hebt afgemaakt..mocht dit een soort stadium zijn waar je nu mee bezig bent dan raad ik je aan dit rustig en zoals je voorheen deed af te ronden..je moet het eigenlijk zo zien: de rozenzaadjes die je vroeger hebt gezaaid staan nu in deze mooie zomer in bloei. Het feit blijft dat 1 roos nog niet bloeit, maar dat alleen jij de kracht en het geduld hebt om deze toch nog te laten groeien. Over wat voorn tijdsbestek dat weet ik niet..ik denk persoonlijk dat je je ogen pas zult openen op het moment dat je promotie maakt, maar ik ken je totaal niet dus ik kan ook niet zeggen wanneer..persoonlijk krijg ik door: dichtbij

Kwa geestelijke gezondheid denk ik dat je heel goed in elkaar zit en dat het geduld en het ijverige absoluut positieve apecten zijn die je met je meedraagt. In hoeverre je teveel met je werk bezig bent laat ik buiten beschouwing want dat moet je helemaal zelf weten, ik ben ook niet degene die je hoort zeggen dat het juist niet zo hoort want zelf ben ik ook een hele harde werker op allerlei gebieden. Niet alleen mijn baan, maar ook thuis en voor anderen. De eventuele risico's van teveel werken ken jezelf wel en neem daarom ook op zijn tijd gewoon je rust. Ga bijv. eens lekker achter de computer zitten, ga lekker op fok lezen en maak die wandeling..als je twijfelt over je geestelijke gezondheid raad ik je aan geduld te hebben. Je werk is nooit voor niets geweest. Teneerste leer je ervan en het resultaat mag er wezen..

That's it..
  dinsdag 12 juli 2005 @ 22:30:44 #294
91333 displission
pi_28752032
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 23:41 schreef Pulldrop het volgende:
http://www.starmanproduct(...)sjamanenkaarten.html

Nou pluk maar een kaart
Dit "tarotdeck" is trouwens gemaakt door Roelien de Lange, heb ik thuis liggen. Ik heb haar zelfs ontmoet op een bijeenkomt hier in de local shop. Daar gingen we op een gegeven moment in een soort trance en wat heel geinig was en mijn vriendin schoot in de lach was dat ze dolfijnengeluiden ging maken..persoonlijk vind ik het deck meer voor vrouwen dan voor mannen, maar zeker een aanrader.

De tekeningen vind ik erg mooi en er zit een duidelijke achtergrond achter, zo is zij zelf in contact gekomen met sjamanen en met hun kennis en met haar kennis heeft ze dit deck gemaakt..
pi_28752354
pfff.. Heb hier http://www.starmanproduct(...)sjamanenkaarten.html dus een kaartje voor mezelf getrokken.....
Mooie kaarten idd...
De kaart die ik getrokken heb moet ik weer heel erg op me in laten werken... Hij is zo treffend en tegelijk zeer verwarrend....
  dinsdag 12 juli 2005 @ 23:31:37 #296
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28754528
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 11:46 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Fijn!
Alvast bedankt Mirage
Allereerst zo maar iets...
Je lijkt mij een heel lieve meid (meid...mag ik dat zo zeggen ?).
Begaan met mensen. Je ziet de lol van dingen.
Zorg dat je mensen om je heen verzamelt die ook geïnteresseerd zijn in een ander... in jóu.
Ik heb het idee, niet zo zeer dát dat daadwerkelijk gebeurd, maar dat je heel erg gekwetst kan worden of dat je het gevoel kan worden gegeven dat je minder bent dan dat je bent.
Wees je bewust van de leuke persoon die je bent !

normaal slik ik dit soort gevoelens/ideeën altijd in, maar dit maal toch maar een keer geuit, voegt misschien helemaal niets toe.. maar wilde ik even kwijt.

de kaart...
Vreemd genoeg kwamen er twee kaarten uit voor jou.
Het is weliswaar niet de bedoeling van het topic, maar ik ga geen keuze maken als er 2 kaarten naar voren komen. Vooral niet omdat toen ik de kaarten bekeek ze best goed op elkaar aansloten.

1e kaart
Epona's Wild Daughter
Inner shadows. Nightmare. Depression. Madness. Growth.

Epona's Wild Daughter, Dorcha, is the sphinx, whose riddles must be answered lest we otherwise be destroyed by our own internal conflicts. Dorcha reminds us that we cannot go forward until we have facedsomething buried within us that is holding us back. her presence in a reading tells us that finding and working through this is a task of some urgency. we can expect help in this from other people, from the frearies, and from our dreams, but we must be open to this difficult questions and answers and be ready to face things about ourselves that are not as we would wish them to be. She urges us to heal the unsolved issues about who we really are and what we truly want to be. This is part of the required course in Self-Transformation 101 that we are all enrolled in here on Planet Earth.

The ansers to her riddles often come in sudden burst of enlightenment, like the "solution" to a Zen koan. We may watch a leaf fall or catch a glimpse of the tiny silver of the new moon in the sky and suddenly be hit by the answer. before that happens, we usually work long and hard upon the question, searching and digging for an answer. The realization, when we really have it, will be transformative; we will no longer be the people that we once were.

2e kaart
The Singer of Intuition
Perceptiveness. Oracular powers. Awareness. Trust.

In a reading, the presence of the Singer of intuition indicates that information is available to us if we will just listen to our own inner knowing. Perhaps we have already heard it and still doubt our subtle senses. The Singer says this is the time to really listen to our intuition. What are our feelings, hunches, or intuiitions about this situation ? It is desirable that we should seek solitude, meditate, and practice stillness and patience. This is a time for inward focus, a tme to open the inner door to intuition (there are a lot of "in"s in this sentence because important answers are to be found within ourselves).
The precense of this Singer in a card spread radiates special illumination and insight on the other cards around it.
Sir Winston Churchill
  Moderator dinsdag 12 juli 2005 @ 23:37:31 #297
5428 crew  miss_sly
pi_28754787
Dank je Mirage!
Ook voor de eerste woorden in je post. Ik denk niet overbodig.
Verder ga ik nu naar bed, dus ik ga het morgen nog goed nalezen en er verder over denken. So far zie ik het wel als zeer treffend, op meerdere fronten.
  woensdag 13 juli 2005 @ 18:00:19 #298
91333 displission
pi_28775719
Kroekiepoes, wil jer nog wat over kwijt? Was het wat je verwachtte? etc..tell me I would like to know..
pi_28792797
Wil iemand een kaartje voor mij trekken?
pi_28814032
quote:
Op maandag 11 juli 2005 19:23 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Ik zou wel eens willen weten hoe het met bijv. runen werkt... Kan iemand daar iets over zeggen en bijv. een steen voor me 'trekken' (of werkt dat anders )....
even een aanvullinkje... graag met betrekking tot gezondheid en/of werk.

Kan het trouwens dat als je meer vragen hebt, de antwoorden door elkaar lopen? Is het dan niet beter om een specifieke vraag te stellen ipv een algemene? (of moet het dan zo duidelijk zijn dat je zelf merkt op welk gebied het bedoelt is...of juist niet?)

(sorry... duidelijke formuleringen zijn vandaag niet mijn sterkste kant)...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')