quote:Op woensdag 29 juni 2005 08:20 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Sorry hoor.... Ik zal het noooooooit meer doen!!!
Ik had die kaart voor je getrokken, uit mn eigen deck, wist dat ie op die site ( waar je zelf ook kaarten kunt trekken) stond... Denk zet er t linkje bij met de uitleg die daar gegeven staat.....
Je trekt één kaart en legt die ene kaart hier uit, gewoon in duidelijke taal zoals het in de bijgeleverde boekjes wordt uitgelegd. Graag met een plaatje, foto of scan erbij!
Tarotkaarten, orakelkaarten, zigeunerkaarten, dolfijnkaarten, angelcards, maakt niet uit! Runenstenen en I-ching muntjes zijn uiteraard ook van harte welkom!
Graag gedaan hoor!quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:40 schreef Kroekiepoes het volgende:
[..]
![]()
geeft niet hoor! Ik snapte er even helemaal niets van
![]()
Bedankt in elk geval!
quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:16 schreef iteejer het volgende:
[..]
Ey wat leukAllemaal oude truthers komen weer es kijken
![]()
Ik zit nu op werk, vanavond ben ik er ook niet, en tis al jaaaaren geleden dat ik dat voor het laatst gedaan heb. Maar jou als oud-truther kan ik dat natuurlijk niet weigeren :p ik zal die kaarten thuis weer opzoeken, en als ik ze kan vinden zal ik dat voor je doenquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:42 schreef Slaapmeisje het volgende:ik kom weer eens langszeilen om te posten, maar lurk hier wel vaak hoor
Als je toch bezig bent Iteejer, trek dan even een kaartje voor mij
Hier idem, ook op werk, vanavond niet thuis en alweer een behoorlijk tijd geleden dat ik mijn kaarten heb gelegd. Lief van jequote:Op woensdag 29 juni 2005 14:59 schreef iteejer het volgende:
[..]
Ik zit nu op werk, vanavond ben ik er ook niet, en tis al jaaaaren geleden dat ik dat voor het laatst gedaan heb. Maar jou als oud-truther kan ik dat natuurlijk niet weigeren :p ik zal die kaarten thuis weer opzoeken, en als ik ze kan vinden zal ik dat voor je doen
Jompels!quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:05 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Hier idem, ook op werk, vanavond niet thuis en alweer een behoorlijk tijd geleden dat ik mijn kaarten heb gelegd. Lief van je![]()
Ik heb gisteren even voor mezelf gelegd nadat ik mezelf weer een beetje helder volede en daar kwam ongeveer hetzelfde uit, veel verandering en als resultaat de de kaart met een dooie aan de kust met 10 zwaarden in zijn rug, de schildknaap van zwaarden en als antwoord de magier. daar tussen nog eentje met de 5 van kelken en eentje met matigheid. Al met al veel verandering dus.quote:
Voor jou Slaapmeisjequote:Op woensdag 29 juni 2005 16:29 schreef Slaapmeisje het volgende:
Jompels nog es an toe zeg qu63
Wauw Mirage wat een mooie methode is de I Tjing toch. Ik heb al jaren de muntjes maar heb nooit de moeite/tijd genomen om me erin te verdiepen. Zou je voor mij ook de I Tjing willen doen?
Dat is wel heel erg toevallig, of nou ja... 'toevallig'? Ik merkte dat ik op een punt in mijn leven ben gekomen dat ik niet verder kwam met hoe ik mijn leven leefde. Ik probeer dat te veranderen maar door onzekerheid val ik vaak toch nog terug in mijn oude patroon en ben ik erg wantrouwig tegenover nieuwe situaties en nieuwe personen in mijn leven. En maar denken en denken maar niet doen. Maar dit is dan inderdaad een erg mooie kaart. Dus bedankt en lief dat je hem voor me wilde doen!quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:09 schreef Mirage het volgende:
Saleheim, voor jou trok ik de volgende kaart...
Mikle à Muckle
[afbeelding]
Everyday blessings. Play. Mixed blessing.
starter reading
Lighten up ! What is needed here is the benefit of a childlike, trusting heart and childlike wisdom, seeing directly into the true nature of things. Don't complicate matters. What you see is what you get. Don't look for hidden and subtle meanings and motivations because they are not here in this case. Go to the heart of the matter, the simple core hidden behind complexities. Don't be so caught up in thinking about the future that you can't see what is happening now.
Welcome adventure into your life. Try something you'vev never done before.
And take some time to play with Mikle before you turn into a grumpy glumph or a worn-out wurg.![]()
![]()
Ik vind het zelf een hele leuke en grappige kaart.
Neem het advies ter harte !
Ikzelf heb ervaren dat het zeer verademend en ontspannend kan werken.
Zuid Limburg, plaats Brunssum. Geboortedatum 01-06-1977quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:13 schreef displission het volgende:
Als ik straks tijd heb..dat wordt dan na tien uur leg ik wel even een kaart voor je dromenvanger..
Hopelijk ben je er dan ook om te reageren..als ik vast een vraag mag stellen. Ik hoef alleen te weten in welke omgeving je woont en hoe oud je bent..dat is alles de kaart komt dan straks(krijg eerst visite en die zullen wel even blijven)
quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:34 schreef displission het volgende:
tuurlijk, maar dit is echt de laatste voor vanavond..:)
waar kom je vandaan en wat is je leeftijd vampererotica?
Dan kun je het beste iemand vinden volgens mij die alle aspecten van je lichaam "afpendelt"quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:37 schreef miss_sly het volgende:
Zou iemand een dezer dagen een kaart voor me willen trekken? Ik weet niet of het mogelijk is, maar is er ook zoiets als een kaart trekken mbt je fysieke gezondheid?
Mja, ik dacht dat een kaart misschien ook iets kon zeggen, maar dat is kennelijk niet zo?quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:57 schreef displission het volgende:
[..]
Dan kun je het beste iemand vinden volgens mij die alle aspecten van je lichaam "afpendelt"
Pfff... De natuur... ik heb altijd wel iets gehad met de natuur... Kan ook echt genieten van kleine dingetjes... Vogeltjes die de lente aankondigen terwijl t nog hartje winter voelt... De geur na een onweersbui.....quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:55 schreef displission het volgende:
Vamperotica: de kaart die ik voor jouw trok: koningin van de staven
Veel geel op de kaart..een staaf in haar rechterhand in de andere hand een zonnebloem..voor haar troon zit een zwarte kat.
Van alle koninginnen bezit de koningin van de staven de eenvoudigste troon, maar dat maakt haar niet minder koninklijk..je hebt geen drukte nodig en je zit goed in je vel, je bent OPEN..Je kracht: de kracht van de natuur..dit duide al aan de kat voor je voeten, maar ook de zonnebloem die je vasthoudt. Je trots verleent je een grote innerlijke kracht, maar maakt je ook gevoelig voor kritiek en het niet verkrijgen voor erkenning en bewondering..
betrekking tot werk, meer verlangen naar zelfstandigheid(zie oa het woord: ondernemerslust)..
Vraag: heb jij iets met de natuur? Want dat komt bij mij het meest over..met name het geel..heb je wat met die kleur? Misschien de zon?
het klopt en....this touched the soul , (wist even niet het in nederlands neer te tiepen zodat het ook zo zou staan als ik het voelde)quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:13 schreef Mirage het volgende:
BaajGuardian
Ik gooide de I Tjing voor jou.
[afbeelding]
Als bovenste Trigram kreeg ik Li voor jou.
[afbeelding]
Li: Een Yinlijn tussen twee Yanglijnen- vuur, intelligentie, gehechtheid.
Grappig genoeg kreeg ik als onderste Trigram ook Li voor jou.
(Als je de munten werpt begin je trouwens met de onderste lijn van het onderste Trigram)
[afbeelding]
Li: Een Yinlijn tussen twee Yanglijnen- vuur, intelligentie, gehechtheid.
Twee Li trigrammen boven elkaar, geven het Hexagram.....
Li
[afbeelding]
[afbeelding]
Vuur
Dit dubbele hexagram bestaat boven en onder uit het trigram dat `het klemmende vuur` vertegenwoordigt. De oude Chinezen zagen vuur als iets zonder vaste vorm en volledig afhankelijk van het object dat brandde - vandaar het gebruik van het woord `kleven` met betrekking tot het trigram van het vuur. Zij zagen dit als een relatie of innerlijke afhankelijkheid - en dat is wat in het hart van dit hexagram ligt besloten. Met het element vuur zijn tevens verbonden de eigenschappen van intelligentie en gehechtheid, wat voor een goede interpretatie van belang is te weten. U en uw kijk op de situatie zijn afhankelijk van elkaar, en u moet ene weg zien te vinden om uw energie constuctief aan te wenden. het geheel kan meer zijn dan de som der delen wanneer u deze relatie of innerlijke afhankelijkheid begrijpt en op intelligente wijze toepast. Vuur brandt snel op tenzij het een langer durende bron heeft waaraan het zich bindt. Wat dit betreft, is het van belang dat u uw niveau van zelfkennis opvijzelt en arrogantie vermijdt.
[afbeelding]
Ja, klopt... Er is een heleboel emotie al jaren op een stapeltje gegooid, om het zo maar te zeggen...quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:09 schreef displission het volgende:
Zoek dan maar uit hoe het komt vamperotica..dat minder goed in je vel zitten..want dat is absoluut iets wat niet bij je past volgens de kaart..
maar misschien weet je dat al..wat kan ik eraan doen? Jij zult het positieve weer moeten laten zegevieren om het zo maar te zeggen..
Yep, Mirage weet zeer treffend te gooien.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:11 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
het klopt en....this touched the soul , (wist even niet het in nederlands neer te tiepen zodat het ook zo zou staan als ik het voelde)
weet precies hoe je je voelt :Squote:Op donderdag 30 juni 2005 23:15 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ja, klopt... Er is een heleboel emotie al jaren op een stapeltje gegooid, om het zo maar te zeggen...
Dat vecht nu om een plaatsje te krijgen....En ondertussen worden er gewoon weer allerlei nieuwe emoties op de stapel gegooid...
* vamperotica is even stil terwijl er duizend gedachten door dr hoofd gaan die zich niet willen laten vangen...quote:
Nokwanda,quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:57 schreef nokwanda het volgende:
Mirage
Wil je voor mij ook een keer I-Tjing doen?
displission,quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:38 schreef displission het volgende:
Wie wil er eens een kaartje voor me trekken? Hoe algemener hoe beter..misschien kun je me wat vertellen over werk..kijk maar daar laat ik je verder vrij in..
vamperotica,quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:26 schreef vamperotica het volgende:
Mirage... Zou je misschien voor mij de I Tjing willen doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |