abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28081042
Mirage!!!!!!!! . Mens, wat een werk!!! . Geweldig!

Ik ben zéér onder de indruk en ik vind het verschrikkelijk lief dat je dit zomaar voor me doet. Jeetjemina, dat moet ik echt nog een keer of tien doorlezen, hoor. . Ik kende het nog helemaal niet, wat gaaf! (En wat een bereeeeeeeekeningen!)

Heel erg bedankt. Zo lief van je. !
quote:
Op zondag 19 juni 2005 22:03 schreef Magics het volgende:

[..]

Toeval of niet? Afgelopem donderdag toevallig net een half jaar theater afgesloten met een eenmalige opvoering......
.

Oh, en de mensen die nog aan het wachten zijn, hoeven niet te vrezen! Ik ga vanavond weer aan de slag met mijn kaartjes. .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  maandag 20 juni 2005 @ 10:06:22 #122
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_28081708
quote:
Op maandag 20 juni 2005 09:33 schreef MUUS het volgende:

Oh, en de mensen die nog aan het wachten zijn, hoeven niet te vrezen! Ik ga vanavond weer aan de slag met mijn kaartjes. .
Do me, do me!
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  maandag 20 juni 2005 @ 10:27:10 #123
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_28082132
Kan iemand een Kaartje voor me trekken, maakt niet zoveel uit wat voor 1 hoor. .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_28095497
Zou ik ook een kaartje mogen van iemand? Maakt niet uit wat.
The waves you made will always be
pi_28095805
quote:
Op maandag 20 juni 2005 17:54 schreef pepper_961 het volgende:
Zou ik ook een kaartje mogen van iemand? Maakt niet uit wat.
Deze had ik al voor jou getrokken, maar die heb je nog niet gezien zo te merken:
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 02:20 schreef MUUS het volgende:
Voor pepper_961 een kaart uit The Faeries Oracle

Iris of the Rainbows

Hope. Promise for the future.

Starter Reading: Iris tells us that light is breaking through our present darkness, and that hope is a powerful factor in speeding up this process. She does not promise us that the storm is over, nor does she say that it will never storm again, but she does say that there is brightness and beauty here. She also tells us that there is something to be gained by this passage through the storm. And the sooner we learn what it is, the sooner the storm will end. Always, a passage through the storm is a time of potential growth, a time to allow the deadwood of our past to be blown away to make room for the green shoots of new growth. At this point, it is useful to ask ourselves what we still need to release and to look after protecting and nurturing the seeds we have planted. Iris suggests that the cultivation of patience may also be helpful at this time. The storm is breaking up. Are we ready for the change? If we are presently frogs, the faeries say, the time of our transformation, foretold by the rainbow, may be at hand. Then we shall be kissed by the puissant light of the sun--and discover if we are still frogs or if we have become something much more.
Oi!
  maandag 20 juni 2005 @ 19:07:21 #126
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28097334
Graag gedaan hoor Muus !
Ik twijvelde of ik het wel zo zou doen, maar je bent zo bezig voor anderen.

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_28097407
Kan ik ook een kaart krijgen die iets leuks voorspelt
Elven zijn goed
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_28099672
quote:
Op zondag 19 juni 2005 22:48 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Heel erg bedankt voor de tijd die je er in hebt gestoken. Ik weet niet echt wat ik moet zeggen. Toepasselijk? Zeker! Een mooie kaart, absoluut. En ja het zet zeker aan tot nadenken en is alles behalve nodeloze moeite. Verder heb ik eigenlijk een te geringe woordenschat maar het komt erop neer dat ik er blij mee ben
Graag gedaan hoor . Ik vind het erg leuk om te doen en het is een kleine moeite.
pi_28099763
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 19:10 schreef Mirage het volgende:

[..]

Penelope Dreamweaver
Inspiration. Magical dreams. Visions.

[afbeelding]

starter reading
Seek Visions and inspiration. Be aware that they are often subtle and require close attention. fantasies, dreams, and daydreams are all places an Inspiration Faery can contact us, but she can also pop up unanounced in the midst of the most ordinary of activities - in the bath, washing the dishes, driving the car, or anywhere else that our mind is half occupied and half running on idle. Pay special attention to unsought inspirations at this time. They have something wonderful to offer you, but it is up to you to catch them and bring them into reality.
Dank je, Mirage.

Laat ik nou precies de laatste tijd nogal (actief) bezig zijn met het zoeken naar inspiratie.
En m'n dromen zijn erg chaotisch en onsamenhangend. Kan er geen touw aan vastknopen. . Maar wel vaak helder en actief
pi_28100684
quote:
Op maandag 20 juni 2005 18:04 schreef MUUS het volgende:

[..]

Deze had ik al voor jou getrokken, maar die heb je nog niet gezien zo te merken:
[..]
Die had ik toch wel gelezen, alleen nog niet netjes bedankt ervoor eigenlijk!
Bij deze alsnog senk joe verrie mutsj!
Ik heb hem een paar keer gelezen zelfs, maar ben er nog niet achter hoe deze kaart matcht met de vraag die ik in mn hoofd had/heb.
The waves you made will always be
pi_28102268
quote:
Op maandag 20 juni 2005 09:33 schreef MUUS het volgende:

* myxomatosekonijn gaat in de rij staan

Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_28109969
quote:
Op zondag 19 juni 2005 12:55 schreef Mirage het volgende:
Nu iets heel anders.
...
hele lap tekst en uitleg
Mirage zou je me de uitleg kunnen doen voor de volgende?
oo
o
oo
oo

o
o
oo
o

oo
oo
o
oo

oo
oo
o
o

alvast bedankt...
What to think or what not to think... THAT's the question
  woensdag 22 juni 2005 @ 10:58:27 #133
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28126988
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 09:57 schreef elfenvleugels het volgende:

[..]

Mirage zou je me de uitleg kunnen doen voor de volgende?
oo
o
oo
oo

o
o
oo
o

oo
oo
o
oo

oo
oo
o
o

alvast bedankt...
Hallo elfenvleugels,

Je "schild" komt er als volgt uit te zien.

even een veel te groot formaat, maar dat zal toch wel een keer door de vingers worden gezien ? Anders moet je er maar een link van maken. Elfenvleugels, als je op de foto klikt krijg je hem in groter formaat

Right Witness: Laetitia (Joy)

Laetitia is a figure of joy, balancing the harsh symbolism of Trisitia. It represents happinessof every kind and level, from the most momentary of passing pleasures to the highest reaches of human experience. In its astrological symbolism, jupiter has its usual role as the planet of good fortune, and watery Pisces and the outer element, Water, represent the emotional life, the context in which joy is usually experienced. The inner element and the elemental structure generally, though stress the role of energy in the attainment of happiness; it is by way of the free flow of creative force, in ourselves as in the universe, that joy comes into being.

Left Witness: Cauda Draconis (Tail of the Dragon)

Cauda Draconis is a symbol of endings and completions, balancing the symbolism of beginnings in Caput Draconis. Its astrological symbolism is that of the south or descending node of the Moon-the point at which the Moon crosses the Sun's path to go into southern heavens. THis point has some of the same symbolism as Mars and Satunr, the two malefics or negative disruptions, losses, and endings. Its inner and outer elements are both Fire; the elemental structure, which lacks on Earth, suggests a situation nearing completion and thus ripe for radical change.

Judge: Conjuction (Conjunction)

Conojunction is a figure of contact and union, balancing the isolated and limited figure Carcer. It represents the union of opposites on all levels and the resulting potentials for change. Here the astrological symbolism of mercury, Virgo, and Earth ties into ancient magical images of fertility, and the elemental structure is open energy in the Fire line and tot manifestation in the line of Earth. Air and Water, the active elements in this figure, are thought of in magical philosophy as middle realms uniting the two ends of the elemental spectrum; Air, the inner element of this figure, also has a role here as a symbol of interaction. like a crossroads, Conjunctio forms a context in which movement can lead in unexpected directions and bring energies and people on highly different trajectories into interaction.

Een soort tijdslijn die je kan hanteren:
Right Witness = verleden
Left Witness = toekomst
Judge = hier en nu

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_28128383
wil iemand voor mij ook een kaart trekken?
pi_28130177
Ik wil graag een uitleg over dit.o,o,o,o,o,o,o,o,o,o,o,o,,1,1,1,1,1,1,1,1,0,0,0,0,0,0,0,0,.
Maak me ernstige zorgen
  woensdag 22 juni 2005 @ 13:19:21 #136
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28130977
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 12:51 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik wil graag een uitleg over dit.o,o,o,o,o,o,o,o,o,o,o,o,,1,1,1,1,1,1,1,1,0,0,0,0,0,0,0,0,.
Maak me ernstige zorgen
Oei...
ik geloof dat dat betekent dat je de verkeerde afslag hebt genomen...
Het ergste is dat het een éénrichtingsweg is...

Het eindpunt is te erg om te beschrijven.....

ik heb erg met je te doen en wens je alle kracht...
Sir Winston Churchill
pi_28131004
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 13:19 schreef Mirage het volgende:

[..]

Oei...
ik geloof dat dat betekent dat je de verkeerde afslag hebt genomen...
Het ergste is dat het een éénrichtingsweg is...

Het eindpunt is te erg om te beschrijven.....

ik heb erg met je te doen en wens je alle kracht...
Sjid ,toch bedankt Mirage
pi_28139045
Zou ik ook een kaart mogen hebben?
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
  woensdag 22 juni 2005 @ 20:13:43 #139
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28142917
Beetje offtopic, maar wat ik erg grappig vind is dat zowel mijn jongste zoon als de kat de doos met "divinatie" spullen erg interessant vindt.

Ik heb zo veel spulletjes en doosjes, boeken en spulletjes in huis en waar deze doos ook staat.. de kat gaat er bovenop liggen.

En als het even kan zit mijn zoontje er met zijn grijpvingertjes in.
het is natuurlijk ook erg interessant al die rammelende stenen en kaartjes met plaatjes..

Maar dat van de kat... heel grappig.
Sir Winston Churchill
pi_28143190
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 11:49 schreef cazizz het volgende:
Ik zal zo mijn kaarten er weer bij pakken . Ik dacht ik vermeld het hier maar even ter voorkoming van dat ik hele lappen tekst overtyp en dan ondertussen al iemand ander de kaart gelegd heeft .
pi_28143234
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 20:13 schreef Mirage het volgende:

Maar dat van de kat... heel grappig.
Katten hebben wel een neus voor sprirituele/paranormale dingen . Ze zien en merken meer op dat gebied dan mensen denk ik wel eens.
pi_28143309
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 20:24 schreef Geartsjuh het volgende:

[..]

Katten hebben wel een neus voor sprirituele/paranormale dingen . Ze zien en merken meer op dat gebied dan mensen denk ik wel eens.
Hebben de meeste dieren dat niet?
  woensdag 22 juni 2005 @ 20:29:32 #143
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_28143394
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 20:24 schreef Geartsjuh het volgende:

[..]

zeer zeker mee eens ja. De kat van mn vriendin kon ik min of meer mee praten, super beest!
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_28143840
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 11:49 schreef cazizz het volgende:
Voor cazizz uit de Inner Child kaarten:

Zeven van de Zwaarden

Op deze kaart is een jonge leerling aan de taak begonnen om de gewijde kennis te ontrafelen. Dit vraagt om een tijd van beschouwen, van comtemplatie. Het kind staart uit het raam en ziet een vredig beeld met in de verte een zeilend schip. Dit is symbolisch, dit reflecteert de zich uitbreidende horizon die vóór hem ligt. Zijn pennen hebben de vorm van kleine zwaarden. Deze helpen hem om zich de waarheid en de helderheid die de vrucht zijn van zijn eenzaamheid, goed in te prenten. De boeken op zijn tafel bevatten de oude lessen. De boekrol is een symbool van het mystieke en betekent de tijd. Het opengerolde deel is het heden, en de opgerolde uiteinden zijn het verborgen verleden en de nog onbekende toekomst. Alle symbolen op deze kaart staan voor studie, verlichting en communicatie.

Voor u zou het misschien de tijd kunnen zijn om een nieuwe studie te beginnen, of uw liefde voor een bepaald project of terrein van onderzoek weer nieuw leven in te blazen. Dit is een rustige en bespiegelende tijd. De innerlijke leiding is hier aan het werk.

Het bezig zijn met boeken lezen, brieven schrijven, uw verbeelding laten werken en verkennen, dit alles heeft extra waarde nu. Heb waardering voor de tijd die u alleen doorbrengt, en honoreer die. Wellicht leert u meer over meditatie, contemplatie, en visualisatietechnieken. Het belangrijkste van alles is echter: zoek de plaats in uzelf waar u in vrede bent.
pi_28143874
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 17:50 schreef Thisbe het volgende:
Komt eraan .
  woensdag 22 juni 2005 @ 20:46:20 #146
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28143946
Geartsjuh, als je zo nog zin hebt.. zou ik dan ook ene kaart van je mogen ?
Sir Winston Churchill
pi_28144861
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 17:50 schreef Thisbe het volgende:
Voor Thisbe uit de Inner Child kaarten:

Het Aarde-Kind

In het traditionele tarot is deze kaart De Wereld. In de Inner Child kaarten is het Het Aarde-Kind, een mensenziel in de moederschoot, zich voorbereidend op de wedergeboorte. Dit kind vertegenwoordigt het hoogtepunt van een lange reis. Terwijl de ziel voortgaat op zijn tocht door tijd, ruimte, materie en geest, komt hij weer opnieuw uit bij zijn oorspronkelijke ei. Bij de geboorde doet een nieuw wezen, compleet en heel, zijn dramatische intrede in de fysieke wereld van aarde, water, lucht en licht. Deze kaart stelt het potentieel voor van toekomstige ontwikkeling, en het dóórdringen van multidimensionaal bewustzijn.

Geboren worden in de materiële wereld is een ervaring van pijn en lijden – ironisch genoeg is dat de gemeenschappelijke band die alle menselijke wezens op Aarde verenigt. Heel toepasselijk is Saturnus altijd de heerser van deze kaart geweest. Saturnus, de prachtige geringde planeet, die discipline betekent, en verantwoordelijkheid, concentratie, hard werken, kwetsbaarheid en het inlossen van “oud karma”. De Tibetaanse meester D.K., die schrijft via zijn leerlinge Alice Bailey, bevestigt dat er een diepe band bestaat tussen Saturnus en de Aarde. Beide planetenlichamen zijn nauw geassocieerd met de goddelijke straling of kracht, die de drager is van de energie van actieve intelligentie en aanpassingsvermogen.

Door het leren van moeilijke lessen op Aarde, leven na leven, begint de ziel de enorme omvang te doorgronden van het bestaan in het oneindige universum. In de moederschoot gedragen tijdens de veertig weken van de zwangerschap, is de menselijke embryo een samenvatting van de totale evolutie van het leven op deze planeet. Achtereenvolgens lijkt het immers eerst een reptiel, dan op een amfibie, en tenslotte tegen de tijd van de geboorte op een zoogdier. De schoonheid, de majesteit, de complexiteit en het unieke van het leven op Aarde samen in de structuur van mensenkind dat geboren gaat worden.

Er is een ongebruikelijke maar duidelijke connectie tussen deze eenentwintigste kaart van de Grote Arkana en het omgekeerde getal, de twaalfde kaarten, Jacob en de Bonestaak. De bonestaak, waar Jacob in klimt, en die de hemel verbindt met de aarde, is als de navelstreng die moeder en kind verbindt. Jacob, de sprookjesversie van De Gehangene, besluit vrijwillig zijn “kruis te dragen”, en door een proces van zelfopoffering te gaan. De embryo-ziel in Het Aarde-Kind maakt een spiritueel bewuste keuze opnieuw de fysieke wereld binnen te treden, en opnieuw “het kruis op te nemen” van het aardse bestaan. Net als de Gehangene zijn begrip herziet als voorbereiding op de overgang die we kennen als De Dood (XIII), geeft het Aarde-Kind zijn goddelijke staat van gelukzaligheid op om de mensheid te dienen, en wacht op de overgang die we kennen als geboorte (De Dwaas, 0).

De reeks van tweeëntwintig Grote Arkana-kaarten bereikt zijn hoogtepunt in het Aarde-Kind. Maar dit natuurlijke proces is eerder een cirkeldans dan een serie lineaire beelden en ervaringen. Het embryo – alle belangrijke ervaringen in zich dragend, die het heeft vergaard op de reis door de Grote Arkana – komt tot volle rijpheid in De Dwaas – Roodkapje – en de levenscyclus begint opnieuw. Het is daarom dat de kaart van het Aarde-Kind diep verbonden is met de magie van organische groei, en met de spirituele krachten die werken in het “zaad-stadium”.

Wanneer u deze kaart trekt, is uw aura zwanger van machtige goddelijke invloeden. Verwelkom ze met open geest. Herinner uzelf eraan hoe u beschermd en gevoed wordt door onzichtbare helpers, gidsen en leraren. U bent nooit alleen. Ervaar de universele harmonie, die komt van de Zon, de heilige kern van het zonnestelsel, wordt één met uw eigen ritmische hartslag – het stralende centrum van uw lichaam. Het oude gezegde “Zo boven, zo beneden” is waar, want in de codes van uw DNA en cellen ligt kosmische wijsheid. En bovenal, laat een gevoel van kinderlijke verwondering uw leven vullen. Kijk met nieuwe ogen. Benader de wereld alsof het voor de eerste keer was. Verzamel moed voor initiariteiten die voor u liggen.

Archetype van de traditionele tarot: De Wereld
Astrologisch heerser: Saturnus
pi_28144896
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 20:46 schreef Mirage het volgende:
Tuurlijk, misschien vanavond nog en anders krijg je er eentje morgen.
pi_28147565
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 20:46 schreef Mirage het volgende:
Voor Mirage uit de Inner Child kaarten:

Gids van de Staven

Als de stad Hamelen geteisterd wordt door ratten, verschijnt er een geheimzinnige bezoeker, die bekend staat als De Rattenvanger. Hij zegt dat hij met zijn fluit de ratten de rivier in kan laten lopen, maar hij wil een beloning. Het bestuur van de stad is verrukt over dit aanbod en gaat akkoord. Maar als hij gedaan heeft wat hij beloofd heeft houden de mensen van de stad zich niet aan hun deel van de afspraak. De Rattenvanger is boos, en hij besluit een toverwijsje te fluiten, dat als een magneet alle kinderen van Hamelen aantrekt, en zij volgen hem naar een vreedzame berg. Er is echter een kreupele jongen bij die probeert de anderen bij te houden, maar de deur van de berg sluit zich vóór hij naar binnen wil gaan, en hij wordt buitengesloten.

De boodschap van deze kaart is dat je nooit weet wanneer de muze komt en gaat. De muze is de vonk van het scheppende vuur van de hogere verbeelding. Dit kan subtiel zijn, vluchtig en moeilijk te verstaan. De kreupele jongen staat voor die mensen die zijn geraakt door de muze, zich hiervan bewust zijn, maar nog niet de weg gevonden hebben deze kracht te manifesteren in de wereld. In deze kreupele jongen zien we onze behoefte om onze innerlijke muze te ontdekken zodra we in haar magische ban zijn geraakt. Hij duidt ook op het unieke van onze goddelijke wijsheid, want hij is anders dan de andere kinderen. Wij honoreren dat anders-zijn in de mate dat we de muze in ons honoreren.

De ratten vertegenwoordigen het negatieve denken in de stad dat om zuivering vraagt, de reiniging in de rivier. De stad wil de fluitspeler niet betalen omdat het bestuur vast zit aan materiële waarden. Zij weigeren om de muze te waarderen, de kracht van de creatieve kunst. Vanwege hun blindheid en onwetendheid verliezen zij hun talenten voor de toekomst in de vorm van hun eigen kinderen.

Uiteindelijk zien de mensen van de stad hun fout in. Zij geven hun hoofdstraat de naam Rattenvangerstraat en zij maken ter ere van hem een mooi glas-in-loodraam. Als er later een zigeunersorkest in de stad komt denken veel oudere inwoners dat dat misschien hun verloren kinderen zijn. De kinderen zijn op hun reis geïnspireerd geworden. Zij hebben hun muze gevonden – die wordt gesymboliseerd door de Rattenvanger – en zijn naar huis teruggekeerd om ook hun ouders te inspireren.

Wanneer u de kaart van De Rattenvanger trekt is het tijd om uw innerlijke gids te volgen, uw vindingrijkheid, uw aanstekelijkheid. Volg in elk geval niet de leider buiten uzelf, al speelt hij nog zulke hypnotische muziek. Luister eerder naar het zachte refrein van uw eigen innerlijke muziek. Speel, en dans, en zing, en laat uw artistieke gaven opbloeien. Bewijs de creatieve geest die u leidt op uw levenspad de eer die hem toekomt.
  woensdag 22 juni 2005 @ 22:49:04 #150
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28147895
Wauw, mooie tekst Geartsjuh... het geeft iig stof tot nadenken

dank je wel !
Sir Winston Churchill
pi_28153504
idd geartsjuh zeker stof om over na te denken.. dankje voor de kaart
pi_28157737
@ mirage : Dank je wel
What to think or what not to think... THAT's the question
pi_28173103
2 dingen ...

- Ik wil een kaart van Mirage ... work related

- es ff omgekeerd ... kan ik de Toren kaart es krijgen ... met uitleg ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_28174471
Het gaat hier niet echt echt niet lekker op prive-gebied, en zou daarover graag een kaart willen ontvangen. Dankjewel .
  donderdag 23 juni 2005 @ 21:50:05 #155
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28175480
UncleScorp, de toren kaart heb ik niet voor je, ik trok wel de volgende uit the Fearies Oracle voor jou.

Epona's Wild Daughter, Dorcha, is the sphinx, whose riddles must be answered lest we otherwise be destroyed by our own internal conflicts. Dorcha reminds us that we cannot go forward until we have facedsomething buried within us that is holding us back. her presence in a reading tells us that finding and working through this is a task of some urgency. we can expect help in this from other people, from the frearies, and from our dreams, but we must be open to this difficult questions and answers and be ready to face things about ourselves that are not as we would wish them to be. She urges us to heal the unsolved issues about who we really are and what we truly want to be. This is part of the required course in Self-Transformation 101 that we are all enrolled in here on Planet Earth.

The ansers to her riddles often come in sudden burst of enlightenment, like the "solution" to a Zen koan. We may watch a leaf fall or catch a glimpse of the tiny silver of the new moon in the sky and suddenly be hit by the answer. before that happens, we usually work long and hard upon the question, searching and digging for an answer. The realization, when we really have it, will be transformative; we will no longer be the people that we once were.

Ik hoop dat je er wat aan hebt
Sir Winston Churchill
pi_28175747
Thx Mirage

De kaart reflecteert idd heel goed mijn huidige gevoelstoestand op professioneel vlak.
De blaadjes vallen pas in de herfst dus zal ik wat meer naar de maan moeten staren
Spijtig genoeg had ik er gister geen erg in want de maan stond op haar grootst.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  donderdag 23 juni 2005 @ 21:57:23 #157
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28175750
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 21:21 schreef Lynx666 het volgende:
Het gaat hier niet echt echt niet lekker op prive-gebied, en zou daarover graag een kaart willen ontvangen. Dankjewel .
Lieve Lynx666, wat er ook is.. vooral blijven ademhalen. Als je goed ademt dan voel je je al 2x zo relaxed.

Ikzelf ga nu eerst ene poos op het balkon zitten, even afkoelen en even mijn hand ontzien.
Waarschijnlijk kom ik later vanavond terug.

ik heb gisteren buurvrouwtje geholpen met een bankstel naar beneden sjouwen en mijn pols doet sindsdien pijn
Sir Winston Churchill
pi_28176084
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 21:57 schreef Mirage het volgende:

[..]

Lieve Lynx666, wat er ook is.. vooral blijven ademhalen. Als je goed ademt dan voel je je al 2x zo relaxed.

Ikzelf ga nu eerst ene poos op het balkon zitten, even afkoelen en even mijn hand ontzien.
Waarschijnlijk kom ik later vanavond terug.

ik heb gisteren buurvrouwtje geholpen met een bankstel naar beneden sjouwen en mijn pols doet sindsdien pijn
Dankjewel Mirage. . I'm trying..

Geniet ervan
pi_28176285
Alles heeft zijn "nut" in het leven Lynx666 ... uit alles leer je en meestal opent het nieuwe wegen of verbetert het de bestaande ... uiteindelijk kijk je er later op terug en zal je zeggen dat het zo "moest" gebeuren ...
Om ontopic te blijven zou ik er een kaart bij moeten voegen maar die heb ik helaas niet.
pi_28176788
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 22:13 schreef UncleScorp het volgende:
Alles heeft zijn "nut" in het leven Lynx666 ... uit alles leer je en meestal opent het nieuwe wegen of verbetert het de bestaande ... uiteindelijk kijk je er later op terug en zal je zeggen dat het zo "moest" gebeuren ...
Om ontopic te blijven zou ik er een kaart bij moeten voegen maar die heb ik helaas niet.
Het zal best zijn "nut" hebben, daar twijfel ik ook niet aan. Je gevoel bepaalt je keuzes en je keuzes bepalen je pad.

Dit gevoel komt en gaat, en de laatste paar maanden is het weer op komen zetten en dan wordt alles zwart. Je probeert je hoofd boven water te houden. Alleen ben ik (weer) op een punt terecht gekomen dat ik de "zin" er niet van zie, en dat ik muurvast zit.
  donderdag 23 juni 2005 @ 22:33:41 #161
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28177000
quote:
Voor jou kreeg ik de volgende trigrammen

Sun/Soen
Een Yinlijn onder twee Yanglijnen - zacht, vasthoudend, doordringend

Chi'en/Tjien
Drie Yanglijnen- hemel, sterkte en kracht

Samen maken die het hexagram genaamd

Kou/Kow
Verlokking

Hier bestaat het hexagram uit vijf krachtige lijnen, rustend op een omhoog bewegende zwakke lijn. Hierin schuilt de suggestie dat een bepaald element in de huidige situatie is binnengedrongen. het kan allemaal weinig om het lijf hebben,maar het kan ook de ballans volledig uit evenwicht brengen. Voor zover het uw persoonlijke zaken betreft, doet u er goed aan nu erg voorzichtig te zijn, omdat uw beoordelingsvermogen nu niet al te zeer op scherp staat. U kunt nu makkelijk worden verlokt bij iemand betrokken te raken, iets te ondernemen of een advies op te volgen dat gewoon niet goed voor u is. Dezelfde voorzichtigheid als voor dit innerlijke proces, geldt voor het terugvallen in oude hebbelijkheden. Voor alle aspecten van uw leven geldt: wees volledig eerlijk tegenover uzelf en anderen. op deze manier kunnen er geen misverstanden ontstaan en niemand kan van u profiteren. Onderneem nu geen grote projecten, maar doe het rustig aan, het is een goede tijd voor kleine zaken.

Succes Lynx666

[ Bericht 64% gewijzigd door Mirage op 23-06-2005 22:58:16 ]
Sir Winston Churchill
pi_28178098
Dank je, Mirage!

Ik zal je verhaaltje eens op me in laten werken..

Dit waardeer ik enorm, thnx
pi_28178286
quote:
Zou ik ook op dat gebied een kaart mogen? Zie het namelijk niet meer zitten hiero. . .
pi_28178618
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 22:33 schreef Mirage het volgende:
Kou/Kow
Verlokking

Hier bestaat het hexagram uit vijf krachtige lijnen, rustend op een omhoog bewegende zwakke lijn. Hierin schuilt de suggestie dat een bepaald element in de huidige situatie is binnengedrongen. het kan allemaal weinig om het lijf hebben,maar het kan ook de ballans volledig uit evenwicht brengen. Voor zover het uw persoonlijke zaken betreft, doet u er goed aan nu erg voorzichtig te zijn, omdat uw beoordelingsvermogen nu niet al te zeer op scherp staat. U kunt nu makkelijk worden verlokt bij iemand betrokken te raken, iets te ondernemen of een advies op te volgen dat gewoon niet goed voor u is. Dezelfde voorzichtigheid als voor dit innerlijke proces, geldt voor het terugvallen in oude hebbelijkheden. Voor alle aspecten van uw leven geldt: wees volledig eerlijk tegenover uzelf en anderen. op deze manier kunnen er geen misverstanden ontstaan en niemand kan van u profiteren. Onderneem nu geen grote projecten, maar doe het rustig aan, het is een goede tijd voor kleine zaken.

Succes Lynx666
Hij is zeer treffend..
  vrijdag 24 juni 2005 @ 13:38:32 #165
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_28192822
Zou iemand voor mij een kaart willen trekken?

Ik sta voor wat (leuke) persoonlijke veranderingen en ben wel benieuwd wat de kaarten daarover zeggen.
  vrijdag 24 juni 2005 @ 13:52:45 #166
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_28193338
Voor mij ook een kaartje van iemand alsyouprettyplease, wil weleens weten wat de kaarten op dit moment van me zeggen. Op een of andere manier lukken mijn eigen kaarten even niet zo lekker meer. Hoe dat komt zou ik eigenlijk niet weten, te onrustig ofzo.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  vrijdag 24 juni 2005 @ 13:56:27 #167
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_28193435
zelfde als jogy

doe mij ook maar nog een ofzo ,
had er al een van muus gekregen , iemand anders een kaartje geven voor bg?
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  zaterdag 25 juni 2005 @ 01:49:07 #168
76209 Caelum
Oakenfold O+
pi_28212635
Zou iemand voor mij een kaart uit de faeries oracle willen trekken? Ik heb net een zwaar hoofdstuk in mijn leven afgesloten, verdriet een plekje kunnen geven en ik heb het gevoel dat ik aan een nieuw hoofdstuk ben begonnen. Ben benieuwd wat de kaarten daar over zeggen
pi_28256382
quote:
Op maandag 20 juni 2005 21:56 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

* myxomatosekonijn gaat in de rij staan

* myxomatosekonijn wacht nog steeds geduldig af...
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_28267914
Zou tof zijn als iemand een kaart voor mij wil trekken uit de Faeries Oracle. Zit in een overgangsfase en ben erg benieuwd wat voor kaart er uit komt. Zou erg lief zijn.
pi_28273078
Hoi allemaal! Zou er misschien iemand een kaart voor mij willen trekken? Heel appart om dat op deze manier te doen! Ben wel benieuwd... Bedankt alvast!
Het enige risico dat je loopt als je een band met katten aangaat is dat je er rijker van wordt.
  maandag 27 juni 2005 @ 14:50:30 #172
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28273586
Later vandaag zal ik wat kaarten trekken ( of munten gooien), op dit moment ben ik met verschillende dingen tegelijkbezig o.a. met de kindjes... werkt chaotisch dus dat doen we niet
Sir Winston Churchill
  dinsdag 28 juni 2005 @ 10:11:34 #173
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_28294797
quote:
Op maandag 27 juni 2005 14:50 schreef Mirage het volgende:
Later vandaag zal ik wat kaarten trekken ( of munten gooien), op dit moment ben ik met verschillende dingen tegelijkbezig o.a. met de kindjes... werkt chaotisch dus dat doen we niet
Do me do me!

Muus en displission bedankt voor de vorige legging!

displission:

Grappig, de keizer! Ik zie het als een soort aanwijzing dat ik juist eens van het rationele denken af moet en mijn gevoel eens moet volgen (je sprak van het feit dat de keizer ook eens iets hogers moet accepteren)

Ik ben een vrouw en waterman trouwens, je vroeg mijn sterrenbeeld. Ben wel benieuwd wat je daar dan uithaalt
  dinsdag 28 juni 2005 @ 11:38:18 #174
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28297339
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 23:12 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Zou ik ook op dat gebied een kaart mogen? Zie het namelijk niet meer zitten hiero. . .
I Tjing voor jou.

Bovenste trigram werd
Twei ; Twee Yanglijnen onder een Yinlijn- meer, vreugde, plezier en te toegeeflijk.

Onderste trigram
Kan; Een Yanglijn tussen twee Yinlijnen- water, donker, gevaarlijk diepgaand.

Samen maakt dat het hexagram K'un/Koen

Onderdrukking
Dit is een troosteloze en lege tijd. Van alle hexagrammen vertegenwoordigt dit de moeilijkste omstandigheden. Het trigram Twei, het lieflijk meer, bevindt zich boven terwijl daaronder Kan ligt, het gevaarlijke water. Dat wil zoveel zeggen dat het meer er verdroogd en leeg bij ligt. Aan de onderzijde, de bovenkant en in het midden van Koen bevinden zich zwakke lijnen die de sterke lijnen insluiten en controleren. Het zal duidelijk zijn dat de situatie waaron u bent beland, het punt heeft bereikt waarop geen terugkeer meer mogelijk is - van compleet verlies. Er komt niets meer terrecht van het najagen van die bepaalde droom. Dit is het moment van de ultieme confrontatie, waarin al uw doelstellingen en ambities tot niets zijn terug gebracht - alsof ze op drijfzand zijn gebouwd. Onder deze omstandigheden kunt u nog slechts uw ambities vergeten. Toch is er hoop in de diepte van de duisternis; het is door dit soort tegenslag dat u uzelf en uw waarden opnieuw tegen het licht zult moeten houden.

Sorry dat het zo lang heeft geduurd Viperdesign
Sir Winston Churchill
pi_28297712
Ik heb helemaal geen ervaring met I-Tjing. Zou iemand dat een keer voor mij willen doen. Dan ga ik opzoeken wat het nou eigenlijk is.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  dinsdag 28 juni 2005 @ 11:53:53 #176
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28297883
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 13:38 schreef Ripley het volgende:
Zou iemand voor mij een kaart willen trekken?

Ik sta voor wat (leuke) persoonlijke veranderingen en ben wel benieuwd wat de kaarten daarover zeggen.
The Faun

understanding the nature of Nature. Natural wisdom. Natural magic.

starter reading
Natural magic is happening. When things flow almost efortlessly, that is a sign that natural magic is at work. Enjoy it ! A very important part of natural magic is simply allowing the energy to flow through us. This means both giving and recieving freely. Let the energy flow - don't push it, don't try to control it; just dance with it. Trust it. And remember to keep returning to the source for inspiration and to keep your heart filled with light..
Sir Winston Churchill
  dinsdag 28 juni 2005 @ 11:54:30 #177
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28297900
je mag best wat trekken voor me als je wilt...hmmm...doe maar een kaartje. vind die plaatjes wel leuk
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
  dinsdag 28 juni 2005 @ 12:03:05 #178
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_28298208
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 11:53 schreef Mirage het volgende:

[..]

The Faun

[afbeelding]

understanding the nature of Nature. Natural wisdom. Natural magic.

starter reading
Natural magic is happening. When things flow almost efortlessly, that is a sign that natural magic is at work. Enjoy it ! A very important part of natural magic is simply allowing the energy to flow through us. This means both giving and recieving freely. Let the energy flow - don't push it, don't try to control it; just dance with it. Trust it. And remember to keep returning to the source for inspiration and to keep your heart filled with light..
wat een fijne kaart Moet me dus wat minder druk maken

Dank je mirage
pi_28298995
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 12:03 schreef Ripley het volgende:
wat een fijne kaart Moet me dus wat minder druk maken

Dank je mirage
Ey rippie, hows life? (Iedereen verslowchat de hele handel hiero, nou dan mag ik ook es )
pi_28300560
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 12:28 schreef iteejer het volgende:

[..]

Ey rippie, hows life? (Iedereen verslowchat de hele handel hiero, nou dan mag ik ook es )
Het hele topic staat vol met on-topic posts. . Niet een mooi topicje gaan verpesten hoor. .
Oi!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')