quote:Op zondag 19 juni 2005 22:03 schreef Magics het volgende:
[..]
Toeval of niet? Afgelopem donderdag toevallig net een half jaar theater afgesloten met een eenmalige opvoering......
Do me, do me!quote:Op maandag 20 juni 2005 09:33 schreef MUUS het volgende:
Oh, en de mensen die nog aan het wachten zijn, hoeven niet te vrezen! Ik ga vanavond weer aan de slag met mijn kaartjes..
Deze had ik al voor jou getrokken, maar die heb je nog niet gezien zo te merken:quote:Op maandag 20 juni 2005 17:54 schreef pepper_961 het volgende:
Zou ik ook een kaartje mogen van iemand? Maakt niet uit wat.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 02:20 schreef MUUS het volgende:
Voor pepper_961 een kaart uit The Faeries Oracle
Iris of the Rainbows
Hope. Promise for the future.
Starter Reading: Iris tells us that light is breaking through our present darkness, and that hope is a powerful factor in speeding up this process. She does not promise us that the storm is over, nor does she say that it will never storm again, but she does say that there is brightness and beauty here. She also tells us that there is something to be gained by this passage through the storm. And the sooner we learn what it is, the sooner the storm will end. Always, a passage through the storm is a time of potential growth, a time to allow the deadwood of our past to be blown away to make room for the green shoots of new growth. At this point, it is useful to ask ourselves what we still need to release and to look after protecting and nurturing the seeds we have planted. Iris suggests that the cultivation of patience may also be helpful at this time. The storm is breaking up. Are we ready for the change? If we are presently frogs, the faeries say, the time of our transformation, foretold by the rainbow, may be at hand. Then we shall be kissed by the puissant light of the sun--and discover if we are still frogs or if we have become something much more.
Graag gedaan hoorquote:Op zondag 19 juni 2005 22:48 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Heel erg bedankt voor de tijd die je er in hebt gestoken. Ik weet niet echt wat ik moet zeggen. Toepasselijk? Zeker! Een mooie kaart, absoluut. En ja het zet zeker aan tot nadenken en is alles behalve nodeloze moeite. Verder heb ik eigenlijk een te geringe woordenschat maar het komt erop neer dat ik er blij mee ben![]()
Dank je, Mirage.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:10 schreef Mirage het volgende:
[..]
Penelope Dreamweaver
Inspiration. Magical dreams. Visions.
[afbeelding]
starter reading
Seek Visions and inspiration. Be aware that they are often subtle and require close attention. fantasies, dreams, and daydreams are all places an Inspiration Faery can contact us, but she can also pop up unanounced in the midst of the most ordinary of activities - in the bath, washing the dishes, driving the car, or anywhere else that our mind is half occupied and half running on idle. Pay special attention to unsought inspirations at this time. They have something wonderful to offer you, but it is up to you to catch them and bring them into reality.
Die had ik toch wel gelezen, alleen nog niet netjes bedankt ervoor eigenlijk!quote:Op maandag 20 juni 2005 18:04 schreef MUUS het volgende:
[..]
Deze had ik al voor jou getrokken, maar die heb je nog niet gezien zo te merken:
[..]
* myxomatosekonijn gaat in de rij staanquote:Op maandag 20 juni 2005 09:33 schreef MUUS het volgende:
Oh, en de mensen die nog aan het wachten zijn, hoeven niet te vrezen! Ik ga vanavond weer aan de slag met mijn kaartjes..
Mirage zou je me de uitleg kunnen doen voor de volgende?quote:Op zondag 19 juni 2005 12:55 schreef Mirage het volgende:
Nu iets heel anders.
...
hele lap tekst en uitleg
Hallo elfenvleugels,quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:57 schreef elfenvleugels het volgende:
[..]
Mirage zou je me de uitleg kunnen doen voor de volgende?
oo
o
oo
oo
o
o
oo
o
oo
oo
o
oo
oo
oo
o
o
alvast bedankt...
Oei...quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:51 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik wil graag een uitleg over dit.o,o,o,o,o,o,o,o,o,o,o,o,,1,1,1,1,1,1,1,1,0,0,0,0,0,0,0,0,.
Maak me ernstige zorgen
Sjidquote:Op woensdag 22 juni 2005 13:19 schreef Mirage het volgende:
[..]
Oei...
ik geloof dat dat betekent dat je de verkeerde afslag hebt genomen...
Het ergste is dat het een éénrichtingsweg is...
Het eindpunt is te erg om te beschrijven.....
ik heb erg met je te doen en wens je alle kracht...
Ik zal zo mijn kaarten er weer bij pakkenquote:Op woensdag 22 juni 2005 11:49 schreef cazizz het volgende:
wil iemand voor mij ook een kaart trekken?
Katten hebben wel een neus voor sprirituele/paranormale dingenquote:
Hebben de meeste dieren dat niet?quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:24 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Katten hebben wel een neus voor sprirituele/paranormale dingen. Ze zien en merken meer op dat gebied dan mensen denk ik wel eens.
zeer zeker mee eens ja. De kat van mn vriendin kon ik min of meer mee praten, super beest!quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:24 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Katten hebben wel een neus voor sprirituele/paranormale dingen. Ze zien en merken meer op dat gebied dan mensen denk ik wel eens.
Voor cazizz uit de Inner Child kaarten:quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:49 schreef cazizz het volgende:
wil iemand voor mij ook een kaart trekken?
Voor Thisbe uit de Inner Child kaarten:quote:
Tuurlijk, misschien vanavond nog en anders krijg je er eentje morgen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:46 schreef Mirage het volgende:
Geartsjuh, als je zo nog zin hebt.. zou ik dan ook ene kaart van je mogen ?
Voor Mirage uit de Inner Child kaarten:quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:46 schreef Mirage het volgende:
Geartsjuh, als je zo nog zin hebt.. zou ik dan ook ene kaart van je mogen ?
Lieve Lynx666, wat er ook is.. vooral blijven ademhalen. Als je goed ademt dan voel je je al 2x zo relaxed.quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:21 schreef Lynx666 het volgende:
Het gaat hier niet echt echt niet lekker op prive-gebied, en zou daarover graag een kaart willen ontvangen. Dankjewel.
Dankjewel Mirage.quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:57 schreef Mirage het volgende:
[..]
Lieve Lynx666, wat er ook is.. vooral blijven ademhalen. Als je goed ademt dan voel je je al 2x zo relaxed.
Ikzelf ga nu eerst ene poos op het balkon zitten, even afkoelen en even mijn hand ontzien.
Waarschijnlijk kom ik later vanavond terug.
ik heb gisteren buurvrouwtje geholpen met een bankstel naar beneden sjouwen en mijn pols doet sindsdien pijn
Het zal best zijn "nut" hebben, daar twijfel ik ook niet aan. Je gevoel bepaalt je keuzes en je keuzes bepalen je pad.quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:13 schreef UncleScorp het volgende:
Alles heeft zijn "nut" in het leven Lynx666 ... uit alles leer je en meestal opent het nieuwe wegen of verbetert het de bestaande ... uiteindelijk kijk je er later op terug en zal je zeggen dat het zo "moest" gebeuren ...
Om ontopic te blijven zou ik er een kaart bij moeten voegen maar die heb ik helaas niet.
Voor jou kreeg ik de volgende trigrammenquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:21 schreef Lynx666 het volgende:
Het gaat hier niet echt echt niet lekker op prive-gebied, en zou daarover graag een kaart willen ontvangen. Dankjewel.
Zou ik ook op dat gebied een kaart mogen? Zie het namelijk niet meer zitten hiero.quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:21 schreef Lynx666 het volgende:
Hij is zeer treffend..quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:33 schreef Mirage het volgende:
Kou/Kow
Verlokking
Hier bestaat het hexagram uit vijf krachtige lijnen, rustend op een omhoog bewegende zwakke lijn. Hierin schuilt de suggestie dat een bepaald element in de huidige situatie is binnengedrongen. het kan allemaal weinig om het lijf hebben,maar het kan ook de ballans volledig uit evenwicht brengen. Voor zover het uw persoonlijke zaken betreft, doet u er goed aan nu erg voorzichtig te zijn, omdat uw beoordelingsvermogen nu niet al te zeer op scherp staat. U kunt nu makkelijk worden verlokt bij iemand betrokken te raken, iets te ondernemen of een advies op te volgen dat gewoon niet goed voor u is. Dezelfde voorzichtigheid als voor dit innerlijke proces, geldt voor het terugvallen in oude hebbelijkheden. Voor alle aspecten van uw leven geldt: wees volledig eerlijk tegenover uzelf en anderen. op deze manier kunnen er geen misverstanden ontstaan en niemand kan van u profiteren. Onderneem nu geen grote projecten, maar doe het rustig aan, het is een goede tijd voor kleine zaken.
Succes Lynx666
* myxomatosekonijn wacht nog steeds geduldig af...quote:Op maandag 20 juni 2005 21:56 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
* myxomatosekonijn gaat in de rij staan
![]()
Do me do me!quote:Op maandag 27 juni 2005 14:50 schreef Mirage het volgende:
Later vandaag zal ik wat kaarten trekken ( of munten gooien), op dit moment ben ik met verschillende dingen tegelijkbezig o.a. met de kindjes... werkt chaotisch dus dat doen we niet![]()
I Tjing voor jou.quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:12 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Zou ik ook op dat gebied een kaart mogen? Zie het namelijk niet meer zitten hiero..
.
The Faunquote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:38 schreef Ripley het volgende:
Zou iemand voor mij een kaart willen trekken?
Ik sta voor wat (leuke) persoonlijke veranderingen en ben wel benieuwd wat de kaarten daarover zeggen.
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:53 schreef Mirage het volgende:
[..]
The Faun
[afbeelding]
understanding the nature of Nature. Natural wisdom. Natural magic.
starter reading
Natural magic is happening. When things flow almost efortlessly, that is a sign that natural magic is at work. Enjoy it ! A very important part of natural magic is simply allowing the energy to flow through us. This means both giving and recieving freely. Let the energy flow - don't push it, don't try to control it; just dance with it. Trust it. And remember to keep returning to the source for inspiration and to keep your heart filled with light..
Ey rippie, hows life?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:03 schreef Ripley het volgende:wat een fijne kaart
Moet me dus wat minder druk maken
Dank je mirage
Het hele topic staat vol met on-topic posts.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:28 schreef iteejer het volgende:
[..]
Ey rippie, hows life?![]()
(Iedereen verslowchat de hele handel hiero, nou dan mag ik ook es
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |