abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28053531
MUUS, zou je er voor mij ook eentje willen trekken?
Out of my mind, back in five minutes
pi_28053626
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 23:00 schreef MUUS het volgende:

[..]

Ik doe niet flauw, maar ik reageerde expres een tijdje niet. . Dit is een topic voor iedereen en het leek erop alsof alleen ik nog kaarten moest trekken voor mensen.

Daarom was ik even stil en zie hier... Mirage en Alicey laten hun mooie dingen zien. .
Oh ik wil ook wel wat vaker voor iemand een kaartje trekken hoor . Gewoon vragen en het wordt geregeld .
pi_28053713
Oh.. Jij mag het ook doen hoor Geartsjuh
pi_28053774
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 22:50 schreef Alicey het volgende:
Het kernbegrip is opportuniteit. De mogelijkheden die je hebt benutten en vertrouwen op het lot. Mogelijk kom je binnenkort voor een verandering te staan, of komt het een en ander in een stroomversnelling.
Dank.

En er wordt niet vermeld of die verandering positief zal zijn of niet?
  zaterdag 18 juni 2005 @ 23:21:47 #55
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_28053813
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 23:20 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Dank.

En er wordt niet vermeld of die verandering positief zal zijn of niet?
Het gaat hier uitsluitend om positieve veranderingen. Zeg maar verandering in de zin van een nieuwe wending.
pi_28053974
Voor sinaasappelsapje een kaart uit het Dieren Orakel der Druīden

Stier

Stier (Tarbh)

rijkdom, macht, weldadigheid

Tarbh geeft de invloed van Taranis door. Deze Jupiter-achtige god der druīden schenkt met zijn weldadigheid en uitgestrektheid de mogelijkheid voor een rijk en overvloedig leven. De stier is een symbool voor rijkdom en het is daarom gunstig als je deze kaart trekt terwijl je met financiele zaken bezig bent. Bedenk wel dat de ouden wijs genoeg waren om te begrijpen dat werkelijke rijkdom allereerst in het hart en ziel te vinden is, en pas dan in de materiële wereld. De stier staat voor vruchtbaarheid, macht, overvloed en voorspoed, maar het bereiken daarvan kost tijd. Als het nodig is om voortdurend en voor een langere tijd onder moeilijke omstandigheden te werken om je doelen te bereiken, kan de stier je helpen, zodat je niet uitgeput of terneergeslagen wordt.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_28054050
Voor Magics een kaart uit Het Dieren Orakel der Druīden

Haas

De Haas (Geārr)

Wedergeboorte, Intuītie, Evenwicht

Geārr brengt ons de zegeningen van evenwicht en intuītie, van belofte en vervulling. De Haas is een wezen van de godin, de maan en de nacht, maar vertegenwoordigt ook het ochtendgloren, het oosten en helderheid. Van alle dieren kan de haas het best van gedaante veranderen en we weten nooit zeker waar de haas is, hier of in de Andere Wereld. De Haas staat voor de intuītie die plotse gedachten in ons bewustzijn oproept, zoals kievitseieren die met Pasen op magische wijze in een hazenleger verschijnen. De haas vertegenwoordigt de graangeest en de twee zonne-eveningen en brengt de opwinding die ontstaat vanuit wedergeboorte, overvloedige vruchtbaarheid en bewust loslaten als een cyclus van creativiteit zijn voltooiing nadert. Met de haas als bondgenoot ben je in staat goed om te gaan met perioden van verandering en kun je je in je leven laten leiden door je intuītie.
Oi!
pi_28054095
Voor BaajGuardian een kaart uit het Elfen Orakel

Nightingale

Nightingale - Vertrouwen

In het donker ontwaken onze angsten en al onze onzekerheden, als dingen die rechtstreeks uit de diepte der zeer opduiken, waar ze net zo lang door een touw werden tegengehouden, totdat het touw brak. Zo ontstaat vaak de illusie dat men de duisternis heeft overwonnen, omdat we in een opwelling van moed zo dapper kunnen zijn. Als je de duisternis bestrijdt, zul je je grenzen nooit overwinnen. Probeer liever in de duisternis een noodzakelijke metgezel van je groei te zien. De duisternis is de zuster van het licht. Ze brengt je naar de zon van de geest. Als je vertrouwen in haar hebt en haar niet als vijand ziet, zal ze je tot aan de uiterste grenzen van je wezen brengen, waar alleen nog zekerheid en wilskracht overblijven, en met hun hulp zul je door de tijd en de ruimte gaan, vrij van iedere begrenzing, in de vreugde van het oneindige Licht.
Oi!
pi_28054154
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 23:17 schreef Pleun het volgende:
Oh.. Jij mag het ook doen hoor Geartsjuh
Uit de Inner Child kaarten:

Zoeker van de Staven - Dorothy

"Ik heb gehoord van een land, ergens boven de regenboog, heel hoog in de lucht.. Het is een plaats waar je zonder problemen heen kunt gaan, ver, ver weg, voorbij de Maan, voorbij de regen."
- De Tovenaar van Oz (film)

Velen van ons kennen het prachtige verhaal van Dorothy in De Tovenaar van Oz. Een klein meisje uit Kansas wordt meegevoerd door een tornado, en maakt een grote innerlijke reis, als zij op zoek gaat "om de tovenaar te vinden, de wonderbare Tovenaar van Oz". Naar verluidt is dit een verheven persoon die haar wellicht de weg naar huis kan wijzen. Onderweg ontmoet ze een goede heks, een boze heks, drie heel verschillende wezens - de Lafhartige Leeuw, de Tinnen Soldaat, en de Vogelverschrikker - en anderen. Tenslotte vindt ze de weg naar huis onder leiding van de Goede Fee van het Noorden. Deze suggereert Dorothy dat het antwoord op haar probleem in haarzelf te vinden is. Later zegt Dorothy: "Als ik nog eens wil weten wat mijn hart verlangt, zal ik niet verder zoeken dan in mijn eigen achtertuin. Als het daar niet te vinden is, ben ik het om te beginnen al niet echt verloren."

Dorothy tikt driemaal op de grond met haar rode toverschoenen, terwijl ze telkens zegt "Nergens beter dan thuis". Dit is een symoblisch gebaar voor wijsheid, want de voeten zijn het fundament en de zielskracht van de wil en de gevoelens.

Als we de hogere waarheid zoeken, worden onze verbeelding en gevoel voor avontuur vaak gestimuleerd, en zo schudt de tornado het fundament van Dorothy's bestaan door elkaar.

Als we op weg gaan op een metafysische reis, zullen we gidsen vinden en helpers, die van ons houden en ons onderweg van hun wijsheid laten profiteren. In dit avontuur hebben we dierbare en loyale vrienden nodig. Dorothy heeft een hond, Toto, van wie ze heel veel houdt, en deze relatie staat symbool voor de toewijding en de familieband, en die schept een basiszekerheid onderweg.

Er zijn tijden, op weg naar een zeker doel, dat we ons realiseren dat datgene waarnaar we op zoek zijn al die tijd in onszelf aanwezig was. Toch is de reis zelf van wezenlijk belang.

Als u de kaart van Dorothy trekt, ga dan verder op de zoektocht van uw leven, op weg naar uw bestemming. Laat uw vertrouwen en geestelijke kracht zich ontwikkelen. Misschien ontdekt en ervaart u in deze tijd ongewone dingen. Misschien zijn uw dromen bijzonder kleurrijk, diep, leuk of avontuurlijk. U zou aantekeningen kunnen bijhouden van uw nachtelijke ervaringen. Het kan ook tijd zijn voor een werkelijke reis in de fysieke wereld. Stel uzelf open voor het hele scala van mogelijke bestemmingen. Onderneem iets dat uw visie tot werkelijkheid kan brengen. Ban de angst uit dat u de weg kwijtraakt of fouten zult maken. Uw helpers en gidsen zullen u de weg naar huis wijzen op het moment dat uw magisch avontuur ten einde is.
pi_28054170
Voor Panthera1984 een kaart uit The Faeries Oracle

Honesty

Honesty. Compassion. Tact. Self-deceit.

Starter Reading: Honesty in a reading speaks, unsurprisingly, of the need for straight dealing and truth in representation. We need to be scrupulously honest here, making certain that there is no room for confusion or misunderstanding, no fuzzy edges. Both written and verbal agreements need to be completely clear. Assumptions may not be as well understood by all parties as we are assuming and need to be tested for comprehension. On a personal level, Honesty reminds us to be clear in what we say and do, but to act and speak with compassion and tact. Brutal honesty is not usually true honesty at all, but somehow slanted toward the worst. Dishonesty, even in the name of tact, is not helpful either. Balancing on that fine line of loving honesty may take some effort, but will provide rich rewards. Honest humility, idealism, and clarity of mind are some of the advantages of honesty.
Oi!
  zaterdag 18 juni 2005 @ 23:41:03 #61
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_28054195
Prachtige kaartensets MUUS en Geartsjuh.
pi_28054201
Voor Pleun een kaart uit The Faeries Oracle

Fflaff the Ffooter

Being real. Earthing. Grounding. Centering.

Starter Reading: Breathe. Ground. Center. (If you can't remember how, read Chapter 15.) Maintain (or recover) sanity by staying earthed. Do this now! Important information is coming your way, but you can only receive it properly if your feet are on Terra Firma, and your head is well connected to them.

Kort, maar krachtig en duidelijk. . .
Oi!
pi_28054218
Dankje Geartsjuh, stof tot nadenken....
pi_28054237
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 23:41 schreef Alicey het volgende:
Dank je. .

En leuk dat jij nu ook meedoet. Het wordt een gezellige verzameling zo bij elkaar. .
Oi!
pi_28054238
Past mooi MUUS, ik denk dat ik ondertussen mijn voeten weer stevig op de grond heb staan.
pi_28054242
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 23:42 schreef Pleun het volgende:
Dankje Geartsjuh, stof tot nadenken....
Geen dank . Je hebt zelfs twee kaarten gekregen zie ik nu .
  zaterdag 18 juni 2005 @ 23:44:47 #67
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_28054259
MUUS, zou je voor mij nog een kaart uit diezelfde serie kunnen trekken?
  zaterdag 18 juni 2005 @ 23:45:03 #68
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_28054265
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 23:43 schreef MUUS het volgende:

[..]

Dank je. .

En leuk dat jij nu ook meedoet. Het wordt een gezellige verzameling zo bij elkaar. .
Ja, en het loopt ook opeens storm.
pi_28054273
Ja doe mij ook maar een kaart
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_28054306
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 23:41 schreef Alicey het volgende:
Thanx. Gekregen van mijn . Ik was al heel lang verliefd op deze kaartenset en nu heb ik hem uiteindelijk toch in huis .
  zaterdag 18 juni 2005 @ 23:47:16 #71
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_28054314
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 23:46 schreef Geartsjuh het volgende:

[..]

Thanx. Gekregen van mijn . Ik was al heel lang verliefd op deze kaartenset en nu heb ik hem uiteindelijk toch in huis .
Een echte aanwinst lijkt me.
  zaterdag 18 juni 2005 @ 23:49:36 #72
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_28054351
dankje muuske
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_28054364
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 23:44 schreef Alicey het volgende:
MUUS, zou je voor mij nog een kaart uit diezelfde serie kunnen trekken?
Welke serie?
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 23:45 schreef Ghostbuster het volgende:
Wie, wat, waar? Voorkeur voor een deck of *whatever*, Spook?
Oi!
pi_28054409
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 23:50 schreef MUUS het volgende:

[..]

Welke serie?
[..]

Wie, wat, waar? Voorkeur voor een deck of *whatever*, Spook?
Ik ga voor de dierenserie maar
I may be wrong, but it's highly unlikely.
  zaterdag 18 juni 2005 @ 23:54:28 #75
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_28054449
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 23:45 schreef Ghostbuster het volgende:
De Toren

De toren staat voor een ingrijpende (negatieve) gebeurtenis. Een verassing waarbij plannen in een klap in de war worden gegooid, chaos en crisis, de ketel die ontploft, illusies die in een klap weg zijn, in een flits de werkelijkheid onder ogen komen.

Vaak leidt het tot nieuwe inzichten, maar de gebeurtenis zelf zul je enige tijd voelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')