quote:1955 Mercury D528 Prototype Sedan
Built by Ford Mercury in 1953-55 and used as a rolling laboratory. Prototype Y block motor XY-3, fully cast fiberglass body, first opening rear electric window. The colors on it are original colors as is the interior design. Restored such that the original build quality was not compromised. Used in a number of movies, including as a trick car by Jerry Lewis.
blijkbaar niet meer....quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:08 schreef hermandeperman het volgende:
Freakje, jij hebt zeker geen limiet op je aantal posts per tijdseenheid?
Nou als jij ziet hoe sommige amerikanen eruit zien, dan snap je wel waarom het niet magquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:09 schreef Youp het volgende:
in amerika mag je niet topless zonnen als meid?
nog een reden om niet naar amerika te gaan
ja dat is ook wel weer waarquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:10 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Nou als jij ziet hoe sommige amerikanen eruit zien, dan snap je wel waarom het niet mag
Je bent echt een eenzame rukker ehquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:09 schreef Youp het volgende:
in amerika mag je niet topless zonnen als meid?
nog een reden om niet naar amerika te gaan
because i canquote:
valt best mee hoor.. dat ik al een tijd single zegt wil niet zeggen dat ik me niet vermaakquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je bent echt een eenzame rukker eh
Nee die hand zal niet klagenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:11 schreef Youp het volgende:
[..]
valt best mee hoor.. dat ik al een tijd single zegt wil niet zeggen dat ik me niet vermaak
Ik blijf erbij dat die knopjes niet goed voor jou en Tjab zijnquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:11 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
because i can, maar bij mij gaf die bij de tweede test al een foutmelding
![]()
Alles wat je aanraakt in je kamer plakt/stinkt/is geligquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:11 schreef Youp het volgende:
[..]
valt best mee hoor.. dat ik al een tijd single zegt wil niet zeggen dat ik me niet vermaak
pas op of ik ga ook posts editenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat die knopjes niet goed voor jou en Tjab zijn
nope helaaschquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Alles wat je aanraakt in je kamer plakt/stinkt/is gelig
iieeeuwwww, ervaring mee?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Alles wat je aanraakt in je kamer plakt/stinkt/is gelig
ik was t alweer bijna vergetenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:28 schreef BazzoS het volgende:
allemaal losse vodden vel, en dan superstrakke borsten zeker
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:23 schreef hermandeperman het volgende:
TF, heb ik er een note bij?
Een ietwat minder leuke post van me is verwijderd.....
de enigste die ik zo een twee drie kon vindenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ohja, dat was het.
Waarom zoek je dan ook een plaatje van alienware
Gelukkig kan ik wel qoutes edittenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:37 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
de enigste enige die ik zo een twee drie kon vinden
geloof dat je net iets zei over quotes edittenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:49 schreef hermandeperman het volgende:
stoeah
Tof!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:59 schreef Fugie het volgende:
[..]
ja nix, bier he, niet goed voor je geheugen
![]()
ja, andesr was ik allang dood gegaan als ik al die lelijke boere koppen nog herrineren van het uitgaanquote:
ja doei hequote:Op woensdag 8 juni 2005 00:09 schreef Fugie het volgende:
[..]
ja, andesr was ik allang dood gegaan als ik al die lelijke boere koppen nog herrineren van het uitgaan![]()
nu ben ik slapenVeel plezier nog
Dan behoor je te slapen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:42 schreef PeuRac het volgende:
GVD ik zou toch zweren dat ik vannacht geen SC kon vinden![]()
ik kwam zo rond 1;30u thuis en kon door mn fuck-up ritme niet slapen (nu zit ik te knikkenbollen achter mn schermquote:
En was het gezellig ?quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik kwam zo rond 1;30u thuis en kon door mn fuck-up ritme niet slapen (nu zit ik te knikkenbollen achter mn scherm) en ging dus maar Fok!en
Neequote:
quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:58 schreef BoJo het volgende:
Onthou : 225/70R15 GoodYear Eagle...
quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:58 schreef BoJo het volgende:
Onthou : 225/70R15 GoodYear Eagle...
van mijn jeep lulquote:
Ik sla dat soort dingen altijd op in de Agenda van mn telefoon, dan komt t als ik t vergeet vanzelf tevoorschijnquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:04 schreef BoJo het volgende:
[..]
van mijn jeep lul![]()
Ik wil namelijk de voorbanden vervangen, de achterbanden zijn als nieuw en ik wil overal hetzelfde merk hebben. Voor is nu wat anders...
Maar ik had geen pen vanochtend dus moet het ff zo doen![]()
Dat wordt nog wat deze vakantiequote:
ik heb jou dan tochquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat wordt nog wat deze vakantie![]()
Straks trouwens nog ff mn school bellen dat ik me ga uitschrijven![]()
Alsof je aan mij wat hebt, vakantie is vakantiequote:
Ik moet maandag en dinsdag nog 2 tentamens overmaken, daarna stop ik ermee. Mn stage krijg ik nl nooit rond, dus heeft het allemaal geen zin meer.quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:21 schreef Hugster het volgende:
waarom uitschrijven peu?
je gaar het niet meer afmaken?
Hoezo kreeg je die ook alweer niet rond?quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik moet maandag en dinsdag nog 2 tentamens overmaken, daarna stop ik ermee. Mn stage krijg ik nl nooit rond, dus heeft het allemaal geen zin meer.
Ik geef toch niks/niemand de schuldquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hoezo kreeg je die ook alweer niet rond?
Mn opleiding is afgelopen, voor 1 juli moet ik mn OV toch inleveren, als ik die 2 tentamens maak, en ik binnen 5jr alsnog een onderzoek inlever, krijg ik alsnog een diplomaquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:29 schreef Hugster het volgende:
en waarom nog die tentames maken als je toch al stopt?
Bij mij zeiden ze btw, schrijf je pas eind augustus uit, dan heb je tot die tijd nog OV en stufi...
Goed plan, ik zeg t voordat we op vakantie gaanquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:30 schreef BoJo het volgende:
jezus wat lijken jullie allemaal op mij
ik durfde het ook niet m'n ouders te vertellen, toen dat ik op vakantie zat kwam er een brief thuis van school waarin stond dat ik geen ene flikker gedaan had dat jaar en dat ik moest stoppen![]()
Voordeel was wel dat ik toen mijn telefoon uit gezet had en ze een afkoelperiode van 2 weken hadden voordat ik terug kwam![]()
![]()
Dan moet je die avond ervoor maar bij mij pittenquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Goed plan, ik zeg t voordat we op vakantie gaan![]()
en z'n telefoon uitzettenquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:41 schreef BoJo het volgende:
[..]
Dan moet je die avond ervoor maar bij mij pitten![]()
zet ik mn auto klaar, vertel t mn ouders en sping in de auto opweg naar jouquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:41 schreef BoJo het volgende:
[..]
Dan moet je die avond ervoor maar bij mij pitten![]()
zeker dat er een sc wasquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Neeer was geen SC, ik overwoog zelfs om er een te maken
ohja je kan je auto trouwens in de garage bij mij zetten, misschien wel handig.quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
zet ik mn auto klaar, vertel t mn ouders en sping in de auto opweg naar jou![]()
Dude, wat wil je, eerder. later. eerder, laterquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:42 schreef BoJo het volgende:
Kunnen we trouwens 7 Juli vertrekken dan Peu?
Zou ik ook maar doen ja, anders zit je straks net zoals ik aan t eind zonder opdracht/verslag en dan kun je net zo goed stoppenquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:04 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ga maar eens aan mijn stageverslag beginnen![]()
.
7 Juli was toch eerderquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dude, wat wil je, eerder. later. eerder, later![]()
Opzich kan het wel denk ik, ik heb toch geen werk ofso
is dat zo?quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:04 schreef BoJo het volgende:
[..]
7 Juli was toch eerder![]()
Ik ben vanaf 1 Juli al vrij, dus zeg maar![]()
wissel je voor en achterbanden om, of heb je achter nog minder profiel dan voor?quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:09 schreef BoJo het volgende:
wat er nog moet gebeuren :
-nieuwe remmen voor
-multiriem en spanrol vervangen
-beurtje krijgt ie a.s. zaterdag
Misschien nog:
-nieuwe voorbanden, maar niet echt nodig nog...
dat is waar, maar ik kan er ook niet tegen dat de voor en achter banden verschillen van merk. En de achterbanden hebben witte tekst en voor nietquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:26 schreef BazzoS het volgende:
maaarrrr: Je voorbanden krijgen ook de wrijving bij het sturen natuurlijk, je achterbanden niet
ik ben vanaf vrijdag al vrij trouwensquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:04 schreef BoJo het volgende:
[..]
7 Juli was toch eerder![]()
Ik ben vanaf 1 Juli al vrij, dus zeg maar![]()
witte text is stoerquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
dat is waar, maar ik kan er ook niet tegen dat de voor en achter banden verschillen van merk. En de achterbanden hebben witte tekst en voor niet![]()
Goedkoperquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:07 schreef BoJo het volgende:
Ik snap ook niet waarom er een ander merk band voor zit![]()
Maar goed als er nog wat geld overblijft na alle andere belangrijkere dingen dan vervang ik die banden ook wel![]()
Hij zei toch dat er nog wat reparaties/vervangingen moesten gebeurenquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:08 schreef BazzoS het volgende:
[..]
hehehe
maare had je nou nog verdere plannen met de jeep?
nee alleen onderhoud en zaken die te maken hebben met de veiligheid op vakantie.quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:08 schreef BazzoS het volgende:
[..]
hehehe
22"quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:13 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee alleen onderhoud en zaken die te maken hebben met de veiligheid op vakantie.
Als ik het geld had, dan had ik misschien wel geblindeerd willen hebben met 22 inch chrome spinners![]()
jajaja, maar daarnaast bedoelde ikquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:12 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Hij zei toch dat er nog wat reparaties/vervangingen moesten gebeuren
Zo en weer door met het essay.
Life begins at 26"quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:14 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
22"
Een beetje player heeft natuurlijk 26" of groter
Zo is het maar netquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:19 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Zo is het maar net
Ik heb ook 26"that's what i'm sayin` yo homie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Peace out mah roaddawgquote:
Sterkte.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:04 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ga maar eens aan mijn stageverslag beginnen![]()
.
maar ik moet me ook behoorlijk inhouden als ik naar deze site kijkquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:08 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Goedkoper
Je ouders denken dat we een stelletje koeriers zijnquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:29 schreef BoJo het volgende:
[..]
M'n ouders zijn dolgeslagen, we moeten aardig wat zooi meenemen![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:02 schreef BoJo het volgende:
[..]
maar ik moet me ook behoorlijk inhouden als ik naar deze site kijk
http://www.rustysoffroad.com/![]()
nou, verhandelen dat dingquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:23 schreef PeuRac het volgende:
Komt er net een handelaar, die biedt gewoon 600 euro voor een Opel Combo van 10jr oud, zonder APK, welke bijna helemaal doorgeroest is en welke vrijwel onmogelijk nog door de APK komt.
in minder als 10min had de man de factuur in z'n handenquote:
Voor wat ingeruild?quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
in minder als 10min had de man de factuur in z'n handenzo snel is er nog nooit een factuur gemaakt (we hebben de auto voor � 0;- ingeruilt
_
0 euro, die man kreeg een vrijwaring en de maximale kortingquote:
quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
0 euro, die man kreeg een vrijwaring en de maximale korting
ik heb gezien:quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je ouders denken dat we een stelletje koeriers zijn
Jaaaaaquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:45 schreef BoJo het volgende:
Zie je me al gaan hier door Abcoude![]()
[afbeelding]
stoerquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:45 schreef BoJo het volgende:
[afbeelding]
vet tochquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:45 schreef BoJo het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jaaaaa.
Hebben ze daar veel hobbels?.
Ik woon ernaast in Reigersbos (Amsterdam Zuid-Oost), daar kan ik wel met die jeep over alle negers heen denderen, is me dat geld wel waardquote:
en 4 dikke wielen/bandenquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:34 schreef PeuRac het volgende:
dat is excl nog eens 2000 euro voor montage
á 2000 de stukquote:
hoe goedkoop eigenlijkquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:27 schreef BoJo het volgende:
voor 2000 dollar de verhoging meuk
KIT INCLUDES:
• 4 coil springs
• Adjustable Rear Trac-bar
• HD Adjustable Front Trac-bar with HD Frame Mount
• front & rear shocks
• JKS front sway bar disconnects
• front & rear stainless steel braided brake lines
LONG ARM ASSEMBLY:
• hd cross member
• adjustable long arms front & rear
• adjustable radius arms
• frame reinforcement (inner & outer)
[afbeelding]
[afbeelding]
wiellagers krijgen meer kracht te verduren omdat de "hefboom" langer wordt?quote:
boven de 32" wielen (met banden) neemt de slijtage toch drastisch toe van de wiellagersquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:57 schreef BazzoS het volgende:
[..]
wiellagers krijgen meer kracht te verduren omdat de "hefboom" langer wordt?
-edit-
dus veel snellere slijtage
quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:06 schreef BoJo het volgende:
als je nergens een parkeerplekje kan vinden dan hang je hem gewoon aan een lantaarnpaal ofzo
[afbeelding]
quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:08 schreef BazzoS het volgende:
[..]
die is toch ervoor dat je niet in een kloof glipt? maar dat je er dan op blijft hangen?
quote:Rusty's Offroad is now producing a Stinger style bumper for Jeep Cherokees. It's design allows great approach angle and helps reduce front-end damage in the event of a rollover. It is built from 1/4" plate and 2" DOM .125 wall tubing for durabilty on the most extreme trails. The Stinger can be ordered with or without a winch mount and can be used with any of the Warn winches sold on RustysOffroad.com. The Stinger Bumper is available powdercoated or unfinished. Bumper is roughly 32" tall but can be built to your custom specs.
fucking duur zegquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:27 schreef BoJo het volgende:
voor 2000 dollar de verhoging meuk
KIT INCLUDES:
• 4 coil springs
• Adjustable Rear Trac-bar
• HD Adjustable Front Trac-bar with HD Frame Mount
• front & rear shocks
• JKS front sway bar disconnects
• front & rear stainless steel braided brake lines
LONG ARM ASSEMBLY:
• hd cross member
• adjustable long arms front & rear
• adjustable radius arms
• frame reinforcement (inner & outer)
[afbeelding]
[afbeelding]
dat is dan weer extreem lelijk...quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:06 schreef BoJo het volgende:
als je nergens een parkeerplekje kan vinden dan hang je hem gewoon aan een lantaarnpaal ofzo
[afbeelding]
natuurlijk een stuk lekkerder en geloofwaardigerquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:10 schreef BazzoS het volgende:
[..]![]()
alhoewel, hoe klinkt dat bij een 6cilinder?
Vet:quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:11 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
fucking duur zeg![]()
de verhogings kit voor de cj7 van de vriend van me zus koste hem 2500 icl banden velgen
Heb hier voor me neus nog een Jeep meuk catalogus liggen, kost van RANCHO zo'n set 1450 euro en van TRAIL master 968,- euro. Dus het kan zeker billigerquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:11 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
fucking duur zeg![]()
de verhogings kit voor de cj7 van de vriend van me zus koste hem 2500 icl banden velgen
Zeker vet, en waarom niet? Je mag hier wel een CJ rijden hoor. M'n pa wil er 1 kopen voor in Montenegro.quote:
gewoon 110 of 150 gaan rijden.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:13 schreef BoJo het volgende:
[..]
natuurlijk een stuk lekkerder en geloofwaardiger![]()
Alleen ik heb geen zin om bij 120/140 de hele tijd naar BWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP te luisteren.
wielen mogen niet buiten de wielkasten komen enzo..quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
Zeker vet, en waarom niet? Je mag hier wel een CJ rijden hoor. M'n pa wil er 1 kopen voor in Montenegro.![]()
die wielen zoquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
Zeker vet, en waarom niet? Je mag hier wel een CJ rijden hoor. M'n pa wil er 1 kopen voor in Montenegro.![]()
flauwquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:21 schreef BazzoS het volgende:
[..]
wielen mogen niet buiten de wielkasten komen enzo..![]()
fuck de regels......bij 4x4 letten ze er zowiezo minder op.....quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:21 schreef BazzoS het volgende:
[..]
wielen mogen niet buiten de wielkasten komen enzo..![]()
wie niet waagt enzo.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:24 schreef BoJo het volgende:
[..]
![]()
volgens mij klinkt het wel geil overigens![]()
keuring ja, maar laatst werd er bij blik op de weg ofzo iemand aangehouden, kreeg wel een dikke boete ervoorquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:28 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
fuck de regels......bij 4x4 letten ze er zowiezo minder op.....
ze steken er nu ook al een cm of 10 uit en is zonder probs door de rdw keuring gekomen.....
hij is er ook al mee aangehouden maar bekeuring kunnen ze vergeten, staat netjes een vermelding op het kentekenbewijs.....quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:29 schreef BazzoS het volgende:
[..]
keuring ja, maar laatst werd er bij blik op de weg ofzo iemand aangehouden, kreeg wel een dikke boete ervoor
owquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:34 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
hij is er ook al mee aangehouden maar bekeuring kunnen ze vergeten, staat netjes een vermelding op het kentekenbewijs.....
Als je het maar NA de vakantie doetquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:24 schreef BoJo het volgende:
[..]
![]()
volgens mij klinkt het wel geil overigens![]()
Dan is het wat anders, dat is net zoiets als zonder gordels rijden in een oldtimerquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:34 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
hij is er ook al mee aangehouden maar bekeuring kunnen ze vergeten, staat netjes een vermelding op het kentekenbewijs.....
neej want oldtimer is zo geleverd en dit is zelf gedaan.....quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan is het wat anders, dat is net zoiets als zonder gordels rijden in een oldtimer
BWAAAAAAAAP memories iddquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:00 schreef BoJo het volgende:
sweet memories
[afbeelding]
bwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap...
bwaaaaaaaaaaaaaaaaaaap, kruising......iiiiiiiiiiiiiiiiiiiih slipquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:00 schreef BoJo het volgende:
sweet memories
[afbeelding]
quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:03 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
bwaaaaaaaaaaaaaaaaaaap, kruising......iiiiiiiiiiiiiiiiiiiih slip![]()
zou het niet weten......quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:06 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
zou het niet weten......
ging ook meer om de actie![]()
Platte tv of niet?quote:
opel + plankgas = BWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAPquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:00 schreef BoJo het volgende:
sweet memories
[afbeelding]
Koffie is zo 2004quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:22 schreef vlad het volgende:
Vlad heeft zo een sollicitatiegesprek bij een koffie shop (dit is nog een plaats waar alleen echte koffie geserveerd wordt)
![]()
![]()
Als ik aangenomen wordt mogen jullie allemaal gratis koffie met gebak komen halen![]()
![]()
Alleen het koekje danquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:31 schreef vlad het volgende:
De koffie hier is altijd goed. Koffie met een koekje![]()
oepsquote:heeft de nederlandse kranten ook gehaald vlad, dat beer opeet akkefietje
viel spaBquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:48 schreef Fugie het volgende:
vob, misschien media player classic ? Moet je ff googlen, vind je het zo
ik ga voetbal kijke
is geluktquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:52 schreef BoJo het volgende:
m'n xbox speelt ze af, maar daar heb je weinig aan denk ik![]()
PowerDVD en dan dvd files on hdd kiezenquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:43 schreef BazzoS het volgende:
mensen, weet een van jullie hoe ik VOB files afspeelbaar kan maken? (heb geen dvdbrander)
hey, anders lees je even, net 2x gezegd dat het al gelukt isquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:11 schreef MewBie het volgende:
[..]
PowerDVD en dan dvd files on hdd kiezen
Ik ben nou eenmaal traag van begrip vandaag...quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:13 schreef BazzoS het volgende:
[..]
hey, anders lees je even, net 2x gezegd dat het al gelukt is
je kan het misschien ook met PowerDVD proberen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:13 schreef BazzoS het volgende:
[..]
hey, anders lees je even, net 2x gezegd dat het al gelukt is
oooooohhh neeeeeeeeeeee he, dat moet ik dan die 3 weken aanhorenquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:38 schreef PeuRac het volgende:
hey![]()
![]()
* PeuRac heeft grootse plannen voor na de zomervakantie![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:47 schreef BoJo het volgende:
[..]
oooooohhh neeeeeeeeeeee he, dat moet ik dan die 3 weken aanhoren![]()
![]()
is je geraaien ookquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
(het is maar goed dat er geen internet is daar, anders had ik daar nog gewerkt ook
)
Als het goed is, is alles dan al geregeld, dus ben ik heel relaxed enzo
quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:04 schreef BoJo het volgende:
gaaf
ik sla mezelf alleen net met een dik boek in m'n ballen![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:04 schreef BoJo het volgende:
gaaf
![]()
En. Hoe voelt dat nou?quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:04 schreef BoJo het volgende:
gaaf
![]()
Keb misschien werk voor jequote:
Wel,quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Huh? Wie wat waar hoezo waarom en wanneer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |