abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 18 juni 2005 @ 15:54:33 #51
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_28044932
Zelf: Voor open goal vanaf 3 meter de bal afleggen naar onze spits (ik ben middenvelder) die daar totaal niet op rekende en al bijna stond te juichen en alleen nog schaapachtig naar mij kon kijken

Namens onze keeper: Terugspeelbal, en hun spits ging doorjagen; hij zou wel ff de bal achter zn standbeen vrijspelen Oftewel, voet omhoog, bal eronderdoor, spits rent langs en tikt em erin
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_28045703
Het werd in de Kuip tijdens de wedstrijd Feyenoord - Vitesse een keertje zwart voor mijn ogen. Te weinig gegeten waarschijnlijk en teveel (in)spanning na het gejuich. Gelukkig was het in de rust bij het eetkraampje, waar de hulpdiensten dicht in de buurt waren. Ik knapte vrij snel weer op, maar het was wel een aparte ervaring.
pi_28047840
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 10:49 schreef SCH het volgende:
1. Op zaterdag langs Nou Camp rijden en tegen elkaar zeggen: jeemig het is nu ook al druk zeg

En op zondag naar de 'wedstrijd' gaan en er achter komen dat het niet voor niks zo druk was op zaterdag.

2. 5 ME-ers in mijn nek bij de Galgenwaard en zonder riem en veters 3 uur in de cel.

3. In mijn eentje 'Vreven moet dood' staan zingen in de Galgenwaard
Vooral die nummer 3.
pi_28047899
In je eentje SCH?

dat heb ik ook wel eens gedaan
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_28047957
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 18:40 schreef mitt het volgende:
In je eentje SCH?
Ja, ik die altijd anderen maant tot politiek correcte liedjes
pi_28048210
Alleen op de keeper af, de bal door zijn benen spelen maar hij was niet hard genoeg om meteen in het doel te rollen.
Dus ik wil de bal een flinke trap geven zodat hij zeker zit, komt er net een been tussen van een verdediger.. trap dus tegen zijn been aan en ik breek m'n voet.
  zaterdag 18 juni 2005 @ 19:00:53 #57
73091 Vom
de Cowboy
pi_28048245
Dit zou trouwens echt een topic zijn voor de spelers van Atletico Ananas
Ajax!!!! Dit jaar gewoon weer kampioen!
Bierplaat, dit is nu die lekkere bierplaat, bierplaat
Zo dronken dat je niet weet of je daar staat of hier staat
Dansend in je Ralph Lauren of spiernaakt, bierplaat
pi_28049176
Oja, ik ben ook een maand of 8 geleden flauwgevallen bij het kijken naar een zaalvoetbalwedstrijd .
pi_28049390
quote:
2. 5 ME-ers in mijn nek bij de Galgenwaard en zonder riem en veters 3 uur in de cel.
Hooligan

Wat had je uitgevreten?
  zaterdag 18 juni 2005 @ 19:54:22 #60
121928 Maquiladora
Here it comes
pi_28049399
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 19:53 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Hooligan

Wat had je uitgevreten?
Hij probeerde vast een ME-er te versieren
9 juni Billy Corgan - 26 juni Rockin' Park - 7 juli Coldplay
pi_28049519
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 19:53 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Hooligan

Wat had je uitgevreten?
Hij wilde op een doordeweekse avond met een kaartje voor het thuisvak (SCH woont op fietsafstand van de Galgenwaard) het uitvak met Friezen betreden. Maar daar stak de heldhaftige ME een stokje voor!

Heeft een jaar of twee geleden hier nog uitgebreid op Fok gestaan .
pi_28049586
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 19:59 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Hij wilde op een doordeweekse avond met een kaartje voor het thuisvak (SCH woont op fietsafstand van de Galgenwaard) het uitvak met Friezen betreden. Maar daar stak de heldhaftige ME een stokje voor!

Hmmm.. terecht dus..
pi_28049695
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 20:02 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Hmmm.. terecht dus..
Das inderdaad een hele goeie reden om em meteen met 6 man op te pakken en op water en brood in de cel te zetten! Als het aan mij had gelegen was ie veroordeeld tot de doodstraf, hoe durft ie?!
pi_28049880
Ja en als het 6 utrechters ( of wat dan ook) waren geweest, die wel het vak in waren gekomen. Dan sprak men weer schande over politie en justitie. Maargoed dat opsluiten was misschien wat overdreven inderdaad...
pi_28049902
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 19:59 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Correctie: ik had helemaal geen kaartje. Zoals ik al die jaren daarvoor ook geen kaartje had. En uiteindelijk heb ik een soort schadevergoeding van de club gekregen
pi_28049994
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 22:17 schreef Tiemie het volgende:
Bij m'n debuut bij een hoger elftal 2 eigen goals gemaakt. .
Ik heb 1 eigen doelpunt gemaakt toen ik uit ging helpen een elftal lager ( Waren wel mijn leeftijdsgenoten ik speelde alleen hoger )
Ik schoot met links een voorzet in de kruising ( wou hem wegwerken maar raakte hem verkeerd )

En veroorzaakte nog een penal
pi_28050135
Stond in de d'tjes op de kool.
Ik stond een meter voor de lijn en een knul schoot van afstand redelijk hard tegen de paal. In een flits draai ik met mijn lijf en gezicht richting paal, de bal raakt de binnenkant van de paal en komt precies op mijn hoofd af. Ik wou 'm pakken in een reflex maar kreeg 'm vol in mijn gezicht.
Voordeel van het incident: de bal rolde naast door mijn actie
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_28050221
Ik heb zo ook wat wedstrijden gekeept.
Mijn ergste fout is toch wel over de bal duiken in de eerste minuut waardoor we een tegendoelpunt kregen

[ Bericht 2% gewijzigd door the_legend_killer op 19-06-2005 12:02:36 ]
pi_28059595
Plusminus 15 jaar ervaring als keeper brengt aardig wat blunders met zich mee, al valt het gelukkig de afgelopen jaren wel mee. Hieronder een paar..

De ergste van dit jaar was nog in de laatste wedstrijd die nergens meer om ging gelukkig. Kwam een hele hoge bal op me af, en omdat die bal wel erg hoog en vrij lastig was wil ik hem dus naast laten gaan ipv te pakken, en ik verwachtte dus ook dat die naast ging aangezien ik eerst omhoog kijk, vervolgens omkijk naar mijn doel, een stap opzij doe en denk dat ik naast mijn doel sta kijk weer omhoog voor de zekerheid (ja het was een erg hoge bal ) , ik roep heel hard 'OK!' en enkele seconden later een hoop gescheld, en gevloek in het veld, stond ik dus toch niet naast mijn doel.. en landde de bal precies onder de lat mijn doel in.
Tweede helft precies zo'n zelfde bal, het leek wel of die nooit ging dalen, maar hem toen toch maar voor de zekerheid over de lat getikt.

Verder een aantal jaar terug nog een 'Zubizetta-tje' zoals die tegen Nigeria op het WK deed, voorzet vanaf rechts, ik duik naar voren om de bal te 'scheppen' en klem te pakken, maar hij gaat via mijn handschoen zo het doel in. Terwijl er niet eens een tegenstander in de buurt was.

Ook nog een Menzootje zoals hij tegen Auxerre deed, indraaiende corner weg willen tikken, maar hem dan recht in je eigen kruising slaan.

En zoals xJapser al had, je zo heel erg verkijken op een hoge bal en daar gigantisch onderdoor gaan, daar heb ik toen een seizoen lang wel een patent op gehad aangezien dat wel 4 a 5 keer gebeurde (vooral bij corners en afstandsschoten), vooral het 'OK!' roepen van mij terwijl ik er onderdoorging is inmiddels een aardige running gag geworden in mijn team
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')