Denk dat dat wel meevalt.quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:59 schreef fransie102 het volgende:
Maar zelfs als wij 4e worden, verkopen we nog 2 keer zoveel merchandise dan dat boerenclubje van jou
En nog het geld verkeerd bestedenquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:59 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Jij zou hier optiefen kneus
Maar zelfs als wij 4e worden, verkopen we nog 2 keer zoveel merchandise dan dat boerenclubje van jou
Dat is helaas waar. Daarom vindt zo'n 90 % van de Feyenoord-supporters dat het bestuur op moet kankeren.quote:
Gelukkig zijn niet alle Feyenoorders zo sneu als jij.quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:59 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Jij zou hier optiefen kneus
In een ver verleden, maar las alleen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:17 schreef PyTh het volgende:
Zit je ook CF CM?
Ik vind dat geen onzin.quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:05 schreef RedGuy het volgende:
Simons was juist tevreden met het contract wat Feyenoord bood, en ik vind het echt onzin dat ze geen veel geld uit willen geven voor een speler van zijn leeftijd, alsof ze nog winst op hem willen maken.
Ja en? Als er een bod komt wat zeer de moeite waard is, dan moet je hem gewoon wegdoen.quote:Man godverdomme, als je niet uitkijkt verkoop je straks je beste spits sinds jaren voor veel geld, omdat je geen goede aankopen voor volgend seizoen doet.
quote:Borst in AD: Michel Perridon heeft ambities bij Feyenoord (Gepost door K, Don Roy) BRON: Hugo Borst komt zaterdag met zijn laatste column van het seizoen in het Algemeen Dagblad. Hij laat daarin weten de tip ontvangen te hebben dat een groep jonge ondernemers voor 25 miljoen euro de macht zou willen grijpen op voorwaarde dat Van den Herik en Troost zouden vertrekken. Een en ander wordt door alle bronnen ontkend, zo kreeg Borst te horen. Verder geen nieuws dus. Het aardige is dat miljonair Michel Perridon die daar een rol in zou spelen en Feyenoord al hielp met leningen wel tegen Hugo Borst zou hebben bevestigd dat hij ambities heeft bij Feyenoord. Van den Herik zou tot 2008 zijn ambtstermijn mogen afmaken. Maar Perridon zou er wel eens in willen stappen en zou daar ook prive kapitaal voor in de club willen steken. Feyenoord Netwerk Lees de van Borst in het Algemeen Dagblad.
Dat bod moet dan boven de 15 miljoen zijn, voor 10 miljoen moet je hem echt niet laten gaan.quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:58 schreef Cart_man het volgende:
Ja en? Als er een bod komt wat zeer de moeite waard is, dan moet je hem gewoon wegdoen.
15 miljoen is bijna niet te krijgen als Nederlandse ploeg zijnde. 10 miljoen mag je blij mee zijn.quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:02 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Dat bod moet dan boven de 15 miljoen zijn, voor 10 miljoen moet je hem echt niet laten gaan.
Dus niks nieuws toch?quote:
Ow, ik lees dit stukje nu pas. Maar 25 miljoen? Daar heb jij nog niets over gezegd hoor.quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:07 schreef Moreno het volgende:
[..]
Die Collumn stond afgelopen zaterdag al in de krant en heb die zondag ook al gepost.
Ok,dan maar een ban :quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:12 schreef cultheld het volgende:
Misschien gaat Goor wel weg bij Feyenoord. Hij zal het ook wel niet goed kunnen vinden met het homo-onvriendelijke legioen.
Hij is serieus homoquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:14 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Ok,dan maar een ban :
Val dood irritante kneus.
Moet ik het bewijs posten ? Daar ga je spijt van krijgen.quote:
Word je nou niet heel moe van jezelf?quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:19 schreef cultheld het volgende:
[..]
Moet ik het bewijs posten ? Daar ga je spijt van krijgen.
Zou me niet eens verbazen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:19 schreef cultheld het volgende:
[..]
Moet ik het bewijs posten ? Daar ga je spijt van krijgen.
Ik zou het wel stoer vinden als hij dat toegeeft, mocht het zo zijn. Het lijkt er wel een beetje op, maar het kan ook gewoon zijn dat hij erg Belgisch is. Hoe dan ook maakt het geen flikker uit.quote:
Daarom moet ie eerst weg bij Feyenoord voordat ie aan z'n coming-out gaat beginnen, want anders komt ie het stadion niet levend uit.quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:24 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Zou me niet eens verbazen.
Hij praat wel als een flikker en om nou te zeggen dat hij echt mannelijk overkomt.![]()
Dat doen alle Belgenquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:24 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Hij praat wel als een flikker en om nou te zeggen dat hij echt mannelijk overkomt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |