Das waarquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Kan er niets aan doen, maar dat staat vol met belachelijke topics waar een boel mensen serieus op ingaan
Het leven is soms zooo makkelijkquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:18 schreef Fisher het volgende:
[..]
nou dan bedenk je een nieuw topic
of je add iedereen op msn
Ik kon het niet laten om te reagerenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Kan er niets aan doen, maar dat staat vol met belachelijke topics waar een boel mensen serieus op ingaan
als je dorst hebt.quote:
Als je stage loopt bijvoorbeeldquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:20 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik kon het niet laten om te reageren
Ja, maar wat als er ook wiskey, sambuca is... altijd die keuzesquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
als je dorst hebt.
Wat zal ik gaan drinken? Bier, bier of bier??
Nou doe maar een biertje, lekker
je zou jezelf eens wat meer onder controle moeten hebbenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:20 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik kon het niet laten om te reageren
Dan moeten ze maar niet van die onzinnige topics moeten maken hoor !!!!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:22 schreef Fisher het volgende:
[..]
je zou jezelf eens wat meer onder controle moeten hebben
Ze leeft!!11!!!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:22 schreef Teardrop-nl het volgende:
geweldige textjes op liefde.leerlingen.com
IJsmeis gevonden
Mja, dan kan je wel in ieder topic gaan postenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:22 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dan moeten ze maar niet van die onzinnige topics moeten maken hoor !!!!
Ik heb morgen weer wat te doenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:23 schreef Fisher het volgende:
[..]
Mja, dan kan je wel in ieder topic gaan posten
welkom op fok.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:22 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dan moeten ze maar niet van die onzinnige topics moeten maken hoor !!!!
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:24 schreef jitzzzze het volgende:
aan je knieeen zien of je nog gaat groeien??? Ik mis echt dingen
We worden oudquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:24 schreef jitzzzze het volgende:
aan je knieeen zien of je nog gaat groeien??? Ik mis echt dingen
Ik vraag gewoon jitz zijn mail die heeft hem volgens mij al klaarquote:
Oooooh vandaar dat ik het niet snaptequote:
als ik hem verstuurd heb, mag jij hem best hebbenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:25 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik vraag gewoon jitz zijn mail die heeft hem volgens mij al klaar
quote:Q: Ik ben 16 en mijn lul is ong. 24.6 cm lang in stijve toestand ik wilde vragen of dat lang is voor 19 jarige jongen mijn vriendin vindt het erg lang want ze krijgt mijn lul helemaal tot aan de ballen in haar mond, mijn moeder vindt van ook ik heb het verteld dat ik nie wist of ie nou te lang of te klein is voor mn leeftijd mijn moeder heeft me ook al gerukt en gepijpt
ik wil snel reactie
xxx Alex
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:28 schreef DracoAkaIk het volgende:
GTA SAN ANDREAS OVER 1 uurtje binne!!!
Waar heb je hem vandaag gehaald ?? ik wil hem ook !!!!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:28 schreef DracoAkaIk het volgende:
Aaah doe nou, het is zo verleidelijkquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:28 schreef jitzzzze het volgende:
Nee, ik ga niet in het speakers-topic posten
Ik vraag me af waarom die nie met ze moeder heb legge krikke... bedoel als je dan toch zo ziek ben... moe je het wel goed doen... De milf hunterquote:
ja, dat weet ik.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:29 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Aaah doe nou, het is zo verleidelijk
warez board....quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:28 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Waar heb je hem vandaag gehaald ?? ik wil hem ook !!!!
Draco.. jij woont ook in Eindhoven.. geef je msn esquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:28 schreef DracoAkaIk het volgende:
Daar heb ik toch geen flikker aan johquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:30 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
warez board....
ik ben ehm...
1337 H@X0® enzomaar hijs ook al op usenet te vinden...
mc_draak@hotmail.comquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:30 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Draco.. jij woont ook in Eindhoven.. geef je msn es![]()
MC hammerquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:32 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
mc betekend ook iets anders zwakzinnige
waarom nou weer meteen met zwakzinnige schelden?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:32 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
mc betekend ook iets anders zwakzinnige
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |