Ehm ik heb ehm ergens van waar jullie niet vandaan kunnen downloaden... maaruh .... hij is al ruimschoots op nieuwsgroepen te vinden... voor zover ik weet is de hoodlum versie de enige die werktquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:01 schreef Fisher het volgende:
[..]
Vertel Fisher eens lief waar hij 'm kan downloaden
quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:05 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
ik zag hem laatst staan bij de free record shop
quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:05 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
ik zag hem laatst staan bij de free record shop
ok thanks, dan kijk ik vanavond welquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:06 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ehm ik heb ehm ergens van waar jullie niet vandaan kunnen downloaden... maaruh .... hij is al ruimschoots op nieuwsgroepen te vinden... voor zover ik weet is de hoodlum versie de enige die werkt
naja, ik kijk vanvond wel... nu te lam voorquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
alles wat nodig is om het spel te krijgen
Heb me gister serieus ziek gelachuh.... kan naar de kapper enzo... heb nu dikke afro... met smerige baardquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:08 schreef Fisher het volgende:
[..]
naja, ik kijk vanvond wel... nu te lam voor
Zeg anders tegen je tweaker dat hij GTA san andreas voor je moet gaan zoeken en downloadenquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:08 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik heb 'm net weggestuurt om een gebruiker te gaan vervelenquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:11 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zeg anders tegen je tweaker dat hij GTA san andreas voor je moet gaan zoeken en downloadendoet ie tenminste ook wat nuttigs
Oke, ik hoor het wel. Alvast bedankt.quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:08 schreef Fisher het volgende:
[..]
denk dat die hem al uitgespeeld heeft gisteravondquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:11 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zeg anders tegen je tweaker dat hij GTA san andreas voor je moet gaan zoeken en downloadendoet ie tenminste ook wat nuttigs
De schoonmaaksterquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:11 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik heb 'm net weggestuurt om een gebruiker te gaan vervelen
Jitz ik dacht dat jij ging werken ?quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Van gisteravond nog??
Ik kwam gisteravond tot de conclusie dat ik in mn eentje 7/8 biertjes heb weggekacheld gisteren![]()
![]()
Jah, had ook niet moeten gaan poolen en eens vroeg naar bed moeten gaanquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oke, ik hoor het wel. Alvast bedankt.
Lam van gisteravond nog??
Ik kwam gisteravond tot de conclusie dat ik in mn eentje 7/8 biertjes heb weggekacheld gisteren![]()
![]()
multitasken is de oplossingquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:12 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Jitz ik dacht dat jij ging werken ?![]()
hij werkt zeker bij de heineken fabriek in Zoeterwoude?quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:12 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Jitz ik dacht dat jij ging werken ?![]()
En ik ben niet eens gaan poolen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:13 schreef Fisher het volgende:
[..]
Jah, had ook niet moeten gaan poolen en eens vroeg naar bed moeten gaan
Nah, daar heeft hij net al van mogen genieten, de pauze is voorbij hèquote:
8 minuten @ fokquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, je kent de 80/20 regel toch wel?
tja, ik begin 't ook altijd pas na 10 bier te merkenquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En ik ben niet eens gaan poolen.
En het ergste was; ik voelde er niets van
quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:14 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
8 minuten uur @ fok
2 minuten @ verslag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |