De mailinglist voor na stagequote:
weet niet of ik nu blij moet zijn of verdrietig..quote:Op woensdag 8 juni 2005 08:50 schreef Vigile het volgende:
Mensen, het is vandaag dus mijn laatste stagedag, en het bijzondere aan deze dag is dat ik vandaag WEL vanalles te doen heb, dingen opruimen enzoen afscheid nemen van collegas enzo..dus ik ga nu maar ´s wat doen...tot strax!
Blij natuurlijkquote:Op woensdag 8 juni 2005 08:53 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
weet niet of ik nu blij moet zijn of verdrietig..![]()
Inderdaadquote:Op woensdag 8 juni 2005 08:53 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
maar verdrietig dat hij nog ff terug komt
have fun en tot zoquote:Op woensdag 8 juni 2005 08:55 schreef jitzzzze het volgende:
Heren en dame,
Ik weet dat het heel erg vreemd klinkt, maaaarrrr... Ik moet ook eens aan het werk.
De laatste opmerkingen in mn verslag zetten, en dan inleveren.
Ik spreek u allen zometeen weer
suc6quote:Op woensdag 8 juni 2005 08:55 schreef jitzzzze het volgende:
Heren en dame,
Ik weet dat het heel erg vreemd klinkt, maaaarrrr... Ik moet ook eens aan het werk.
De laatste opmerkingen in mn verslag zetten, en dan inleveren.
Ik spreek u allen zometeen weer
ik wil hem ookquote:Op woensdag 8 juni 2005 08:59 schreef DracoAkaIk het volgende:
Ok GTA San Andreas is een vet spel.. aanrader om te downloaden...
Goeie morgen
sorry, had ff wat nodigquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:00 schreef jitzzzze het volgende:
Wie zit er met z'n gore klauwen aan mn ladeblok???
Ik heb m echt op slot gedaan gisteravond, en nu was ie niet meer op slot.
Vertel Fisher eens lief waar hij 'm kan downloadenquote:Op woensdag 8 juni 2005 08:59 schreef DracoAkaIk het volgende:
Ok GTA San Andreas is een vet spel.. aanrader om te downloaden...
Goeie morgen
Staat daat ook NFSU2 bij?quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:01 schreef Fisher het volgende:
[..]
Vertel Fisher eens lief waar hij 'm kan downloaden
Oe, das wel erg slecht.. maar die is wel te downloaden gewoon ff zoekenquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En ik lekker niet, en sinds ik mijn laptop geformatteerd heb, zit ik zonder dat spel
Ik kan niet eens fatsoenlijk met Word omgaan, dus ik denk niet dat ik m kan vindenquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:04 schreef Fisher het volgende:
[..]
Oe, das wel erg slecht.. maar die is wel te downloaden gewoon ff zoeken
ik zag hem laatst staan bij de free record shopquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik kan niet eens fatsoenlijk met Word omgaan, dus ik denk niet dat ik m kan vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |